Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Götz schreef:hebben we dat niet altijd al gehad.........
bepaalde plekken achter het lint!
Volgens mij wordt de soep niet zo heet gegeten. Is alleen maar hoe je het verwoord.......
zo is het maar net Götz.Götz schreef:hebben we dat niet altijd al gehad.........
bepaalde plekken achter het lint!
Volgens mij wordt de soep niet zo heet gegeten. Is alleen maar hoe je het verwoord.......
TWENGELTJE schreef:En hiermee is er voldoende antwoord voor onze jeugdige forumbezoekers denk ik
Ik hoop dat ze zich er aan houden
Hoezo Niels?Niels van de Poll schreef:TWENGELTJE schreef:En hiermee is er voldoende antwoord voor onze jeugdige forumbezoekers denk ik
Wat een vertrouwen hebben we toch weer...
briljant schreef:Hoezo Niels?Niels van de Poll schreef:TWENGELTJE schreef:En hiermee is er voldoende antwoord voor onze jeugdige forumbezoekers denk ik
Wat een vertrouwen hebben we toch weer...
Dit was je vorige post.
Jottem nog minder ruimte voor publiek
2rallyman1 schreef:Ik heb al wel eens begrepen dat ze er in de toekomst naar willen werken om gewoon vakken aan te geven waar het publiek in mag staan en verder nergens.
VB de pers mensen bij de wrc rally in duitsland na de Jump.( die stonden na de jump in een vierkant vak)
Dit zou dan ook gaan komen voor supporters.

nkroeze schreef:Er is overigens ook een zone verboden voor publiek.... Het bekende onverhard af. Ga hier niet heen, er is geen plek en je word weggestuurd......
Niels van de Poll schreef:nkroeze schreef:Er is overigens ook een zone verboden voor publiek.... Het bekende onverhard af. Ga hier niet heen, er is geen plek en je word weggestuurd......
Is dat de proef bij Radewijk? Of bij het Engelandse bos?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast