astra driver schreef:Will bruins staat ingeschreven als een A7 auto maar dat is toch gewoon een H11..?
yep
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
astra driver schreef:Will bruins staat ingeschreven als een A7 auto maar dat is toch gewoon een H11..?
Dennis Abrahams schreef:uw official op stap schreef:Roger en Jolanda schreef:Ik hoop dat er nog wat deelnemers bijkomen .......
Die zijn er al, maar vanwege vakantie loopt de informatie hierover wat achter.
En we hebben ook een paar leuke toezeggingen gehad, dus het komt allemaal dik voor elkaar.
Rinus, zou je een grove indicatie kunnen geven wanneer jij denkt dat de lijst met inschrijvingen weer wordt bijgewerkt ??
Ben reeeeeeete nieuwsgierig .....
Cinq-Power schreef:rallyfreak1 schreef:Er staat ook opel astra F
Dat is het toch ook?
rallyfreak1 schreef:Cinq-Power schreef:rallyfreak1 schreef:Er staat ook opel astra F
Dat is het toch ook?
ok, ik dacht dat het mischien een nieuwere type zou kunnen zijn.
erikjan schreef:Dennis Abrahams schreef:uw official op stap schreef:Roger en Jolanda schreef:Ik hoop dat er nog wat deelnemers bijkomen .......
Die zijn er al, maar vanwege vakantie loopt de informatie hierover wat achter.
En we hebben ook een paar leuke toezeggingen gehad, dus het komt allemaal dik voor elkaar.
Rinus, zou je een grove indicatie kunnen geven wanneer jij denkt dat de lijst met inschrijvingen weer wordt bijgewerkt ??
Ben reeeeeeete nieuwsgierig .....
idd,
en met een actuele (volle) startlijst trek je natuurlijk veel meer toeschouwers !
(of overtuig je anderen om naar deze rally te gaan , ipv naar andere evenementen dezelfde dag)
Hebben ze daar tijd voor dan?henk schreef:Ik begrijp het, maar hopenlijk kunnen jullie begrip opbrengen vooor het feit dat net de hoofdpersonen hiervoor op vakantie zijn/waren. Als het goed is komt er zeer binnekort een update
FV besteed volgens mij zo min mogelijk aandacht aan rallysprints. (daar zit denk ik te weinig geld om er wat aan te verdienen)erikjan schreef:er komt in ieder geval nog wel een oranjewitte H12 bij
beetje jammer trouwens dat FV in RR vandaag geen aandacht heeft besteed aan dit aankomende evenement, scheelt vast weer een aantal toeschouwers.
en Veenendaal/Ede ligt prachtig centraal in NL, dus qua afstand zou niemand er echt problemen mee moeten hebben
briljant schreef:FV besteed volgens mij zo min mogelijk aandacht aan rallysprints. (daar zit denk ik te weinig geld om er wat aan te verdienen)erikjan schreef:er komt in ieder geval nog wel een oranjewitte H12 bij
beetje jammer trouwens dat FV in RR vandaag geen aandacht heeft besteed aan dit aankomende evenement, scheelt vast weer een aantal toeschouwers.
en Veenendaal/Ede ligt prachtig centraal in NL, dus qua afstand zou niemand er echt problemen mee moeten hebben
briljant schreef:FV besteed volgens mij zo min mogelijk aandacht aan rallysprints. (daar zit denk ik te weinig geld om er wat aan te verdienen)
StevenK schreef:briljant schreef:FV besteed volgens mij zo min mogelijk aandacht aan rallysprints. (daar zit denk ik te weinig geld om er wat aan te verdienen)
Volgens mij besteed hij er zoveel aandacht aan als mogelijk is, maar aangezien er kennelijk niemand is die ervoor betaalt, is het niet mogelijk. Het heeft zo weinig zin om elke keer weer te roepen 'xxx krijgt geen aandacht', terwijl je weet dat je bedoelt 'xxx betaalt niet'.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 319 gasten