Dakar 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rallyfan 5396 » wo jan 04, 2012 22:47

Bartrallyfan schreef:Team De Rooy 1,2 en 3 (de Rooy, Stacy en Biasion) geweldigge teamprestatie tot nu toe.

Ja dit zijn de mooie uitslagen en blijkbaar heeft de Rus Nikolaev enkele minuten(20?) stilgestaan. :D
Ook Frans Verhoeven heeft weer goed gereden 3e achter Coma en Despres. Van plaats 13 nu naar 7 geklommen. :shock:
Brabant rallyland natuurlijk!!! :wink:
rallyfan 5396

Berichtdoor uw official op stap » wo jan 04, 2012 23:05

Ten Brinke tussen wp 6 en de finish uit de bocht gevlogen. geholpen door huzink
uw official op stap

-

Berichtdoor rvgrally » wo jan 04, 2012 23:23

joostkusters schreef:verstappen die zit ipv de zandbak, in een andere bak. lees ik net. Misschien maar goed dat de Jumbo daar niet mee in zee is gegaan.

zoals ik al eerder zei, verstappen is een ophol geslagen koekert
rvgrally

Berichtdoor Starkoo » wo jan 04, 2012 23:31

Heerlijk zijn de nl prestatie's kunnen we nog meer verwachten ik denk het wel, Die Sherco is gewoon een goede motor, gaat Frans zo door in top 3 niet uitgesloten, bij de Auto's kunnen we ook nog wel naar boven kijken, had ook wel verwacht dat de Rooy de leiding vandaag weer terug zou pakken!
Starkoo

Re: -

Berichtdoor uw official op stap » wo jan 04, 2012 23:31

rvgrally schreef:
joostkusters schreef:verstappen die zit ipv de zandbak, in een andere bak. lees ik net. Misschien maar goed dat de Jumbo daar niet mee in zee is gegaan.

zoals ik al eerder zei, verstappen is een ophol geslagen koekert

Hij is gearresteerd op verdenking van. Hij is pas schuldig als dat bewezen is.
uw official op stap

Berichtdoor leor888 » wo jan 04, 2012 23:40

Hij is op z'n minst een verdachte ophol geslagen koekert.. Maar dit mag wel in een off topic draad.
leor888

Berichtdoor tt » wo jan 04, 2012 23:49

Allard heeft een lievelingsshirt,en wat is nou de meerwaarde van dennis van der geest niks tegen hem zal wel door rtl bedacht zijn wijn laten zien maar waarom willen wij tijdens een rallyprogramma yorin travel zien.
tt

Berichtdoor Berto » wo jan 04, 2012 23:59

Franky schreef:krijg het bijna mijn strot niet uit maar Wevers doet het heel erg goed.

:?: :?: :shock: Snap hem even niet Frank.
Erik is van het hel team toch wel de meest sympathieke/ normale/ nuchtere en hem gun ik het als geen ander.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor Paperclip » do jan 05, 2012 0:04

Nou inderdaad. Wat Dennis doet is allemaal misschien heel leuk voor de meekijkende buitenstaanders die de sport niet volgen, maar zijn items mogen wat mij betreft ook in een ander programma. Prima als ie de natuur, cultuur en bezienswaardigheden wil laten zien, en ook leuk dat daar wat humor in zit, maar het is wel irritant dat dat ten koste van de Dakar-uitzending gaat.
Vind ik trouwens ook van de 'rallyrijder van het jaar' verkiezing. Leuk wedstrijdje, maar meer voor de populairste nederlander, als voor de beste rijder.

En wat een geweldig leuke beelden vanuit de cockpit bij Leyds/Du Bois.... :lol:
'de tuinman is hier al geweest'
'-het lijkt hier brabant wel'
'160 op zo'n smal pad! Dat ga ik thuis niet vertellen hoor!'
Leuke, melige momenten daar. :D
Paperclip

Berichtdoor uw official op stap » do jan 05, 2012 0:20

www.dennisvandergeest.nl. kun je zo heen reageren. Heb ik net ook gedaan. Ook al een paar keer via twitter.
uw official op stap

Berichtdoor TWENGELTJE » do jan 05, 2012 6:53

Berto schreef:
Franky schreef:krijg het bijna mijn strot niet uit maar Wevers doet het heel erg goed.

:?: :?: :shock: Snap hem even niet Frank.
Erik is van het hel team toch wel de meest sympathieke/ normale/ nuchtere en hem gun ik het als geen ander.

Ik heb de zelfde ervaring met gert huzink dus valt wel mee maar erik doet het goed en gun het hem ook wel
Na de geweldige voorbereiding valt ten brinke een beetje door de mand maar het is nog lang
TWENGELTJE

Berichtdoor r199 » do jan 05, 2012 10:02

Bernard, heeft gisteren helaas veel tijd verloren toen hij zijn outo op het dak heeft geparkeerd. Maar heeft de finnis gehaald en gaat vandaag gewoon weer van start.
Huzink heeft het gister buitengewoon goed gedaan, als 43 gestart en 28ste binnen, heeft stil gestaan om ten Brinke te helpen.
r199

Berichtdoor Jan » do jan 05, 2012 11:26

Persoonlijk vind ik de stukjes van Dennis wel interessant. Hij laat je meer zien van de cultuur en de natuur daar. De manier waarop de mensen daar leven, wat net even verder gaat dan de weg waar de Dakardeelnemers langs razen. Dat Dennis dit niet altijd even interessant overbrengt, daar kan ik me ook wel aan storen.

Hij zou een voorbeeld kunnen nemen aan de makers van de Avondetappe, Tour de France. De manier waarop zij de wedstrijd kunnen combineren met de verhalen van de streek, geweldig!
Jan

Berichtdoor Codieo » do jan 05, 2012 11:27

+1
Codieo

Berichtdoor Holkers » do jan 05, 2012 11:36

Eensch, maar dat quasi-grappige, gemaakte en geforceerde van Dennis gaat snel vervelen. Evenals het shirt van Allard... Als je 3 weken weg bent, kun je toch wel meer dan 1 shirt meenemen, toch?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden