Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Dragu schreef:erikjan schreef:nou ja, Dennis een "echte fordman"....
tot op heden:
207 S2000
Subaru S12 / S14
Porsche 911 GT3
Focus
Fiesta
+ BMW compact ?
Performance schreef:Vergelijkt hij zich met Abbring ??
Dat mag, maar er is wel een enorm verschil.
Dennis : gewoon talent dat gegroeid is door goede begeleiding.
Kevin : super natuurtalent en volgens mij sinds enige jaren als trouwens één van de veelbelovende youngsters in het wereldje. En in die mening sta ik helemaal niet alleen.![]()
Bovendien is hij een eenvoudige, twee voetjes goed op de grond, heel leuke en sympathieke kerel.
Ik denk dat Dennis zich niet met Kevin vergelijkt. (dat doen alleen een aantal personen hier op het forum)Performance schreef:Vergelijkt hij zich met Abbring ??
Kevin : super natuurtalent en volgens mij sinds enige jaren als trouwens één van de veelbelovende youngsters in het wereldje. En in die mening sta ik helemaal niet alleen.![]()
Bovendien is hij een eenvoudige, twee voetjes goed op de grond, heel leuke en sympathieke kerel.
TWENGELTJE schreef:Performance schreef:Vergelijkt hij zich met Abbring ??
Maar ook kevin was er niet gekomen als hij geen goede begeleiding had gehad ook al was het in eerste instantie van zijn vader
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten