WRC rally van Polen!!

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor ZZR Fan » za jul 04, 2009 20:32

Ik heb wel mijn contacten hier in de buurt, maar met hangen en wurgen weet ik soms mensen te overtuigen om iets met de Tank S Rally te doen.

Al heb ik natuurlijk (nog) niet de contacten, zoals de mensen die al veel langer meegaan.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor niekschippers » za jul 04, 2009 20:39

ik kan nie meer doen dan een ''dutch rally magazine'' maken :wink:

voorbeeld: http://www.dutchrallymedia.com/magazine ... rbeeld.pdf
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
niekschippers

Berichtdoor leor888 » za jul 04, 2009 20:59

briljant schreef:
leor888 schreef:
ZZR Fan schreef:
W2 schreef:
ZZR Fan schreef:Ik denk dat je echt moet beginnen met de regionale nieuwsbladen om die actief te krijgen.

De regionale bladen brengen vaak al wel nieuws maar dan alleen over de lokale rijders uiteraard. Ik denk dat de rallysport in zijn algemeenheid meer in het nieuws moet en dan moet je toch echt landelijk denken.

Via de lokale en regionale kranten moet je proberen grotere media te bereiken. Dan maak je meer kans dan grote dagbladen doodmailen en -bellen.

Zijn er persmensen lid van het forum? Een hebben die misschien goede ideeen om de hoofdredactueren en/of adverteerders geinteresseerd te krijgen voor de rallysport??
Jazeker,
o.a. een zekere Ewoud ten Kleij. :wink:

Open doel..
maar ik weet (bijna) zeker dat ook Frank Verhoeven hier meeleest. Misschien dat hij de juste ideen heeft. Zou ook voor zijn eigen broodwinning zeer voordelig kunnen uitpakken, iets meer exposure.
leor888

Berichtdoor Armand » za jul 04, 2009 23:47

Journalisten gaan pas schrijven wanneer ze meegevraagd worden en een weekendje in de watten worden gelegd..... En denken jullie nu echt dat ze bij de NOS dol zijn op korfbal. De bond betaald ervoor om die galbak van een smeets zijn commentaar te laten geven (doet die niet by the way)
Is al vaker gezegd, maar mensen blijven hoop houden op iets waar alleen de KNAF wat aan kan doen mijns inziens. Ze zouden hun contacten met NOC/NSF beter moeten uitdiepen...
Armand

Berichtdoor erikjan » zo jul 05, 2009 19:26

als hoofdredacteur van de email-wijkkrant in mijn wijk in Almeloo schrijf ik regelmatig een stukje over een wit-oranje Celica in het NK sprintkampioenschap..., compleet met foto's.
ongeveer een half A4-tje per keer, met een oplage van wel 400 stuks (...)

ik hoop dan ook dat het free publicity oplevert voor dit jonge team ;-)

maar goed, we gaan off-topic
erikjan

Berichtdoor uw official op stap » ma jul 06, 2009 14:28

Holkers schreef:Rinus, nou niet gaan doen alsof je het eerste schaap bent die de dam over gestoken is.

Diverse nieuwssites, teletekst'en en andere mediabronnen hebben al diverse emails mogen ontvangen van diverse mensen. Na aanleiding van ongevallen, als er nationaal een belangrijke rally verreden is of 'gewoon' omdat er meer mensen meer exposure willen voor de rallysport. Het haalt helaas niets uit en je kunt daardoor niets anders doen dan nog vaker mailen/bellen/faxen. Maar dat wordt veelal gedaan hoor.

Ik ben zeker niet het eerste schaap, ik wordt alleen zo moe van mensen die alleen maar commentaar kunnen leveren en verder niks doen.

Tot op heden 0 reactie van de jongens en meisjes van de NOS.
uw official op stap

Berichtdoor Jan Willem » ma jul 06, 2009 15:40

Misschien nu we het erover gehad hebben dat de grote media weinig rallynieuws aanbieden en hun logische motieven hiervoor, kun je ook stoppen ze jongens en meisjes te noemen? En een voorbeeld nemen aan het nette antwoord dat ze sturen op zo'n blafmail.

Over het uitnodigen en pamperen van journalisten, is een gelegenheids-navigatorschap hiervoor niet een optie? Of worden ook dit soort dingen allemaal via de KNAF geregeld?
Jan Willem

Berichtdoor erikjan » ma jul 06, 2009 17:39

vandaag in de regionale TC-Tubantia wel weer een stukje over de 6e plek van Wevers in Italie. ;-)
erikjan

Berichtdoor briljant » ma jul 06, 2009 17:46

Jan Willem schreef:Misschien nu we het erover gehad hebben dat de grote media weinig rallynieuws aanbieden en hun logische motieven hiervoor, kun je ook stoppen ze jongens en meisjes te noemen? En een voorbeeld nemen aan het nette antwoord dat ze sturen op zo'n blafmail.

Over het uitnodigen en pamperen van journalisten, is een gelegenheids-navigatorschap hiervoor niet een optie? Of worden ook dit soort dingen allemaal via de KNAF geregeld?
De KNAF staat niet te popelen om daglicenties uit te delen denk ik.
Waarom zou een navigator anders een licentie moeten halen als een journalist zo mee mag.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor ZZR Fan » ma jul 06, 2009 17:56

De publiciteitskwestie? JP ging ook met Wevers mee, zorgde voor genoeg publiciteit.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor erikjan » ma jul 06, 2009 17:57

of nog wat meer X, XX en XXX-en laten starten, (Kadettjes met 6 cilinder 24 kleppers, Porsche 997 GT3 e.d.) met journalisten erin ;-)
erikjan

Berichtdoor Campos » di jul 07, 2009 14:12

Ietwat meer ontopic ;)

Vanavond op MotorsTV de JWRC reportage van Polen:

Tue. 07.07 20:30
    JUNIOR WRC RD 6 : RALLY POLAND

Wed. 08.07 23:40

Thu. 09.07 7:50

Thu. 09.07 17:30

Fri. 10.07 22:45
Campos

Berichtdoor spookie » di jul 07, 2009 17:47

Misschien dat er nog een beetje extra sponsoring van Renault komt.

Ze lopen er wel mee te koop op hun eigen site.

http://www.renault-sport.com/en/rallye/clio_r3/

Best wel gaaf om dat zo te zien :D
Canon 400D>Canon EF 28-80 USM 1:3.5-5.6>canon EFs 18-55 1:3.5-5.6>Tamron LD Di 2 AF 55-200 1:4-5.6 MAKRO>Sigma 70-300 1:4-5.6 APO macro super>Canon speedlite 430EX
spookie

Berichtdoor Rik » di jul 07, 2009 22:20

Wat ik nu lees gaat meer over rally in de media, maar laat ik het dan daar maar niet over hebben.

Ik heb al daar een zeer mooie rally gezien. Maar om in een dag er heen te rijden was eigenlijk wel een uitdaging met al die goede Poolse/Litouwse chauffeurs daar. Als er twee vrachtwagens tegelijk over een heuvel komen op een tweebaansweg :shock: Had toen toch echt wel even een schrik momentje. Gelukkig allemaal goed gegaan. Aangekomen in het hotel (waar we naast enkele Esten de enige buitenlanders waren) zijn we zeer gastvrij ontvangen en zaten heel centraal gelegen tussen de proeven. Ongeveer 20 km boven Mikolajki perfect dus.

Het weekend zeer mooie proeven gezien. Diegene die mij vooral opvielen waren Latvala, Holowczyc en Novikov maar misschien was dat alleen omdat ze soms wel heel agressief voorbij kwamen. Wat een resultaat voor Abbring zeer goed. Had ik van te voren niet verwacht dat die JWRC zou gaan winnen. Bijna bij elke proef op zeer mooie punten gestaan ook al koste het soms aardig wat lopen. Ook niet verkeerd in zo mooie omgeving.

Nu ik forum terug lees zie dat er nog meer Nederlandse toeschouwers waren. Niks van gemerkt tijdens de rally. Wanneer Kosciuszko en Prokop voorbij kwamen ging dat onder luid gejuich toen Abbring en Weijs langs kwamen was het aardig stil (misschien kwam dat wel door goede tijden/ rijstijl).

De mensen waren toch wel zeer behulpzaam als je maar een pools woord er tussendoor zij, wouden ze wel veel voor je doen. De organisatie had de proeven mooie omschreven en de publiekspunten waren goed aangeven en te bereiken. Alleen was ik weer soms zo eigenwijs om een alternatieve route nemen wat niet altijd perfect uitkwam :roll: . Echt een aanrader deze rally. Vooral voor diegene die goedkope WK wedstrijd willen zien.

Na de tijd de vakantie nog even voort gezet in Warschau, vandaar ook beetje late reactie.
Enkele foto’s volgen later deze week nog wel.
Rik

Berichtdoor Campos » do jul 09, 2009 21:43

Vanavond nog ff de uitzending van het JWRC Polen gekeken, maar ze zijn erg onder de indruk van Kevin volgens mij:

'... really making the WRC-bosses take notice of his obvious talent'

'Abbring leader once again; he might get used to this'

'Kevin Abbring, winner. I wonder how many times we're gonna hear that'

En nog een paar van dat soort veren. Het valt gewoon op als je de uitzending kijkt, bijna niemand krijgt van die complimenten en zeker niet zoveel!
Campos

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden