Voorlopige Nederlandse rally kalender 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor PVG » ma feb 22, 2010 16:56

Götz schreef:blijft alleen het punt over dat je eerst van plan was om de hele rally te rijden (EU licentie) en nu maar een beperkt aantal proeven mag rijden indien je punten wilt halen voor je kampioenschap.

Dat is het zelfde met de tank S als je die helemaal rijdt score je ook geen punten voor NSK. Deze wedstrijd wordt voor de sprinters extra georganiseerd ook omdat er anders tussen maart en juni geen wedstrijd wordt gereden. De hele rally is te lang om sprint te worden benoemd. KNAF heeft gevraagd aan sullingen om hier met een oplossing voor te komen, is toch prachtig dat daar aan mee wordt gewerkt door onze oosterburen. en leuk voor de sprinters om een gedeelte te rijden van deze rally. Rallysprint is ook de opstap klasse en je moet er 2 gereden hebben om rally's te rijden, is nu dus ook voor diverse mensen een manier om wat eerder rally's te gaan rijden.
PVG

Berichtdoor Sjeik1981 » ma feb 22, 2010 17:28

Vind ik ook ik denk dat ik dit jaar ga proberen te kijken, mooi stukkie met de motor over de Duitse autobahn blaffen en dan ff een rallytje bekijken.

Deelnemersveld was vorig jaar al niet onaardig....
Sjeik1981

knaf

Berichtdoor Dirk van Ginneke » ma feb 22, 2010 17:42

Ik vind het allemaal maar raar wat de KNAF laatste tijd allemaal besluit

1: Is er door de KNAF geinformeerd bij rijders/teams naar de intresse voor een rally(sprint) in het buitenland? Zou dit niet verstandig zijn geweest?

2: De mededeling 2 weken voor het seizoen dat je opeens niet met een WRC in sprintkampioenschap mag starten, komen ze lekker op tijd mee.
Dirk van Ginneke

Berichtdoor markie » ma feb 22, 2010 18:06

Super alternafief.
Keer nieuwe proeven in het kampioenschap.
markie

Berichtdoor OPEL RALLY » ma feb 22, 2010 18:38

Gaan ze dan aanhouden qua prijs wat je in Duitsland betaald of de gaan we de Nederlandse prijzen betalen ????
To finish first, you first have to finish!
RALLYTEAM BORGERS.
OPEL RALLY

Berichtdoor briljant » ma feb 22, 2010 18:54

Red_Spike schreef:Mooie oplossing, maar hadden ze niet beter een wedstrijd iets dichter bij de grens kunnen zoeken? Als ik er nu heen wel (is nog maar de vraag of dit financieel mogelijk is) moet ik in plaats van een half uur, 4 uur rijden.

Denk dat er nu ook best een aantal sprint teams zijn die deze lange reis niet zien zitten, uitgezonderd nog van de kosten.

Hoop toch voor het kampioenschap dat alle teams erheen kunnen.
Heb je je wel eens afgevraagd hoever het voor teams in het noorden van het land is om in België te rijden? :roll:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Roger en Jolanda » ma feb 22, 2010 19:41

Leuke uitdaging jongen!
Zie de zonnige kant ervan een ervaring rijker TOP :D

Wat wel fijn zou zijn is als de KNAF ons even helpt bij de inschrijving .... :oops:
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda

Berichtdoor Sponsor » ma feb 22, 2010 21:23

Ga er maar gerust van uit dat je via KNAF inschrijft (ook i.v.m. licenties) EN dat je de normale prijs betaalt...dus niet de gastenprijs...zou mij verbazen als het anders is.

Begrijp trouwens de heren niet die negatief zijn.Komt KNAF waarempel ZELF met een oplossing om een gat te vullen zitten we weer te zeuren....ik denk dat we deze oplossing te danken hebben aan het nieuwe (praktischer)bestuur.

@Götz: Dat deze wedstrijd ook vooraf op onze kalender stond vind ik een kortere wedstrijd met directe onderlinge strijd om de punten toch meer een uitdaging.Alleen denk ik dat we niet goedkoper uit zullen zijn.

Ik hoop wel dat ze iets later beginnen dan anders i.v.m. de teams die van veel verder moeten komen.

Overigens is het bijna net zo snel MET trailer als zonder....omdat bijna meer dan de helft binnenwegen zijn.

:wink:
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor Sjeft » ma feb 22, 2010 21:39

briljant schreef:
Red_Spike schreef:Mooie oplossing, maar hadden ze niet beter een wedstrijd iets dichter bij de grens kunnen zoeken? Als ik er nu heen wel (is nog maar de vraag of dit financieel mogelijk is) moet ik in plaats van een half uur, 4 uur rijden.

Denk dat er nu ook best een aantal sprint teams zijn die deze lange reis niet zien zitten, uitgezonderd nog van de kosten.

Hoop toch voor het kampioenschap dat alle teams erheen kunnen.
Heb je je wel eens afgevraagd hoever het voor teams in het noorden van het land is om in België te rijden? :roll:

Aanvullend: en voor teams uit het zuid-westen van het land om steeds maar weer naar het oosten af te reizen ;)
Sjeft

Berichtdoor Roger en Jolanda » ma feb 22, 2010 21:45

Ga op voetbal ....... :? dichter bij huis
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda

Berichtdoor erikjan » ma feb 22, 2010 21:58

ben ik even blij dat ik in het centrum van de rallysport in NL woon; ik zou bijna met de fiets naar 3 rally's kunnen ;-)

(helaas ben ik een mooi-weer fietser)
erikjan

Berichtdoor briljant » ma feb 22, 2010 22:01

Hardenberg is in juni :D
Dus als het mooi weer is kom je dan op de fiets? :wink:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor erikjan » ma feb 22, 2010 22:14

:lol:

trouwens, KP Dalen is ongeveer 50 km vanaf Almelo, dat wordt dan wel brood meenemen voor onderweg :oops:
erikjan

Berichtdoor dalenbart » ma feb 22, 2010 22:23

Mag je wel bij mij thuis komen kijken :wink:
kan je wel een boterham krijgen:P
dalenbart

Berichtdoor briljant » ma feb 22, 2010 22:28

Wie zegt dat we dit jaar naar Dalen gaan dan? :roll:
Bastiaan van Lingen
briljant

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden