Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Roger en Jolanda schreef:antoine schreef:Nee, Limburg is nog steeds Nederland.Was het nu Friesland geweest dan wel
ben ik blij dat ik in belgië woon
![]()
Nadat afgelopen week de inschrijving van de Veenhuizen Groep Nederland Rally 2009 is gestart met een concept Bijzonder Reglement staat vanaf vandaag het door de KNAF goedgekeurde Bijzonder Reglement van de Veenhuizen Groep Nederland Rally online!
Op de pagina "Teams" is naast de Nederlandse versie ook voor onze buitenlandse deelnemers het Engelstalige Bijzonder Reglement te vinden.
Op deze pagina staat ook het inschrijfformulier van de Veenhuizen Groep Nederland Rally 2009. Dit formulier kunt u digitaal invullen en mailen naar inschrijving@nederlandrally.nlThis e-mail address is being protected from spam bots, you need JavaScript enabled to view it . Uw inschrijving is pas compleet als ook de betaling van het inschrijfgeld is ontvangen.
Zoals het op de site stond.
Sjeik1981 schreef:Ik zie trouwens dat er in Barneveld ook apart moet gaan worden betaald.........
Stond in de poster welke op de website te vinden is, alleen nog geen verdere info omtrent deze zaken.
Deze vind ik trouwens wel goed aangezien alle problemen de jaren ervoor met de jeugd (van tegenwoordig)
Ned rally schreef:Sjeik1981 schreef:Ik zie trouwens dat er in Barneveld ook apart moet gaan worden betaald.........
Stond in de poster welke op de website te vinden is, alleen nog geen verdere info omtrent deze zaken.
Deze vind ik trouwens wel goed aangezien alle problemen de jaren ervoor met de jeugd (van tegenwoordig)
Ik weet niet waar jij de poster gevonden hebt....
Wat jij gezien hebt de folder die aan deelnemers is uitgedeeld, het gaat hier om toegangsbewijzen voor het Rallyvillage (zoals al een aantal jaren)
Dus ik kan je meedelen, de proeven zijn gratis toegankelijk!
Ned rally schreef:Sjeik1981 schreef:Ik zie trouwens dat er in Barneveld ook apart moet gaan worden betaald.........
Ik weet niet waar jij de poster gevonden hebt....
Wat jij gezien hebt de folder die aan deelnemers is uitgedeeld, het gaat hier om toegangsbewijzen voor het Rallyvillage (zoals al een aantal jaren)
Dus ik kan je meedelen, de proeven zijn gratis toegankelijk!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten