Conrad Euregiorally en shortrally 5 / 6 nov. 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Ruud_Enschede » do okt 27, 2011 14:19

Eammon Duffy schreef:
Patrickdeh schreef:
Ruud_Enschede schreef:Ja idd de kans is niet bijster groot maar zoals ik al zei is een foutje zo gemaakt en het blijft een mechanische sport. Mocht Swaanen uitvallen dan zou Huzink toch een van de coureurs moeten zijn die in staat is de volle 100 punten te pakken.

De opzet was dat Huzink enkel moest uitrijden als Swaanen uitviel.
Nu moet hij op snelheid blijven om de rally te winnen.

Ik denk dus niet dat hij zal komen.
De kans om te winnen was al klein, en met de komst van Kuipers is deze zojuist nog kleiner geworden.

Ik geef Huzink toch wel veel kans om in ieder geval voor Kuipers te eindigen en Swaanen is sowieso sneller!!

Exact!!! daarom zeg ik ook dat als Swaanen uit zou vallen Huzink best kans maakt...
Ruud_Enschede

Berichtdoor Stephan46 » do okt 27, 2011 14:20

Kuipers Sr. en Hengelo is al vaker een zeer geslaagde combinatie geweest :wink:

Stel dat Huzink rijdt, en Swaanen valt uit, dan vraag ik me nog af of hij onder druk Kuipers Sr. voor kan blijven.
Stephan46

Berichtdoor Ruud_Enschede » do okt 27, 2011 14:23

Stephan46 schreef:Kuipers Sr. en Hengelo is al vaker een zeer geslaagde combinatie geweest :wink:

Stel dat Huzink rijdt, en Swaanen valt uit, dan vraag ik me nog af of hij onder druk Kuipers Sr. voor kan blijven.

tuurlijk zal dat nog lastig genoeg worden voor Huzink in dat geval. Echter, als hij helemaal niet komt, kan hij het niet eens proberen en wordt hij sowieso geen kampioen.
Ruud_Enschede

Berichtdoor Eammon Duffy » do okt 27, 2011 14:24

Stephan46 schreef:Kuipers Sr. en Hengelo is al vaker een zeer geslaagde combinatie geweest :wink:

Weten we pas als hij komt maar ik zeg dat hij dat kan!!
Zou in ieder geval voor de sport wel het leukste zijn als hij er in ieder geval alles aan doet om het Swaanen nog enigszins moeilijk te maken!
Als hij niet komt opdagen hoeft Swaanen niet eens te finishen om kampioen te worden

Zelfde voor van Deijne !!!!
Eammon Duffy

Berichtdoor Starkoo » do okt 27, 2011 16:30

Ach ja kan best zijn dat Rene het laat lopen als Jeroen eruit gaat en Huzink tweede staat, maar ja is maar de vraag of huzink start!
Starkoo

Berichtdoor Sjeik1981 » do okt 27, 2011 17:19

zullen ze bij Ipatec/Wevers niet aan teamorders doen ala WK. Stel dat Kuipers leidt, Huzink twee en Swaanen niet in de punten..... Of hebben Kuipers en Huzink totaal niets meer met elkaar, is toch zelfde team of niet. Allemaal van Wevers Sport?
Sjeik1981

Berichtdoor Harry37 » do okt 27, 2011 17:34

@erik, ipatec/Wevers zijn niet 1 team, maar 2 verschillende teams. Dus de sterkste rijder wint het kampioenschap. Of Swaanen of Huzink ( als deze komt )
Harry37

Berichtdoor Sjeik1981 » do okt 27, 2011 18:47

OK, ik dacht dat het onder het zelfde hoedje speelde. Maar idd eerst moet Huzink nog komen en hier heb ik toch mijn twijfels aan, want er is feitelijk geen moment geweest dat hij maar enigszins Swaanen kon bedrijgen. Dus voor Swaanen is het na as zaterdag of zondag mogelijk het kampioenschap binnen. Wanneer de inschrijvin is gesloten.

edit:

heeft iemand nog tips voor de zaterdag en de zondag. Ik ben zo langzamerhand beetje door de punten heen
Sjeik1981

Berichtdoor pedduhwick » do okt 27, 2011 19:08

JoostS schreef:Kan ook Hank Melse zijn, zou niet de eerste keer zijn in een Fabia.

Nu kan het dus niet meer :P Ingeschreven bij de Shortrally :wink:

Hank Melse (NL)/Bart den Hartog (NL) Reconsales Autosport (NL) BMW Compact M3 C6
pedduhwick

Berichtdoor Starkoo » do okt 27, 2011 19:17

pedduhwick schreef:
JoostS schreef:Kan ook Hank Melse zijn, zou niet de eerste keer zijn in een Fabia.

Nu kan het dus niet meer :P Ingeschreven bij de Shortrally :wink:

Hank Melse (NL)/Bart den Hartog (NL) Reconsales Autosport (NL) BMW Compact M3 C6
Dan is het duidelijk wie in de tweede fabia WRC rijd, John Temmink, of we worden verast......
Starkoo

Berichtdoor Sanderboy » do okt 27, 2011 19:47

harry kleinjan zal ook leuk zijn :!: (zou een gevaarlijke outsider zijn)
groeten uit het mooie twente
Sanderboy

Berichtdoor erikjan » do okt 27, 2011 22:20

Sanderboy schreef:harry kleinjan zal ook leuk zijn :!: (zou een gevaarlijke outsider zijn)

hij staat volgens mij ingeschreven bij de Historics in een jaren 70 Porsche 911 Carrera...
erikjan

Berichtdoor Ton Van Spanje » do okt 27, 2011 22:48

erikjan schreef:
Sanderboy schreef:harry kleinjan zal ook leuk zijn :!: (zou een gevaarlijke outsider zijn)

hij staat volgens mij ingeschreven bij de Historics in een jaren 70 Porsche 911 Carrera...

Zou kunnen. Ik heb hem bij de SLS rally gespot. Is mij te modern voor de doelgroep. Volges mij een Turbo

Afbeelding

Die van Melse zie ik liever.

Afbeelding
Ton Van Spanje

Berichtdoor Paperclip » do okt 27, 2011 22:56

Grappig dat het voor de een niet modern genoeg kan zijn, en voor de ander bijna niet oud genoeg... :wink:
Mooi, dat niet iedereen hetzelfde is! :lol:

Ik vraag me trouwens ook wel eens af wat de rijders zelf af en toe zullen denken als ze de discussies hier af en toe zouden zien (mochten ze daar tijd voor hebben natuurlijk).... :)
Paperclip

Berichtdoor Ton Van Spanje » do okt 27, 2011 22:58

Paperclip schreef:Grappig dat het voor de een niet modern genoeg kan zijn, en voor de ander bijna niet oud genoeg...

Lijkt me voor de classics een duidelijke zaak.................

En voor de moderne ook..............
Ton Van Spanje

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden