WRC rally acropolis 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Eight_Gear » ma mei 28, 2012 21:07

Nou, voorspelbaar dan. Een passendere beschrijving. Zoals Ids het het zei vat het helemaal perfect samen.

En toch volg ik alles weer de volgende keer hoor. Rally is een hartnekkig virus.
Eight_Gear
 
Berichten: 531
Geregistreerd: vr nov 04, 2011 20:59
Woonplaats: Havelte

Berichtdoor WRC fan » ma mei 28, 2012 21:40

Henry Haasjes schreef:Het WK is niet saai!! Het Ford team maakt helaas veel fouten waardoor de spanning eraf is! Ik ben bij deze rally geweest was in een woord GEWELDIG!!! Als je ziet hoe Loeb rijd snap je dat hij wint! Hij rijd op save en de Ford jongens nemen teveel risico!! Als Solberg gewoon had gereden had hij de rally gewonen! Omdat Loeb een lekke band had gekregen!


Het is absoluut niet saai om te kijken, dat geloof ik graag. Ik kan ook enorm genieten van de beelden van Rallymedia. Maar het op afstand volgen is minder leuk. Het is ook een soort teleurstelling in Ford, voor mij tenminste. De snelheid is er, de auto lijkt top te zijn maar er zijn toch elke keer van die foutjes.

Dit zet Petter Solberg op twitter (weet niet helemaal zeker of hij het zelf is):
"Final day coming up! 5 stages and 10 seconds behind the leader. Will hunt him down! #acropolisrally"

Nog geen uur later lag hij uit de rally...
Avatar gebruiker
WRC fan
 
Berichten: 1602
Geregistreerd: wo jun 11, 2008 16:38

-

Berichtdoor rvgrally » ma mei 28, 2012 22:22

Weet je wat het is... zo af en toe is er iemand gewoon echt de beste, en dat mogen wij nu mee maken. Er kan gewoon niemand tippen aan een loeb in vorm. Zelfde als dat valli rossi kampioenschap na kampioenschap wint, dan stapt ie over naar jamaha, (totaal kansloze motor op dat moment) niemand komt er op vooruit en rossi wordt kampioen, zet loeb volgend jaar in de ford en de rest van het veld in de citroen, loeb wordt lachend kampioen. Dus voorspelbaar, saai of wat dan ook, van deze kant gewoon respect voor de beste rallyrijder ever!!
Avatar gebruiker
rvgrally
 
Berichten: 595
Geregistreerd: ma maart 01, 2010 1:25
Woonplaats: Oss

Berichtdoor tiemen » di mei 29, 2012 8:11

+1
tiemen
 
Berichten: 327
Geregistreerd: di sep 27, 2005 10:41
Woonplaats: Genemuiden

Berichtdoor alleskids1971 » di mei 29, 2012 8:22

Dat Loeb verdiend wint omdat hij super getalanteerd is, ontken ik ook niet. Ik knap af op WEER een Ford afknapper, weer van de baan vliegen omdat ze de kop niet gebruiken, of omdat de Fiesta het technisch laat afweten. Ik kan af op WRC omdat het voorspelbaar wordt dat de Ford rijders crachen of technisch terugvallen. Het wordt tijd vor een grondige schoonmaak bij Ford, of hersenspoeling bij de Ford rijders. wat al gemeld werd, als Petter "normaal"" rijd wint hij de rally.

WTCC is voospelbaar en saai omdat Chevrolet wint, ook al starten ze laatste en met 1 ronde achterstand
WRC is voorspelbaar en begitn saai te worden omdat Loeb altijd wint omdat de Ford rijders altijd terug-/uitvallen

dat er zo weinig gereageerd word op de forum hier is ook een teken aan de wand, slechts 3 pagina. waarvan 1,5 nabespreking is. Wat valt er ook te reageren als iedereen al zag aankomen wat er ging gebeuren?
mag het 2012 seizoen maar gauw afgelopen zijn en VW het WRC weer leuk en spannend maken
alleskids1971
 
Berichten: 360
Geregistreerd: zo dec 09, 2007 0:12
Woonplaats: Franeker

Berichtdoor BasJBuitendijk » di mei 29, 2012 10:44

Het WRC geweld is net als de Formule I interessant, vanwege de technologische ontwikkelingen, de merkenstrijd en de professionele manier waarop eea in beeld wordt gebracht. Om plezier in de sport te houden raad ik iedereen aan om voor de afwisseling eens een wat kleinere rally in Belgie te bezoeken. De Canal Rally van afgelopen weekend was een goed voorbeeld van een gevarieerd startveld. In de VAS kalender staan er nog veel meer. Uit het blote hoofd: Wervik, Suikerstreek, Kasterlee, Staden, St. Truiden, Hemicuda. Ook in NL is er veel plezier te beleven met divisie 5, BMW cup en de Nissan 350Z cup. Kortom: na te veel kaviaar smaakt stamppot andijvie weer prima. Veel plezier.
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Berichtdoor ZZR Fan » di mei 29, 2012 11:51

Maar droog brood smaakt niet.
Afbeelding
ZZR Fan
 
Berichten: 1348
Geregistreerd: ma maart 06, 2006 19:20
Woonplaats: IJsselmuiden

Berichtdoor MartijnB » di mei 29, 2012 20:53

ZZR Fan schreef:Maar droog brood smaakt niet.


Kan prima smaken.

Maar vaak zit het tussen je oren dat het niet smaakt..........
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1952
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Berichtdoor hans van altena » di mei 29, 2012 22:47

Zoek maar eens een GOEDE bakker !!! :lol: :lol:
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor MartijnB » di mei 29, 2012 23:04

haha Hans +1

Maar wat hierboven al word gezegd door Bas.

Zijn tal van andere kampioenschappen die wel spannend zijn om te volgen.
Helaas blijft alleen een grote doeltreffende factor binnen de rallysport

GELD.....!!!

Een beetje talent en veel geld word sneller mee gewonnen dan met veel talent en weinig geld
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1952
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten