Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
gertveurink schreef:Zullen wij Hermen Kobus nog zien in de Hellendoorn rally ?
Mark Wielens schreef:Zo te lezen op de site....op het industrieterrein Nijverdal- Oost' om de bedrijven van Van Keulen. Bij Kartplaza industrieterrein inrijden, dan zie je het vanzelf.
Succes.....gr. Mark.
Brinkey schreef:Mark Wielens schreef:Zo te lezen op de site....op het industrieterrein Nijverdal- Oost' om de bedrijven van Van Keulen. Bij Kartplaza industrieterrein inrijden, dan zie je het vanzelf.
Succes.....gr. Mark.
Zover was ik zelf ook almaar is het bij van Keulen op het terein? Weet iemand dat?
Thanks... Remco
Aeolus schreef:Brinkey schreef:Mark Wielens schreef:Zo te lezen op de site....op het industrieterrein Nijverdal- Oost' om de bedrijven van Van Keulen. Bij Kartplaza industrieterrein inrijden, dan zie je het vanzelf.
Succes.....gr. Mark.
Zover was ik zelf ook almaar is het bij van Keulen op het terein? Weet iemand dat?
Thanks... Remco
Gelukkig zien we een mooie Volvo in actie![]()
Hou ik van.....
Reinier
Brinkey schreef:Mark Wielens schreef:Zo te lezen op de site....op het industrieterrein Nijverdal- Oost' om de bedrijven van Van Keulen. Bij Kartplaza industrieterrein inrijden, dan zie je het vanzelf.
Succes.....gr. Mark.
Thanks... Remco
Aeolus schreef:In het regelement kan ik de starttijden niet vinden, wet iemand hoe laat de eerste proef begint en welke dat is?
bedankt alvast!
Reinier
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten