Hellendoornrally 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor pedduhwick » wo sep 19, 2012 20:05

rvgrally schreef:
WRC fan schreef:Maarten, ik ben het vaak met je eens. Maar als de organisatie geen informatiepakketjes via de post verstuurd, dan moeten ze niet zeuren als wij elkaar op dit forum een paar tips geven zodat er nog een beetje een planning kan worden gemaakt. Zonder dit forum wist ik niet of ik zaterdagmorgen nou naar Den Ham, Luttenberg, Rijssen of Hellendoorn moet rijden. Het tijdschema plaatsen ze trouwens zelf op de site.

Plus 1.

Er zijn verkooppunten zat langs de A1 of N35 en als je het tijdschema weet welke op de site staat kun je ook inplannen om een half uurtje eerder weg te rijden om ergens in de omgeving van service/parcfeme/start-finish een pakketje te halen.. Dus ik vind alle info welke volgorde alle proeven zijn enz niet nodig, haal maar lekker een pakketje.. maar dat is mijn mening..
pedduhwick

Berichtdoor steven16V » wo sep 19, 2012 20:11

rvgrally schreef:
WRC fan schreef:Maarten, ik ben het vaak met je eens. Maar als de organisatie geen informatiepakketjes via de post verstuurd, dan moeten ze niet zeuren als wij elkaar op dit forum een paar tips geven zodat er nog een beetje een planning kan worden gemaakt. Zonder dit forum wist ik niet of ik zaterdagmorgen nou naar Den Ham, Luttenberg, Rijssen of Hellendoorn moet rijden. Het tijdschema plaatsen ze trouwens zelf op de site.

Plus 1.

+1

die paar mensen hier die de info weten, moet je eens langs de proeven kijken meesten lopen allemaal met een copy rond zelfs van teams zelf die een copy hebben gemaakt voor kenissen
steven16V

Berichtdoor erikjan » wo sep 19, 2012 20:16

publieksinfo blijft een belangrijke bron van inkomsten !

vooral in de huidige economisch krappe tijd waarin sponsors niet meer staan te dringen....
erikjan

Berichtdoor pedduhwick » wo sep 19, 2012 20:19

erikjan schreef:publieksinfo blijft een belangrijke bron van inkomsten !

vooral in de huidige economisch krappe tijd waarin sponsors niet meer staan te dringen....

+100 :P

Maar Erik-Jan heeft wel gelijk..
pedduhwick

Berichtdoor erikjan » wo sep 19, 2012 20:30

zonder publieksinfo volgend jaar geen Hellendoorn meer...

zie het eens van die kant !
erikjan

Berichtdoor PatrickTwente » wo sep 19, 2012 20:42

omdat ze nog met de tunnel van Nijverdal bezig zijn zijn ook nog een aantal toegangswegen richting Den Ham/Daarle afgesloten. Hou dus rekening met extra drukte.

Afbeelding
PatrickTwente

Berichtdoor Biturbo » wo sep 19, 2012 20:56

pedduhwick schreef:
Er zijn verkooppunten zat langs de A1 of N35 en als je het tijdschema weet welke op de site staat kun je ook inplannen om een half uurtje eerder weg te rijden om ergens in de omgeving van service/parcfeme/start-finish een pakketje te halen.. Dus ik vind alle info welke volgorde alle proeven zijn enz niet nodig, haal maar lekker een pakketje.. maar dat is mijn mening..

Beetje makkelijke uitspraak van iemand uit Rijssen... :roll:

Ik kan welgeteld 1 verkooppunt vinden langs de A1. En als onbekende zou ik niet weten welke van het lijstje langs de A35 liggen. (Behalve de Mac Donalds.)

Zelf moet ik ook een stukje rijden en heb geen tijd over voor het extra of onnodig omrijden op weg naar de kp vanwege het zoeken naar een verkooppunt. Soms is een beetje extra info dan wel fijn. (En ja, ook ik koop altijd een infopakket, mits ze nog voorhanden zijn...)
Biturbo

Berichtdoor bulli » wo sep 19, 2012 21:06

Verkoopinfo

Vanaf donderdag 20 september 18.00 uur worden de infopakketten verkocht op onderstaande adressen.
De prijs voor een infopakket bedraagt € 15,00.
Wat zit er in het pakket?
Informatie over de Unica Schutte ICT Hellendoorn Rally;
Rallyschild;
Losse overzichtskaart van alle proeven;
Toegang tot het serviceterrein op vrijdag 21 september en zaterdag 22 september 2012.

Met uitzondering van Luttenberg zijn alle proeven vrij toegankelijk. De toegangsprijs voor de klassementsproef Luttenberg op zaterdagochtend bedraagt € 5,00 per persoon (inclusief parkeren.)
De toegang voor het serviceterrein, voor toeschouwers die geen infopakket hebben gekocht, kost ook € 5,00 per persoon.

Shell Tankstation H.R. Horstlaan 80 Almelo
Tankstation Leus Baniersweg 36 Almelo
Shell Almelo Motel Aalderinkssingel 2 Almelo
Café Tip ‘n Tip 7 Daarle
Tankstation Binnenmars Dorpstraat 35 Den Ham
Café “de Brink” Brinkstraat 11 Den Ham
Café “de Beuk” Dorpstraat 7 Den Ham
Shell Deventer Magijnenenk 44 Deventer
De Gulle Goedzak Dorpstraat 12 Hellendoorn
Van Munster Reggeweg 6a Hellendoorn
Mc Donald’s A1 Zuidzijde Holten
Autobedrijf Olthof Collenstaartweg 7 Hulsen
Cafe-Brasserie de Schoenmaker Butzelaarstraat 15 Luttenberg
Halfords Nijverdal Grotestraat 111 Nijverdal
Shell Tankstation Rijssensestraat 146 Nijverdal
Mc Donald’s Albert Einsteinstraat 7 Nijverdal
Totaalgemak Spithoff Henry Dunantplein 12 Nijverdal
C1000 Kwartel 2 Raalte
Autobedrijf Beltman Jutestraat 3 Rijssen
Halfords Rijssen Haarweg 3 Rijssen
Meyers Tuning Kryptonstraat 20 Rijssen
Totaalgemak Spithoff Hoge Pad 1-25 Rijssen
Autobedrijf Frank Kryptonstraat 24 Rijssen
Servicepark Morsweg   24 Rijssen
Wolves Autoservice BV Reggesingel 95 Rijssen
Van Aalderen Banden Bedrijfsweg 16 Vriezenveen
Totaalgemak Spithoff Julianaplein 64 Vroomshoop
Veltink Automaterialen De Sluis 2 Vroomshoop
bulli

Berichtdoor erikjan » wo sep 19, 2012 21:06

verkooppunt Almelo HR Holstlaan (Shell) ligt op minder dan 1 kilometer van de A35 afslag Almelo Zuid/Centrum
erikjan

Berichtdoor WRC fan » wo sep 19, 2012 21:17

Daar heeft Erik-Jan inderdaad wel gelijk in. Ik heb nog 1 vraagje: Rijden ze de Luttenbergring vanaf de start linksaf of rechtsaf? Dat zal niet in het infoboekje staan, denk ik :wink:

Edit: Ik bedoel zijn eerdere opmerking over de inkomsten van de organisatie.
WRC fan

Berichtdoor heldern » wo sep 19, 2012 21:26

erikjan schreef:zonder publieksinfo volgend jaar geen Hellendoorn meer...

zie het eens van die kant !
je hebt gelijk.maar mijn bericht is hier weg gehaald waar 2 tijden in stond.ik haal die info van de hellendoorn rally site dan moeten ze het er ook zelf niet op zetten.en jammer dat ze maar niet willen luisteren dat ze de pakketten niet toe willen sturen.zal wel als reden zijn dat het dan op internet komt testaan.
heldern

Berichtdoor Holkers » wo sep 19, 2012 22:04

Don't shoot the messenger, als je wat tegen de organisatie wilt zeggen moet je daar zijn. Stel het bij de organisatie voor, voor volgend jaar.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Mark Wielens » wo sep 19, 2012 22:10

Juist....de Hellendoornrallyorganisatie moet het hebben van zoveel mogelijk rallyinfotassen te verkopen.

De rally te organiseren kost maar liefst €150.000.-.
Komen ze dit jaar niet uit de kosten, dat is er 2013 waarschijnlijk geen rally meer, zo werd het verwoord door de voorzitter.

Voor 15 euro heb je wel twee dagen spektakel.

Koop allen een rallyinfopakket en steun de organisatie !!!!!!

groetjes Mark.
Mark Wielens

Berichtdoor pedduhwick » wo sep 19, 2012 22:19

Biturbo schreef:
pedduhwick schreef:

Beetje makkelijke uitspraak van iemand uit Rijssen... :roll:

Ik kan welgeteld 1 verkooppunt vinden langs de A1. En als onbekende zou ik niet weten welke van het lijstje langs de A35 liggen. (Behalve de Mac Donalds.)

Zelf moet ik ook een stukje rijden en heb geen tijd over voor het extra of onnodig omrijden op weg naar de kp vanwege het zoeken naar een verkooppunt. Soms is een beetje extra info dan wel fijn. (En ja, ook ik koop altijd een infopakket, mits ze nog voorhanden zijn...)
als je uit Almere komt kom je of langs Holten (A1), of langs A28/N35 (verkooppunt Raalte) of je neemt de A1/A35/N35 dan heb je nog meer verkooppunten op de route liggen dus omrijden is er echt niet bij Maarten "Biturbo"
pedduhwick

Berichtdoor Eight_Gear » wo sep 19, 2012 22:34

Weet iemand waar het punt vanaf 1:12 is met Van Merksteijn? Of is dit net KP Den Ham van de zaterdag die er niet meer in zit...?

http://www.youtube.com/watch?v=CB5Z1VQeJO8

WRC fan schreef:Daar heeft Erik-Jan inderdaad wel gelijk in. Ik heb nog 1 vraagje: Rijden ze de Luttenbergring vanaf de start linksaf of rechtsaf? Dat zal niet in het infoboekje staan, denk ik :wink:

Edit: Ik bedoel zijn eerdere opmerking over de inkomsten van de organisatie.

Vorig jaar was Luttenberg na de start linksaf.

EDIT: Link werkt nu wel als het goed is. :)
Laatst bijgewerkt door Eight_Gear op wo sep 19, 2012 23:04, in totaal 1 keer bewerkt.
Eight_Gear

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden