Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sjeik1981 schreef:Ik weet niet of Patrick Veenhuizen met een Wevers auto zou komen, eerder toch altijd met de Corolla...
aj seppenwoolde schreef:Sjeik1981 schreef:Ik weet niet of Patrick Veenhuizen met een Wevers auto zou komen, eerder toch altijd met de Corolla...
waar was die corolla van dan ???????![]()
harrally schreef:zag gisteren de subaru van volgens mij Bob van de kamp achter op een trailer staan die ging de A1 op bij voorthuizen/harselaar richting amersfoort .
Maranello schreef:harrally schreef:zag gisteren de subaru van volgens mij Bob van de kamp achter op een trailer staan die ging de A1 op bij voorthuizen/harselaar richting amersfoort .
Volgens mij heeft hij een wit/rode Lancer EVO VI. Of zit ik er nu helemaal naast?
aj seppenwoolde schreef:Sjeik1981 schreef:Ik weet niet of Patrick Veenhuizen met een Wevers auto zou komen, eerder toch altijd met de Corolla...
kraats schreef:aj seppenwoolde schreef:Sjeik1981 schreef:Ik weet niet of Patrick Veenhuizen met een Wevers auto zou komen, eerder toch altijd met de Corolla...
Altijd is een groot woord, 2x. Wat overigens niet inhoud dat ie nu ook met een Carolla WRC rijdt.
Gisterenavond met m wezen testen (Voor de zanikers: aan maximale snelheid gehouden, helmen op, pakken aan en gordels om) en besloten dat ie gaat rijden....
harrally schreef:Maranello schreef:harrally schreef:zag gisteren de subaru van volgens mij Bob van de kamp achter op een trailer staan die ging de A1 op bij voorthuizen/harselaar richting amersfoort .
Volgens mij heeft hij een wit/rode Lancer EVO VI. Of zit ik er nu helemaal naast?
Ja dacht ik ook maar zag een rooie subara met boka op de zijkant geplakt dat de snelweg op ging
WILS SPORT schreef:kraats schreef:aj seppenwoolde schreef:Sjeik1981 schreef:Ik weet niet of Patrick Veenhuizen met een Wevers auto zou komen, eerder toch altijd met de Corolla...
Altijd is een groot woord, 2x. Wat overigens niet inhoud dat ie nu ook met een Carolla WRC rijdt.
Gisterenavond met m wezen testen (Voor de zanikers: aan maximale snelheid gehouden, helmen op, pakken aan en gordels om) en besloten dat ie gaat rijden....
Waarmee gaat hij dan wél rijden?
Maranello schreef:harrally schreef:zag gisteren de subaru van volgens mij Bob van de kamp achter op een trailer staan die ging de A1 op bij voorthuizen/harselaar richting amersfoort .
kraats schreef:WILS SPORT schreef:kraats schreef:aj seppenwoolde schreef:Sjeik1981 schreef:Ik weet niet of Patrick Veenhuizen met een Wevers auto zou komen, eerder toch altijd met de Corolla...
Waarmee gaat hij dan wél rijden?
Kom het aanschouwen, zou ik zeggen.
kraats schreef:Hey Harry,
Je hebt goede ogen... Bob heeft een hele mooie potente Soep aangeschaft, volledig rebuild bij Prodrive. De versie houden we nog even onder de pet maar het is een bekende auto, uit het buitenland.
Maarten schreef:kraats schreef:Hey Harry,
Je hebt goede ogen... Bob heeft een hele mooie potente Soep aangeschaft, volledig rebuild bij Prodrive. De versie houden we nog even onder de pet maar het is een bekende auto, uit het buitenland.
Doe dan maar die Gr. A 555 P432CUD
Als het die is, is het de held van de week
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten