Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
TWENGELTJE schreef:Zou willen rijden, ja wie wil dat niet![]()
En ronnie, ze zijn nog niet zo groot maar hebben allebei een hele grote duim
redwitch100 schreef:TWENGELTJE schreef:Zou willen rijden, ja wie wil dat niet![]()
En ronnie, ze zijn nog niet zo groot maar hebben allebei een hele grote duim
a oke, nu begrijp ik het, als die duim maar niet al te groot word
maar inderdaad patrick zou heel graag een c4 willen huren maar ze hebben daar bij citroen geen derde c4 klaar staan met asfalt afstelling, vandaar.
Hein schreef:Sjeik1981 schreef:Schrok trouwens wel wat Tsjoen in RR zei over de huurprijs a 50.000 voor een wedstrijd.
Geloof maar dat dit redelijk klopt en nog aan de lage kant is.
Jorick schreef:Is het overigens al bekend of Patrick Snijers nog een snelle auto heeft gevonden?
Is hij misschien bezig met een Ford Focus?
Jorick schreef:http://www.patricksnijers.com/main.htm en dan naar: Programma.
Op het programma van Patrick Snijers staat dat hij deelneemt aan de TAC Rally.
Is de Citroen C4 volgend jaar ook nog toegestaan in Belgie en Nederland?
whemink schreef:Hein schreef:Sjeik1981 schreef:Schrok trouwens wel wat Tsjoen in RR zei over de huurprijs a 50.000 voor een wedstrijd.
Ik heb niet gehoord dat hij dat bedrag noemde in relatie tot een huurprijs. Hadden het over het benodigde budget om met deze auto een wedstrijd te rijden.
Hein schreef:whemink schreef:Hein schreef:Sjeik1981 schreef:Schrok trouwens wel wat Tsjoen in RR zei over de huurprijs a 50.000 voor een wedstrijd.
Ik heb niet gehoord dat hij dat bedrag noemde in relatie tot een huurprijs. Hadden het over het benodigde budget om met deze auto een wedstrijd te rijden.
En aangezien Citroen de auto's alleen maar in een totaalpakket met service door PH Sport of MY Racing verhuurd (zo is mij verteld), is het benodigde budget gewoon gelijk aan de huurprijs.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast