Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

briljant schreef:Jazeker,leor888 schreef:ZZR Fan schreef:W2 schreef:ZZR Fan schreef:Ik denk dat je echt moet beginnen met de regionale nieuwsbladen om die actief te krijgen.
De regionale bladen brengen vaak al wel nieuws maar dan alleen over de lokale rijders uiteraard. Ik denk dat de rallysport in zijn algemeenheid meer in het nieuws moet en dan moet je toch echt landelijk denken.
Via de lokale en regionale kranten moet je proberen grotere media te bereiken. Dan maak je meer kans dan grote dagbladen doodmailen en -bellen.
Zijn er persmensen lid van het forum? Een hebben die misschien goede ideeen om de hoofdredactueren en/of adverteerders geinteresseerd te krijgen voor de rallysport??
o.a. een zekere Ewoud ten Kleij.
Holkers schreef:Rinus, nou niet gaan doen alsof je het eerste schaap bent die de dam over gestoken is.
Diverse nieuwssites, teletekst'en en andere mediabronnen hebben al diverse emails mogen ontvangen van diverse mensen. Na aanleiding van ongevallen, als er nationaal een belangrijke rally verreden is of 'gewoon' omdat er meer mensen meer exposure willen voor de rallysport. Het haalt helaas niets uit en je kunt daardoor niets anders doen dan nog vaker mailen/bellen/faxen. Maar dat wordt veelal gedaan hoor.
De KNAF staat niet te popelen om daglicenties uit te delen denk ik.Jan Willem schreef:Misschien nu we het erover gehad hebben dat de grote media weinig rallynieuws aanbieden en hun logische motieven hiervoor, kun je ook stoppen ze jongens en meisjes te noemen? En een voorbeeld nemen aan het nette antwoord dat ze sturen op zo'n blafmail.
Over het uitnodigen en pamperen van journalisten, is een gelegenheids-navigatorschap hiervoor niet een optie? Of worden ook dit soort dingen allemaal via de KNAF geregeld?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten