luie mensen link
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Leuk stukje, Kevin wil Wereld Kampioen worden!!rallydre schreef:Voor de mensen in Brabant en de digitale tv-kijkers. In de sportrubriek van het Omroep Brabant nieuws vanavond een item met Kevin. Tevens op internet terug te zien. Het nieuws zit 's avonds op elk half uur.
Grt
Dré
Bartrallyfan schreef:Leuk stukje, Kevin wil Wereld Kampioen worden!!rallydre schreef:Voor de mensen in Brabant en de digitale tv-kijkers. In de sportrubriek van het Omroep Brabant nieuws vanavond een item met Kevin. Tevens op internet terug te zien. Het nieuws zit 's avonds op elk half uur.
Grt
Dré
antoine schreef:Wat had je anders gedacht, slager?
jordysport schreef:uw official op stap schreef:aanpublieksreacties@rtv.nos.nl
datum29 juni 2009 13:57
onderwerpklacht
verzonden doorgmail.com
details verbergen 29 jun.. (1 dag geleden) Beantwoorden
Hallo,
Ik zou graag eens mijn gal spuwen over het volgende:
Dit weekend is de WK rally van Polen verreden. U zeker bekend, daar u de uitslagen van de grote jongens altijd plaatst.
Maar in deze WK cycus zit ook het J WRC oftewel het Junior WRC.
En laat dit weekend nu de overwinning ggaan zijn naar een Nederlandse deelnemer!!!!!
Kevin Abbring is zijn naam.
Kunt u mij 1 goede reden geven waarom wij dit heugelijke feit nergens bij u terug kunen vinden?
Ook erger ik mij er al jaren aan dat van alle Nederlandse Rally's en rallysprints geen enkele uitslag bij u terug te vinden is.
Dat terwijl ik nu al bijna en week tegen het bericht aan zit te kijken dat een of andere scheidsrechter bij het voetbal in een andere klasse zit.
Is de rallysport in uw ogen geen sport of hoe moet ik dit zien?
Rinus van Beek
Deze mail is doorgezonden binnen de NOS en ik krijg daar volgens het antwoord een reactie op.
Maar het zal wel te warm zijn voor de jongens en meisjes uit Hilversum
hebt u al een reactie?
Oh, maar er zeker niets mis met ambitie! Het was positief bedoeld,Wout de Klerk schreef:Bartrallyfan schreef:Leuk stukje, Kevin wil Wereld Kampioen worden!!rallydre schreef:Voor de mensen in Brabant en de digitale tv-kijkers. In de sportrubriek van het Omroep Brabant nieuws vanavond een item met Kevin. Tevens op internet terug te zien. Het nieuws zit 's avonds op elk half uur.
Grt
Dré
Mooi stukje, inderdaad, en wat is er mis met ambitie ? Go Kevin Go
Jan Willem schreef:Hoeveel gal krijg ik toegespuwd als ik zeg dat ik qua vorm het een behoorlijk triest mailtje vind, en qua inhoud dat je het voor de hand liggende antwoord kunt verwachten dat zij een selectie moeten maken van het beschikbare sportnieuws aan de hand van de interesse die er in de samenleving is - waarbij het tussen voetbal en rally (het is mogelijk om van beide te houden overigens) qua interesse zo scheef zit, dat het promoveren van die scheids naar een hogere klasse inderdaad voor meer mensen interessant is dan Kevin's overwinning?

Bartrallyfan schreef:Oh, maar er zeker niets mis met ambitie! Het was positief bedoeld,Wout de Klerk schreef:Bartrallyfan schreef:Leuk stukje, Kevin wil Wereld Kampioen worden!!rallydre schreef:Voor de mensen in Brabant en de digitale tv-kijkers. In de sportrubriek van het Omroep Brabant nieuws vanavond een item met Kevin. Tevens op internet terug te zien. Het nieuws zit 's avonds op elk half uur.
Grt
Dré
Mooi stukje, inderdaad, en wat is er mis met ambitie ? Go Kevin Go
Jan Willem schreef:Hoeveel gal krijg ik toegespuwd als ik zeg dat ik qua vorm het een behoorlijk triest mailtje vind, en qua inhoud dat je het voor de hand liggende antwoord kunt verwachten dat zij een selectie moeten maken van het beschikbare sportnieuws aan de hand van de interesse die er in de samenleving is - waarbij het tussen voetbal en rally (het is mogelijk om van beide te houden overigens) qua interesse zo scheef zit, dat het promoveren van die scheids naar een hogere klasse inderdaad voor meer mensen interessant is dan Kevin's overwinning?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten