cvgn schreef:
Vindt het wel spijtig dat Melissa geen kampioen is geworden, had ze wel verdient na het trieste begin van het seizoen 2009.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
Triest begin 2009 ? Wat bedoel je daar mee ?
Ik vermoed dat je eigenlijk hier 2008 bedoelde ?
Toch als je ongeval van Hans Goudezeune (toenmalige vriend van Melissa) hiermee aangaf.
Ik denk toch dat het meemaken van zulke trieste gebeurtenis dan nog geen reden is om daarom een titel te 'verdienen'.
Er zullen waarschijnlijk nog piloten geweest zijn die gelijkaardige trieste gebeurtenissen of erger (vrouw en/of kind verliezen is volgens mij hieronder geklasseerd) meemaakten, die weliswaar niet het grote nieuws haalden.
Tengevolge deze denkwijze zouden deze dan ook volgens u een titel mogen verdienen ?
Toch ondanks medevoelen in het leed even nuchter de zaken bekijken zoals ze zijn aub.
De sport moet de sport blijven en op het terrein plaatsvinden.
Een titel verdien je door te rijden en hard te rijden met een dosis geluk er bij.
Melissa is momenteel al heel snel en regelmatig, maar heeft dit jaar gewoon enkele tegenstanders die toch sneller zijn.
Maar voor af te sluiten kan men wel stellen dat ze zeer goed haar 'mannetje' staat in deze toch overwegend mannelijke pilotenwereld.