Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jump schreef:Er komt gewoon weer een vol seizoen 325i challenge in 2010!
Echter de definitieve kalender staat nog niet vast. Concept ligt er al maar dient nog definitief te worden tijdens de jaarlijkse challenge vergadering. Zal spoedig duidelijk worden. Verder staan, voor zover ik weet, de smaakmakers van 2009 gewoon weer aan de start in 2010.
Dus de dwarse actie hoeft niet gemist te worden.
official No. 27768 schreef:http://www.knaf.nl/sectie/rally/informatie/inschrijving-kampioenschappen
Als het zo blijft ga ik een andere hobby zoeken![]()
Ik neem aan dat dit nog wel bijtrekt?!
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Sponsor schreef:ZOETERMEER gaat niet door!!..dat wisten jullie al blijkbaar maar ik had hier minimaal tig pagina's vol reacties verwacht over het NIET doorgaan van een evenement wat al 2 jaar in voorbereiding is geweest....en dan toch aflasten.Moet niet veel gekker worden.ZONDE!!
Walter Geuzebroek schreef:Sponsor schreef:ZOETERMEER gaat niet door!!..dat wisten jullie al blijkbaar maar ik had hier minimaal tig pagina's vol reacties verwacht over het NIET doorgaan van een evenement wat al 2 jaar in voorbereiding is geweest....en dan toch aflasten.Moet niet veel gekker worden.ZONDE!!
Je zegt het Will. Het is triest dat het daartoe moest komen. Gelukkig heeft Biesheuvel altijd genoeg plannen op de plank liggen en dus rijden we met enig geluk dit jaar nog een evenement tussen de grote rivieren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten