1e Reconsales Rallysprint

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Niels2 » za jun 18, 2005 22:58

Was een ERG leuk evenement, jammer van de brokken, shit happens.

Morgen foto's online, nu al wat in het foto topique.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor cellie » za jun 18, 2005 23:27

verschrikelijk goed naar ons zin gehad 6e algemeen geworden,geen problemen gehad ,maar onze vriend(concurent moree)heeft na zijn schuiver ook z'n fuse afgebroken dus langzaam naar de finish gereden,en een stevige deuk l.a scherm opgelopen, maar weet iemand hoe het met die duitsers is? zag er nogal ernstig uit
cellie

Berichtdoor myron » zo jun 19, 2005 9:41

Fotos en compilatie online.
myron

Berichtdoor briljant » zo jun 19, 2005 10:00

cellie schreef:verschrikelijk goed naar ons zin gehad 6e algemeen geworden,geen problemen gehad ,maar onze vriend(concurent moree)heeft na zijn schuiver ook z'n fuse afgebroken dus langzaam naar de finish gereden,en een stevige deuk l.a scherm opgelopen, maar weet iemand hoe het met die duitsers is? zag er nogal ernstig uit

De deelnemers die naar het ziekenhuis zijn vervoerd zijn gisteravond allemaal ontslagen uit het ziekenhuis
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor RikRace » zo jun 19, 2005 10:49

briljant schreef:
cellie schreef:verschrikelijk goed naar ons zin gehad 6e algemeen geworden,geen problemen gehad ,maar onze vriend(concurent moree)heeft na zijn schuiver ook z'n fuse afgebroken dus langzaam naar de finish gereden,en een stevige deuk l.a scherm opgelopen, maar weet iemand hoe het met die duitsers is? zag er nogal ernstig uit

De deelnemers die naar het ziekenhuis zijn vervoerd zijn gisteravond allemaal ontslagen uit het ziekenhuis

Gelukkig maar!

Wordt het evenement volgend jaar groter Briljant???
RikRace

Berichtdoor nkroeze » zo jun 19, 2005 11:05

Rik,

we gaan eerst over een week of 2 / 3 dit evenement evalueren, en dan hebben we nog een jaar om te kijken wat we met onze volgende editie gaan doen. Maar dat is wel één van de plannen ja. Dat we door gaan staat vast!
nkroeze

Berichtdoor Ruud » zo jun 19, 2005 12:39

Erg mooie en gave dag gehad gister. Leuke proeven, mooi weer, goed georganiseerd en heel veel plezier gehad. En dit alles bij mijn debuut als navigator! Wat wil je nog meer? Oke, 1 klein dingetje: een beetje jammer van de start en finish. Maar verder super compliment voor de organisatie!

Als er iemand nog foto's heeft van equipe 25 (Johan Foederer en Ruud Middel in een groene Opel Astra Gsi), ik ontvang ze graag! ruud@ruudmiddelrallyteam.nl Bij voorbaat dank!

Groeten, Ruud Middel
Wie zei dat een Cinquecento een vrouwenauto was, alleen bedoelt voor de boodschapjes? :)
Ruud

Berichtdoor kraats » zo jun 19, 2005 14:56

Ik wil de organisatie van de RECONSALES RALLYSPRINT van harte feliciteren met manier waarop zij deze dag hebben laten verlopen.
Erg opvallend hoe zo'n jonge organisatie schijnt aan te voelen wat je wel moet regelen en wat je aan de teams zelf moet overlaten. Hier kunnen diverse andere organisatoren bij in de leer gaan. Zoals ik vorig jaar mijn slechtste ervaring met een organisator opdeed hoorde dit bij 1 van de betere ervaringen. Niks overdone, gewoon een wedstrijd organiseren zoals dat hoort, zonder vervelende of domme futaliteiten. Mooie accomodatie trouwens daar in die kantine van vv. HHC, daar ligt trouwens een mooi service terrein bij :lol:
:lol: !!geweldig goed gedaan!! :lol:

Ik heb het ongeval gezien van de golf en ben blij te horen de de beide "oosterburen" het relatief goed maken, god wat een rotklap!

Ik heb nog een opmerkelijk moment meegmaakt deze rally;
over de service liep iemand van de organisaie die een enquete hield over de bevindingen van de teams aangaande de organistie. Nu wil ik niet zeggen dat iedere organisator dat moet doen want bij een enkele rally hebben die mensen dan teveel schrijfwerk maar voor een jonge organisatie als deze vond ik dat een goede zet!! Men wekt daarmee heel sterk de indruk dat de teams serieus genomen worden, en dat men niet uit is op zelfverrijking, diknekkerij en andere zaken die uitgebannen zouden moeten worden.

Ik hoop dat de organisatie volgend jaar kan voldoen aan haar eigen wensen en zodoende eraan bijdragen dat we er volgend jaar weer bij zijn!!
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor MichSTI » zo jun 19, 2005 19:03

Jammer dat ik er niet bij kon zijn, mijn 'rallykameraad' moest invallen op het werk... En om in mn eentje zo ver te fietsen had ik geen zin in...

Maarja, volgend jaar beter... (veel crashes trouwens :S)
MichSTI

Berichtdoor Niels2 » zo jun 19, 2005 20:03

Waarom is de N4 Impreza eigenlijk niet gestart?

(Kan 'm iig niet in de lijsten vinden).
Niels2

Berichtdoor solberg the best » zo jun 19, 2005 20:08

Wie heeft er foto's van de chrash van haverkate ? En wie weet wat er is gebeurt
'Keep your eyes on the road and your foot to the floor.'
solberg the best

Berichtdoor Hein » zo jun 19, 2005 20:18

Niels2 schreef:Waarom is de N4 Impreza eigenlijk niet gestart?

(Kan 'm iig niet in de lijsten vinden).

Hij is wel gestart, maar al na vijftig meter uitgevallen heb ik begrepen. Waarom hij uitgevallen is weet ik niet.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor cellie » zo jun 19, 2005 20:34

hij starte voor ons de subaru maar de koppeling ging kapot,en zonder koppeling kom je niet ver toch?
cellie

Berichtdoor Niels2 » zo jun 19, 2005 20:40

cellie schreef:hij starte voor ons de subaru maar de koppeling ging kapot,en zonder koppeling kom je niet ver toch?

Als je maar wil :wink:

Wel sonde voor zo'n nieuw project.
Niels2

Berichtdoor admin » zo jun 19, 2005 20:56

solberg the best schreef:Wie heeft er foto's van de chrash van haverkate ? En wie weet wat er is gebeurt

We hebben te ver gesneden waardoor we een klein muurtje raakte met het achterwiel. De auto brak daardoor uit in de medium links en Ger probeerde dit op te vangen maar helaas brak de auto direct weer uit naar de andere kant en belande daar in het gras en toen was er niks meer aan te doen.

Bij een sprint moet je gelijk vol van start gaan anders kun je niet mee doen voor de overwinning helaas is dit voor ons niet helemaal goed afgelopen. We hebben de proef nog wel uit gereden toen toeschouwers en het service team ons uit de sloot hebben geholpen en zullen zien wat we verder gaan doen dit seizoen. Eerst maar eens bekijken wat de schade is!
admin
Site Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden