Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rvgrally schreef:Wa een onzin bericht zeg. Een serieuze sport met zoon aktieverbaasd me. Maar goed. Het antwoord is Abering in een Ds3, dus...
Jaccoooo schreef:rvgrally schreef:Wa een onzin bericht zeg. Een serieuze sport met zoon aktieverbaasd me. Maar goed. Het antwoord is Abering in een Ds3, dus...
als je de sport zo serieus neemt, spel dan de namen correct.................
Holkers schreef:Als je kritiek levert, zou je dat ook moeten kunnen ontvangen.
rvgrally schreef:Holkers schreef:Als je kritiek levert, zou je dat ook moeten kunnen ontvangen.
Zucht... ik zie dat niet als kritiek ... ik zie dat als zielig. Maar goed... leuk toch, kun jij ook weer een opmerking erover maken he!! En dalijk joan weer. Maar goed, ik laat het laatste woord nu aan jullie...
cvgn schreef:""""Bovendien is de strijd om 't kampioenschap nog niet over tussen Kuipers en de Jong. Misschien wel een Mitsu WRC? Zoals vroeger a la Yves Loubet die iemand (Depping?) aan de titel moest helpen..?"""""
Als het volgens het reglement bepaalt wordt kan Kuipers GEEN kampioen worden. Hij mist namelijk 2 uitslagen omdat hij ELE en GTC rally niet gereden heeft.
Wordt hij wel kampioen dan kunnen de de regeltjes: ONRK : resultaten van 5 Nederlandse wedstrijden en de 2 beste Belgische wel de vuilnisbak in.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel.
TWENGELTJE schreef:Als hij in 4 plus 2 meer punten haalt dan iemand in 5 plus 2 dan ben je kampioen toch. We gaan het wel zien
rally for ever schreef:TWENGELTJE schreef:Als hij in 4 plus 2 meer punten haalt dan iemand in 5 plus 2 dan ben je kampioen toch. We gaan het wel zien
Lijkt mij ook, maar inderdaad, we gaan het wel zien.
Persoonlijk denk ik toch aan een Weijs jr of Abbring in een dikke WRC ( Polo?? ). Ook die zouden dan beide wel topfavoriet, maar nooit meer dan potentiele winnaars op voorhand, zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten