Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:Origineel verweer Martijn. Als je met je hoofd op televisie komt, dan kun je 100.000+ (geen idee hoeveel mensen er naar rallyreport kijken) mensen meningen hebben. Er was al uitgelegd wat er aan de hand was en dat de equipes een argument gevonden hadden om er tegenin te gaan. Desalniettemin, de manier van reageren wekt gewoon discussie op. Jeroen kan erg goed aan een stuur draaien, is de top van Nederland op dit moment, samen met Ten Brinke en Van Loon en doet dat met sneller materiaal. Hoe dan ook, naast dat aan het stuur draaien kun je toch ook wel enigszins normaal in een camera praten. Voor fatsoen hoef je niet een rijder te zijn zoals jij van mening bent
MartijnB schreef:je kan je ook afvragen of het wel handig was van degene die de beelden op tv heeft uitgezonden om bepaalde stukken op tv uit te zenden.
MartijnB schreef:Over het algemeen blijkt maar weer dat de beste stuurlui aan wal staan.
En dat internet een ruk medium is waar een ieder met elkaar en tegen elkaar in discussie gaat.
Zonder daadwerkelijk te weten hoe de vork in de steel zit.
Volgens mij weet 85% van de mensen die erop reageren niet eens wat de regelementen zijn in de rallysport. ( misschien zit ik met 85% nog wel aan de lage kant)
Ik zou zeggen pak het bijzonder regelement van de exotic site. Daarin staat vast het nr van Jurgen Verpalen. En de contact persoon rijders.
En vraag hun eens wat er aan de hand is geweest. Dan weet je het zeker zonder speculaas poppen te gaan eten.
En te gaan lopen mekkeren over de verschillen tussen de 2.0 en 1600 WRC.
Dat die er zijn weten we ook allemaal wel.
Getuige Hellendoorn Merkstijn vs Kuipers.
Daar wint Merkstijn ook met een 2 liter met minder talent dan Kuipers in een 1600.
Daarnaast moet ik overigens wel aangeven dat Bernard een stuk politieker is dan Jeroen.
Als je Jeroen persoonlijk een beetje kent weet je dat het eigenlijk een hele beste vent is. Maar als je alleen forums leest. En op elke zinloze discussie gaat reageren dan weet je dat uiteraard niet. Alleen is het dan vaak beter om ook zelf niet op een manier zoals Jeroen reageert op tv te gaan reageren.
Want dan ben je namelijk zelf geen haar beter!!!!!!
Holkers schreef:ELE had hij last van overstekende verkeersborden. Wat hij tijdens de EGR had weet ik niet, maar 4 seconden voor blijven op een 1.6 is op papier wat weinig.
Jan-Jaap schreef:Ik ben gisteren ook wezen kijken.
Ik ben zelf circuitrijder met een BMW M3 3,2 groep A zeg maar.
kraats schreef:Ook goed! Klopt!
Het gaat er eigenlijk niet om of een rijder snel is of niet dat weten ze zelf beter dan wij. Maar als je over het podium heen rijdt zonder te stoppen denk ik dat de fatsoensnorm wordt overschreden. En dan heb ik het nog niet over bepaalde uitlatingen waarin hij wel wat ver ging maar anderen ook de grens van het fatsoenlijke, misschien, overschreden....
Jan-Jaap schreef:Hoi JP,
ik rijd morgen niet.
Ik kwakkel met de gezondheid momenteel en ik kan de auto heel moeilijk (lees eigenlijk niet) onder de 95 DB houden.
Daar moeten wij nog wat voor maken, maar dat is geen plug en play.
Dus dat zal wel een winteractiviteiet worden.
Jij succes morgen.
sebas schreef:Sjeik1981 schreef:Onverhard leek op de eerste omloop goed. Knippen in het bos bij Rijsbergen ontstonden snel, maar denk dat de regen er toch wel een behoorlijke modderpoel van maakte. Beelden op Rallyreport bevestigde toch enigszins. Vergeet niet, je zag de eerste doorkomen, achterveld moest nog doorkomen.
Heb nog steeds de beelden van het onverhard in Hengelo voor jaren terug op netvlies staan. Waarbij haast een trekker de auto`s eruit moest trekken.
Daar stond ik toen ook,was in 2006 een waar slagveld
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast