Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mmrizio schreef:Ik vond het ook een typisch Benelux actie: Gaan rijden voor het fabrieks team van een B-merk. Maar misschien weet hij wel meer van de toekomst van Ford/M-Sport dan wij: Da's geen fabrieks team meer, dus mogen die doorontwikkelen of blijven ze stilstaan?
Neemt natuurlijk niet weg dat hij bij Citroen en VW meer kans gemaakt zou hebben op de hoofdprijzen. Wat in de huidige fase van zijn carriere belangrijk is, want hij moet z'n eerste overwinning nog halen.
EvoV6 schreef:Dus jij vind Hyundai een B-merk???? hahahaha in welke eeuw leef jij?? word wakker!
nkroeze schreef:Holkers, jouw opmerking over kwaliteit van Audi & BMW is natuurlijk ook zeer objectief, voor jou betekend dat dat Hyundai nog geen A merk is.
Ben wel benieuwd naar de onderbouwing met cijfers en statistieken, want ik denk serieus dat Hyundai de afgelopen jaren (zeg jaar of 5) kwalitatief goede auto's neerzet.... Dat je ze zelf niet mooi/goed vindt mag zeker (ik zeg ook niet dat ik het zou kopen), maar onderbouwt met pech-gevallen statistieken denk ik dat je nog wel eens verrast kan zijn over A merk vs B merk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast