Berto schreef:Jan schreef:Op het industrieterrein van bedrijvenpark Twente bevindt zich ook het voormalige NAVO-terrein, welke de laatste tijd regelmatig als testtrack wordt gebruikt...
Fout gedacht.
Oei...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Berto schreef:Jan schreef:Op het industrieterrein van bedrijvenpark Twente bevindt zich ook het voormalige NAVO-terrein, welke de laatste tijd regelmatig als testtrack wordt gebruikt...
Fout gedacht.
Nou geef mij maar een mooie landelijke proef,met een mooi stuk onverhard er in.Sjeik1981 schreef:We zullen het tzt beleven, ik ben ook niet zo`n voorstander van industrie. Echter het heeft wel sfeer en daar gaat het ook om, als je ziet hoeveel er op het industrieterrein van bijvoorbeeld Hengelo zijn....., dat geeft wel denk ik als rijder een boost. Ook Amsterdam vind ik een mooie sprint op industrie, nu heb je daar verder geen echte keuze, maar toch. As said: we zullen het tzt zien, duurt nog lang zat.
lubbers33 schreef:wat een leuke aanvulling zal kunnen zijn is de oude proef nabij den ham met die geweldige jump erin
Sjeik1981 schreef:Voor twee jaar terug een uur van te voren en toen had je plek te over.! Maar ik heb nu totaal geen idee waar en wanneer de KP in de rally zit. Ik vermoed op de zaterdag, als eerste of tweeds
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten