Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Dennisvo schreef:Een deel van de Hallehoek is dit jaar verwerkt in de koninginnerit zaterdagmorgen/middag.
Marlieke schreef:Hoi, je kunt dan het beste aan de Blikweg gaan staan, ten noorden van de kruising met de Hellendoornseweg. Als je met Google Maps/ Streetview zoekt op Blikweg 9, Luttenberg dan zie je aan de overkant van het huis die wal die je in gedachten hebt. Dit is wel midden op de proef, dus een stukje wandelen (kom op tijd!). Met een beetje geluk is het mais er ook af en kan hij mooi ver kijken!

gertveurink schreef:Maar als je het pakket online zou kunnen bestellen, dan kunnen de rally fans die niet in de buurt wonen alvast een planning maken en beslagen ten ijs komen
klokje1983 schreef:Dennisvo schreef:Een deel van de Hallehoek is dit jaar verwerkt in de koninginnerit zaterdagmorgen/middag.
weet je toevallig of het gedeelte van de proef toen de linderdam noord er inzit met dat stuk fietspad en het onverhard?
hendribeelen schreef:gertveurink schreef:Maar als je het pakket online zou kunnen bestellen, dan kunnen de rally fans die niet in de buurt wonen alvast een planning maken en beslagen ten ijs komen
Mee eens, nu moet ik vanavond heen en weer gaan rijden voor een informatiepakket om alvast een beetje te gaan puzzelen..Even heen en weer van Harderwijk naar Raalte en weer terug, Afgelopen jaren op de dag zelf het infopakket gekocht maar er toch te weinig uit kunnen halen voor mijn idee!
Dus organisatie, volgend jaar online verkoop van de pakketten!!!!
Sportgroet, Hendri
Mark Wielens schreef:hendribeelen schreef:gertveurink schreef:Maar als je het pakket online zou kunnen bestellen, dan kunnen de rally fans die niet in de buurt wonen alvast een planning maken en beslagen ten ijs komen
Mee eens, nu moet ik vanavond heen en weer gaan rijden voor een informatiepakket om alvast een beetje te gaan puzzelen..Even heen en weer van Harderwijk naar Raalte en weer terug, Afgelopen jaren op de dag zelf het infopakket gekocht maar er toch te weinig uit kunnen halen voor mijn idee!
Dus organisatie, volgend jaar online verkoop van de pakketten!!!!
Sportgroet, Hendri
Hallo,
Als je de informatie van diverse site's en Facebook neemt, kun je zo thuis een tijdschema voor je zelf in elkaar zetten. Heb ik ook al
gedaan.
Desondanks rij ik vanavond ook 100 km om een infopakket te kopen, en de organisatie hiermee te ondersteunen voor twee dagen rallyplezier.
Deelnemers en toeschouwers wens ik fantastische rallydagen.
groetjes Mark.

lunteraan schreef:Hoelaat begint kp Luttenberg aangezien ik daar wil gaan kijken aangezien het voor mij een uur rijden is dat wel makkelijk om te weten....![]()
Uiteraard koop ik wel een informatie pakket aangezien ik de zaterdag ook ga, maar als ik dat weet is het makkelijker plannen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast