WRC rally van Polen!!

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor niekschippers » vr jul 03, 2009 14:27

uw official op stap schreef:
Jan Willem schreef:Hoeveel gal krijg ik toegespuwd als ik zeg dat ik qua vorm het een behoorlijk triest mailtje vind, en qua inhoud dat je het voor de hand liggende antwoord kunt verwachten dat zij een selectie moeten maken van het beschikbare sportnieuws aan de hand van de interesse die er in de samenleving is - waarbij het tussen voetbal en rally (het is mogelijk om van beide te houden overigens) qua interesse zo scheef zit, dat het promoveren van die scheids naar een hogere klasse inderdaad voor meer mensen interessant is dan Kevin's overwinning?

Het meest trieste in dit verhaal is dat ik nog steeds geen antwoord heb.
En ik erken ook echt wel dat ik sterkere stukken geschreven heb.
Maar ik nodig je hierbij dan ook uit om zelf een betere te versturen.
Nu hebben ze één mailtje gehad van iemand die het zat is dat onze sport gewoon in een verdomhoekje zit.
De rest gaat zich op een forum een beetje druk zitten maken dat er niks te zien is in bijna alle media.
Steek dan je nek eens uit en probeer er ook eens wat aan te doen.
Dan hebben ze al 2 mailtjes.

reeds verzonden..........
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
niekschippers

Berichtdoor Holkers » vr jul 03, 2009 14:40

Rinus, nou niet gaan doen alsof je het eerste schaap bent die de dam over gestoken is.

Diverse nieuwssites, teletekst'en en andere mediabronnen hebben al diverse emails mogen ontvangen van diverse mensen. Na aanleiding van ongevallen, als er nationaal een belangrijke rally verreden is of 'gewoon' omdat er meer mensen meer exposure willen voor de rallysport. Het haalt helaas niets uit en je kunt daardoor niets anders doen dan nog vaker mailen/bellen/faxen. Maar dat wordt veelal gedaan hoor.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor David Westenbrink » vr jul 03, 2009 15:26

Hoezo is dit nieuws dan?

Er zijn ja helemaal geen doden gevallen!?
David Westenbrink

Berichtdoor gerard » vr jul 03, 2009 15:53

niekschippers schreef:
uw official op stap schreef:
Jan Willem schreef:Hoeveel gal krijg ik toegespuwd als ik zeg dat ik qua vorm het een behoorlijk triest mailtje vind, en qua inhoud dat je het voor de hand liggende antwoord kunt verwachten dat zij een selectie moeten maken van het beschikbare sportnieuws aan de hand van de interesse die er in de samenleving is - waarbij het tussen voetbal en rally (het is mogelijk om van beide te houden overigens) qua interesse zo scheef zit, dat het promoveren van die scheids naar een hogere klasse inderdaad voor meer mensen interessant is dan Kevin's overwinning?

Het meest trieste in dit verhaal is dat ik nog steeds geen antwoord heb.
En ik erken ook echt wel dat ik sterkere stukken geschreven heb.
Maar ik nodig je hierbij dan ook uit om zelf een betere te versturen.
Nu hebben ze één mailtje gehad van iemand die het zat is dat onze sport gewoon in een verdomhoekje zit.
De rest gaat zich op een forum een beetje druk zitten maken dat er niks te zien is in bijna alle media.
Steek dan je nek eens uit en probeer er ook eens wat aan te doen.
Dan hebben ze al 2 mailtjes.

reeds verzonden..........

Dit was een reactie die ik terug kreeg dus laten we ze nu maar eens gek mailen.

Beste Gerard,

Dank u wel voor uw e-mail, die ik inmiddels ter informatie heb doorgestuurd naar de betrokken redactie. Reacties en op- of aanmerkingen, tips en aanbevelingen worden in dank aanvaard.

Met vriendelijke groet,
NOS Publieksvoorlichting

Meta Beverwijk
Het laatste nieuws op www.nos.nl
gerard

Berichtdoor W2 » vr jul 03, 2009 15:58

Afgelopen week vanuit Polen diverse keren geprobeerd om foto's en verslagen bij de diverse landelijke pers bureau's aan te bieden betreffende Kevin maar zonder al te veel succes. Vaak zijn de maandag edities al vol gepland met (voorspelbare) sportberichten en is de ruimte voor aktueel (lees onverwachts) nieuws beperkt. Het AD neemt dan tenminste nog de moeite om er op dinsdag verslag van te doen. Zelfs een bericht op de digitale editie op zondag/maandag is bij de meesten vaak al teveel gevraagd.

Probleem zit hem ook vaak in de redaktie, als je een eindredacteur hebt die interesse heeft in gemotoriseerde sporten is de ingang makkeklijker, helaas is dit vaak niet het geval.

Misschien dat er vanuit de KNAF eens een overleg kan plaatsvinden met de diverse landelijke dagblad redakties? Zal al wel vaker geprobeerd zijn neem ik aan maar laten we er maar vanuit gaan dat de aanhouder wint :lol:
W2

Berichtdoor Hein » vr jul 03, 2009 18:24

W2 schreef:
Misschien dat er vanuit de KNAF eens een overleg kan plaatsvinden met de diverse landelijke dagblad redakties? Zal al wel vaker geprobeerd zijn neem ik aan maar laten we er maar vanuit gaan dat de aanhouder wint :lol:

Ik kan je uit ervaring mededelen dat je na 7 jaar moe wordt hoor. Vandaag een tien regel stukje over Weijs Jr in de Gelderlander. Bijna een week na afloop :shock:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor W2 » vr jul 03, 2009 18:41

Hein schreef:Ik kan je uit ervaring mededelen dat je na 7 jaar moe wordt hoor. Vandaag een tien regel stukje over Weijs Jr in de Gelderlander. Bijna een week na afloop :shock:

Geloof ik direct Hein, maar net als Kevin die nu direct na de overwinning probeert om nieuwe sponsoren te vinden zou je met zo'n internationaal aanstormend talent ( :lol: ) de kranten ook moeten kunnen motiveren hetgeen voor (nieuwe) sponsoren ook weer direct interresant is natuurlijk, het een kan het ander stimuleren!
W2

Berichtdoor ZZR Fan » vr jul 03, 2009 19:49

Ik denk dat je echt moet beginnen met de regionale nieuwsbladen om die actief te krijgen.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor W2 » vr jul 03, 2009 20:20

ZZR Fan schreef:Ik denk dat je echt moet beginnen met de regionale nieuwsbladen om die actief te krijgen.

De regionale bladen brengen vaak al wel nieuws maar dan alleen over de lokale rijders uiteraard. Ik denk dat de rallysport in zijn algemeenheid meer in het nieuws moet en dan moet je toch echt landelijk denken.
W2

Berichtdoor niekschippers » vr jul 03, 2009 20:25

W2 schreef:
ZZR Fan schreef:Ik denk dat je echt moet beginnen met de regionale nieuwsbladen om die actief te krijgen.

De regionale bladen brengen vaak al wel nieuws maar dan alleen over de lokale rijders uiteraard. Ik denk dat de rallysport in zijn algemeenheid meer in het nieuws moet en dan moet je toch echt landelijk denken.

bij ons in de buurt staan er wel geregeld berichten in, lokale kranten volgen dan een bepaald rallyteam........
niekschippers

Berichtdoor ZZR Fan » za jul 04, 2009 10:32

W2 schreef:

Via de lokale en regionale kranten moet je proberen grotere media te bereiken. Dan maak je meer kans dan grote dagbladen doodmailen en -bellen.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor leor888 » za jul 04, 2009 19:09

ZZR Fan schreef:
W2 schreef:

Via de lokale en regionale kranten moet je proberen grotere media te bereiken. Dan maak je meer kans dan grote dagbladen doodmailen en -bellen.

Zijn er persmensen lid van het forum? Een hebben die misschien goede ideeen om de hoofdredactueren en/of adverteerders geinteresseerd te krijgen voor de rallysport??
leor888

Berichtdoor niekschippers » za jul 04, 2009 19:34

hoort dit onderwerp eigelijk geen eigen topic te hebben... lijkt me beter :?:
niekschippers

Berichtdoor W2 » za jul 04, 2009 20:11

leor888 schreef:Zijn er persmensen lid van het forum? Een hebben die misschien goede ideeen om de hoofdredactueren en/of adverteerders geinteresseerd te krijgen voor de rallysport??

We doen ons best, maar je kunt niemand dwingen.
W2

Berichtdoor briljant » za jul 04, 2009 20:14

leor888 schreef:
ZZR Fan schreef:
W2 schreef:

Zijn er persmensen lid van het forum? Een hebben die misschien goede ideeen om de hoofdredactueren en/of adverteerders geinteresseerd te krijgen voor de rallysport??
Jazeker,
o.a. een zekere Ewoud ten Kleij. :wink:
Bastiaan van Lingen
briljant

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden