Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2013

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor roy l » za aug 31, 2013 12:41

Henry schreef:Dan zou ik ze graag alle 4 eens aan de start willen zien met de volgende rijders
1 Dennis , 2e Hans jr, 3e Kevin ,4e Bernhard

Drie zijn er al zo goed als zeker, als je de verschillende media moet geloven; van Kamperdijk, Kuipers en Versluis, dus dat rijtje wordt hem sowieso al niet.
roy l

Berichtdoor Jorick » za aug 31, 2013 13:18

Volgens mij zit het zo...

Wevers Sport

1: (#10) PX60 AVE... H. Solberg, 2011 - ten Brinke, 2012 - Kostka, 2013. Laatste: Sezoens Rally 2013.
De laatste keer heeft Erik Wevers met deze Ford Fiesta RS WRC gereden in de Sezoens Rally 2013. > van Kamperdijk

2: (#18) PX60 AYT... Latvala, 2011 - van Loon, 2012 - Protasov, 2013. Laatste: Rally d'Italia Sardegna 2013.
Volgens mij heeft Erik van Loon met deze Ford Fiesta RS WRC een boom geraakt op KP Notter, Hellendoorn Rally 2012.
De WRC is later omgebouwd naar een Ford Fiesta RRC voor Protasov, die inmiddels met een Ford Fiesta R5 rijdt. > ten Brinke ???

Ferm / Ipatec

1: (#4) PX60 AVM - 2011, Latvala - 2012, Bresolin, 2013, Bresolin. Laatste: Neste Oil Finland Rally 2013.
De WRC is omgebouwd naar een Ford Fiesta RRC voor Bresolin. > Versluis

2: (#7) PX60 AUY - 2011, D. Kuipers - 2012, R. Kuipers - 2013, D. Kuipers. Laatste: Rallye de Wallonie 2013.
De WRC waarmee Dennis Kuipers 2de is geworden in de Rallye de Wallonie 2013. > D. Kuipers

3: (#19) PX11 AMV - 2011, D. Kuipers - 2012, Tanak - 2013, A. Al Qassimi. Laatste: Jordan Rally 2013.
Hiermee is Dennis Kuipers 5de geworden in de WRC Rally de France Alsace 2011.
De WRC is omgebouwd naar een Ford Fiesta RRC voor de Middle East Rally Championship 2013.
KolmanSport.com | Canon EOS 7D
Jorick

Berichtdoor WRC fan » za aug 31, 2013 16:54

Als ik het goed begrijp worden de infopakketten dus nog steeds niet via de post verstuurd? Kan iemand mij misschien vertellen wat daar de reden van is? Ik vind het echt onvoorstelbaar dat er zoveel rally's zijn die dit al doen maar dat de belangrijkste rally van Nederland de pakketten nog steeds niet op de post doet.

Misschien ook een idee om het hele idee van proevenkaarten volgend jaar in de app te doen. Al dan niet betaald.
WRC fan

Berichtdoor Sjeik1981 » za aug 31, 2013 18:00

dat roepen we al een tijdje, maar zoveel rallys doen het nog niet hoor. Amsterdam doet het sinds dit jaar. Hengelo natuurlijk al jaren, verder niet veel hoor. De beste optie vond ik nog vorig jaar bij de Altena rally. Kaarten online en betalen aan de proef, ofwel eenmalig of wel via een all stages ticket.
Sjeik1981

Berichtdoor gertveurink » ma sep 02, 2013 12:09

Peter van Merksteijn junior is ook ingeschreven met de citroen ds3 wrc
gertveurink

Berichtdoor Aeolus » ma sep 02, 2013 13:00

Arfman schreef:
WRC fan schreef:Als ik het goed begrijp worden de infopakketten dus nog steeds niet via de post verstuurd? Kan iemand mij misschien vertellen wat daar de reden van is? Ik vind het echt onvoorstelbaar dat er zoveel rally's zijn die dit al doen maar dat de belangrijkste rally van Nederland de pakketten nog steeds niet op de post doet.

Misschien ook een idee om het hele idee van proevenkaarten volgend jaar in de app te doen. Al dan niet betaald.

Ik snap het ook niet. Gooi die dingen gewoon dinsdag voor de rally op de post, zo moeilijk kan het niet zijn. Nu is het weer ouwehoeren om asap zo'n kaart te bemachtigen en dan heb ik nog geluk dat er in mijn woonplaats een verkooppunt is. Je zult maar uit Limburg komen en de vrijdagavond/zaterdagochtend 3 tankstations af moeten rijden om zo'n kaart te kopen, dat is allemaal verloren tijd.

Anno 2013 moet dat toch niet zo moeilijk meer zijn? Of gooi ze in een betaalde app, er is nota bene een ICT bedrijf hoofdsponsor. Mooie reclame, 1+1=3.

Amen!!!

:D :D :D
Aeolus

Berichtdoor EvoV6 » ma sep 02, 2013 13:00

mee eens. Drama om aan kaarten te komen en dan nog op tijd iets te kunnen vinden.

verbeterpuntje ;)
EvoV6

Berichtdoor Holkers » ma sep 02, 2013 13:07

Ik denk dat je onderschat hoeveel werk het is om die dingen te versturen.

Bestellingen, moet je allemaal controleren, klopt alles, zijn er geen dubbele
Betalingen, is alles binnen, wie wel wie niet, teveel of te weinig
Versturen, heb je alles om te versturen, wat kost dat (simpel doosje is 6,75 en betalen mensen daarvoor). Veel sponsor dingen krijg je pas (te) laat binnen, maar zijn toch sponsoren.

App klinkt ook leuk, maar dan mis je die sponsoren weer.

Het kan zeker (kijk naar andere organisaties) maar of het rendabel en de tijd waard is, betwijfel ik
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor kraats » ma sep 02, 2013 13:24

Holkers schreef:Ik denk dat je onderschat hoeveel werk het is om die dingen te versturen.

Bestellingen, moet je allemaal controleren, klopt alles, zijn er geen dubbele
Betalingen, is alles binnen, wie wel wie niet, teveel of te weinig
Versturen, heb je alles om te versturen, wat kost dat (simpel doosje is 6,75 en betalen mensen daarvoor). Veel sponsor dingen krijg je pas (te) laat binnen, maar zijn toch sponsoren.

App klinkt ook leuk, maar dan mis je die sponsoren weer.

Het kan zeker (kijk naar andere organisaties) maar of het rendabel en de tijd waard is, betwijfel ik

Daarbij komt ook nog eens dat alle leden van organisaties de laatste weken zoveel te doen hebben dat er voor dit soort geneuzel echt geen tijd is. Misschien moet je je dan maar aanbieden om dit op je te nemen voor alle organisaties. Belangeloos natuurlijk!!! Dat moeten de leden van organisaties ook doen als ze dat er ook nog bij moeten doen.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Aeolus » ma sep 02, 2013 13:38

Weet iemand welke proef er op zaterdag als eerste gereden wordt?

Ik kom uit Zuid Holland, dus waar kan ik dan, zo dicht mogelijk bij die betreffende proef het beste een info pakket halen?

Bedankt alvast!

Reinier
Aeolus

Berichtdoor rvgrally » ma sep 02, 2013 15:59

Wa en gezeur om die paketten zeg... ge kunt ze op denk ik wel 15 tot 20 plaatsen halen... hoe moeilijk kan t zijn!!! Ik zeg goed geregeld
rvgrally

Berichtdoor ganzebibze » ma sep 02, 2013 16:33

denk den ham als eerste zaterdag
wij hebben brief gekregen dat de weg bij ons werd afgezet s"morgens
ganzebibze

Berichtdoor pedduhwick » ma sep 02, 2013 16:42

Aeolus schreef:Weet iemand welke proef er op zaterdag als eerste gereden wordt?

Ik kom uit Zuid Holland, dus waar kan ik dan, zo dicht mogelijk bij die betreffende proef het beste een info pakket halen?

Bedankt alvast!

Reinier

Waarschijnlijk is (als de verkooppunten bijna hetzelfde zijn) voor jouw het handigst om dit te halen bij de MC Donalds langs de A1 bij Holten..
pedduhwick

Berichtdoor Sjeik1981 » ma sep 02, 2013 20:06

stelde de vraag al eerder, nu de discussie is opgelaaid omtrent de pakketten? Weet iemand toevallig vanaf welk tijdstip je donderdags kan krijgen. Ik heb de planning om vanaf zeist via Deventer (tankstation) het pakketje op te halen. Ben vanaf half 4 klaar en zal dan omstreeks half 5 in Deventer moeten kunnen zijn, als alternatief is de Mac in Holten aan de A1 Zuid nog een optie.
Sjeik1981

Berichtdoor ganzebibze » ma sep 02, 2013 21:07

Normaal gesproken donderdag vanaf 17 uur zijn de pakketten te koop bij de verkooppunten
ganzebibze

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden