mmrizio schreef:Ik denk dat Mark een nieuwe fiets heeft met een TomTom....
Volgens mij had hij de puch maxi (incl. draagtassen) van Sylvia Visser overgenomen
Edwin Wolves staat er nu ook bij
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mmrizio schreef:Ik denk dat Mark een nieuwe fiets heeft met een TomTom....
leor888 schreef:benny soetendaal schreef:Het is de auto van munster die heeft hem in de verhuur.En heeft nog onderdelen liggen voor nog twee skoda's en deze gaan ook opgebouwd worden
Ik lee hier dat het een eigen auto is in Zweden, invoerdatum maart 2009. Welk chassisnummr heeft de van munster octavia?
Gert-Jan Nijkamp schreef:Edwin Schilt met S14 aan de start in Hellendoorn!
Sander D. schreef:Gert-Jan Nijkamp schreef:Edwin Schilt met S14 aan de start in Hellendoorn!
Dat - tezamen met de inschrijving van Bert de Jong in een S14 uit de stallen van M&M - begint er dan helaas toch wel op te lijken dat Van Eldik niet zal starten in de Hellendoorn-rally (aannemende dat M&M niet de beschikking heeft over 3 S14's).
lennartrally schreef:Sander D. schreef:Gert-Jan Nijkamp schreef:Edwin Schilt met S14 aan de start in Hellendoorn!
Dat - tezamen met de inschrijving van Bert de Jong in een S14 uit de stallen van M&M - begint er dan helaas toch wel op te lijken dat Van Eldik niet zal starten in de Hellendoorn-rally (aannemende dat M&M niet de beschikking heeft over 3 S14's).
wie weet van wel want in totaal moeten er in nederland 7 s14 zijn dus
Sander D. schreef:Gert-Jan Nijkamp schreef:Edwin Schilt met S14 aan de start in Hellendoorn!

ZZR Fan schreef:Sander D. schreef:Gert-Jan Nijkamp schreef:Edwin Schilt met S14 aan de start in Hellendoorn!
Maar wat heeft de inschrijving dan voor nut?
Sander D. schreef:ZZR Fan schreef:Sander D. schreef:Gert-Jan Nijkamp schreef:Edwin Schilt met S14 aan de start in Hellendoorn!
Maar wat heeft de inschrijving dan voor nut?
Van Eldik is niet ingeschreven voor de Hellendoornrally (als je dat bedoelt)
lennartrally schreef:Sander D. schreef:Gert-Jan Nijkamp schreef:Edwin Schilt met S14 aan de start in Hellendoorn!
wie weet van wel want in totaal moeten er in nederland 7 s14 zijn dus
Sanderboy schreef:begint nu aardig te lopen met de wrc's wevers nog huzink ten brinke en peter merkstijen jr en dan heb je ze geloof ik allemaal wel als ik vlug even kijk
*hoopt toch nog stiekem op boers*
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten