niek schreef:MenM heeft toch de S9 van Coffey overgenomen? Misschien dat Mark het daar in gaat proberen, maar dan zal winnen moeilijk worden denk ik.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
niek schreef:MenM heeft toch de S9 van Coffey overgenomen? Misschien dat Mark het daar in gaat proberen, maar dan zal winnen moeilijk worden denk ik.
Thibaud schreef:Coyffey heeft nog de S9 staan
niek schreef:Dan kun je vergeten wat ik gezegd had, ik had begrepen dat v Eldik de S9 van Coffey "geruild" had voor zijn S12, maar dat is dus niet zo begrijp ik nu.
Sjeik1981 schreef:Gert-Jan Nijkamp schreef:Sjeik1981 schreef:antoine schreef:Volgens de site van Prodrive staat de N14 nog te koop. Misschien komt BDJ de S14 wel testen in A'dam, wie weet?
Als nul auto, misschien nog een domme vraag, maar van welk team huurt???? Bert de Jong de auto.
Van Eldik
Ok, maar dan komt de volgende hebben ze dan wel 3 S14`s. Want als Schilt al staat ingeschreven met de S14 en Bert ook...... vul verder maar in.
kasper schreef:loopt al mooi op de 100 deelnemers aan.
bij hoeveel stopt de deelnemers lijst
pedduhwick schreef:kasper schreef:loopt al mooi op de 100 deelnemers aan.
Volgens mij 100, maar zag in het reglement staan dat ze wel een uitzondering konden maken.
Gert-Jan Nijkamp schreef:pedduhwick schreef:kasper schreef:loopt al mooi op de 100 deelnemers aan.
Volgens mij 100, maar zag in het reglement staan dat ze wel een uitzondering konden maken.
3.2 Aantal toe te laten deelnemers en klassen. 3.2.1 Het maximum aantal deelnemers is gesteld op: 100. Indien meer dan 100 inschrijvingen zijn ontvangen zal het accepteren van de inschrijvingen slechts voorbehouden zijn aan het organisatiecomité.
ZZR Fan schreef:Mark komt met een oude Lada.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten