Sanderboy schreef:ben rr aant kijke
nog meer verrassingen in hellendoorn??? bron: RR
ben benieuwd
Ik zag het ook, wel zullen zien
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sanderboy schreef:ben rr aant kijke
nog meer verrassingen in hellendoorn??? bron: RR
ben benieuwd
benny soetendaal schreef:Het is de auto van munster die heeft hem in de verhuur.En heeft nog onderdelen liggen voor nog twee skoda's en deze gaan ook opgebouwd worden
leor888 schreef:antoine schreef:pedduhwick schreef:
Is dit heel toevallig de auto van Ger Haverkate niet?
Ja dat klopt.
Ook al? http://www.rallysport.nl/forum/viewtopic.php?t=3742&sid=6d1d5e0ee63e2f582852781c567bb2ae
Wist ik niet, ik weet dat Adolfsson ook zijn vorige auto (Celica) ongeveer dezelfde kleurstelling had. Wel toevallig dat Haverkate dezelfde kleuren had.
Maar we hebben wat dat betreft een ander forum lid die meer kan vertellen over Adolfsson..
antoine schreef:leor888 schreef:antoine schreef:pedduhwick schreef:
Is dit heel toevallig de auto van Ger Haverkate niet?
Ja dat klopt.
Ook al? http://www.rallysport.nl/forum/viewtopic.php?t=3742&sid=6d1d5e0ee63e2f582852781c567bb2ae
Wist ik niet, ik weet dat Adolfsson ook zijn vorige auto (Celica) ongeveer dezelfde kleurstelling had. Wel toevallig dat Haverkate dezelfde kleuren had.
Maar we hebben wat dat betreft een ander forum lid die meer kan vertellen over Adolfsson..
Goed lezen Roel
gertveurink schreef:Mark van Eldik heeft zich inmiddels ook ingeschreven maar zonder auto en zonder navigator.
JoostS schreef:gertveurink schreef:Mark van Eldik heeft zich inmiddels ook ingeschreven maar zonder auto en zonder navigator.
Dan moet hij hard rennen om de rest voor te blijven.
Codieo schreef:Effe balletje opgooien:
1. FV zei gister in RR dat er nog meer ontwikkelingen aan zitten te komen voor Hellendoorn wat betreft WRC's.
2. Van Eldik in zowel A'dam als Hellendoorn ingeschreven, maar auto en navi onbekend.
Wie durft hem aan..........
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten