Zwaar ongeval vooravond van de rally ''Rund um den Alheimer'

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rally for ever » di mei 24, 2011 19:13

Ik denk dat JP bewust geen naam noemt omdat dat hier helemaal niet van belang is. Hij gebruikt ( denk ik ) alleen een voorbeeld om dingen te nuanceren.
Ik moet wel zeggen dat ik het in grote lijnen met Rinus eens ben, maar wil er wel de kanttekening bijplaatsen dat je ( algemeen gebruik ) pas oordeel kunt vellen als je alle ins en outs weet.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
rally for ever

Berichtdoor mantaboy » di mei 24, 2011 21:57

Inderdaad bewust geen namen en een nuance in het verhaal van Rinus. Ook hij snapt best dat als je de rally auto groot onderhoud geeft tussen de rally's je echt niet gaat wachten tot de start van de 1ste kp of alles wel goed functioneerd. Dat zou namelijk nog meer gevaar voor de rallysport algemeen opleveren.

Hier in de buurt rijden er minimaal 4 flink bestickerde auto's rond. Af en toe worden die aan kant gezet door de politie en volgt er een leuk gesprek. Nooit echt gezeik omdat er normaal gereden word. Ook de politie hier snapt dat na groot onderhoud je even de auto aan wil voelen en zeker wil zijn of alles goed functioneerd. Als je dat ook uitlegd zijn ze zelfs wel eens bereid om hun lasergun beschikbaar te stellen. :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Berto » di mei 24, 2011 22:00

mantaboy schreef:Was in nederland en een nederlander.

Was inderdaad ook een zeer ongelukkig ongeval en bewijst inderdaad hoe snel iets kan gebeuren.
Neemt niet weg dat ik me ook in de mening van Rinus kan vinden, maar we willen allemaal toch wel even kijken / testen wat de nieuwe onderdelen of het onderhoud aan de auto hebben gedaan en dat gebeurt meestal op de openbare weg (achteraf). Ben er zelf ook schuldig aan, maar niet iedereen heeft budget om dit op een afgesloten terrein te kunnen doen, dat snap ik ook.

Wees dus extra alert als je gaat rijden op openbare wegen, dat is het enige wat ik veel rijders met minder budget kan meegeven.

Wij deden dit meestal op verlaten weggetjes, uit de buurt van rally proeven en laat op de avond / begin nacht.
Dan hebben de minste mensen er last van.

Maar nogmaals: kijk uit wat je doet! Het is nog altijd openbare weg.
Laatst bijgewerkt door Berto op wo mei 25, 2011 11:38, in totaal 1 keer bewerkt.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor MartijnB » wo mei 25, 2011 0:31

excuus ff niet over nagedacht
Post aangepast
MartijnB

Berichtdoor jos kerremans » wo mei 25, 2011 15:42

mantaboy schreef:Inderdaad bewust geen namen en een nuance in het verhaal van Rinus. Ook hij snapt best dat als je de rally auto groot onderhoud geeft tussen de rally's je echt niet gaat wachten tot de start van de 1ste kp of alles wel goed functioneerd. Dat zou namelijk nog meer gevaar voor de rallysport algemeen opleveren.

Hier in de buurt rijden er minimaal 4 flink bestickerde auto's rond. Af en toe worden die aan kant gezet door de politie en volgt er een leuk gesprek. Nooit echt gezeik omdat er normaal gereden word. Ook de politie hier snapt dat na groot onderhoud je even de auto aan wil voelen en zeker wil zijn of alles goed functioneerd. Als je dat ook uitlegd zijn ze zelfs wel eens bereid om hun lasergun beschikbaar te stellen. :wink:

??? Wil ik wel eens weten wie hier in de buurt die lasergun bedient , ik heb andere ervaringen .
jos kerremans

Berichtdoor mantaboy » wo mei 25, 2011 17:23

Je moet ook niet tegen Roosendaal aan gaan rijden. :wink:
Meestal kom ik Jan of Ad tegen.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor jos kerremans » wo mei 25, 2011 17:43

En in roosendaal Rob :lol:
jos kerremans

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden