Heb je tips en/of aanwijzingen waar we de aanhanger met auto al wel neer kunnen zetten?
PS. Ik verwacht het niet, nooit zo geweest dat alles soepel loopt, maar je weet maar nooit
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
gschutten schreef:Jaccoooo schreef:nkroeze schreef:Nog niemand die op het fantastische nieuws van Dennis heeft gereageerd hier?
Ik ben iig zeer benieuwd hoe zijn eerste km's in de focus zijn!
en de Monza dan"gedegradeerd" tot X
trouwens er start achter in het veld ook nog een spectaculaire "nieuwe" auto dat is volgens mij ook nog niemand op gevallen
Zeker de Corolla GT? Ik mag aannemen dat dat het AE 86 model is. Ik vind dit persoonlijke een van de mooiste onder de Corolla's. Heb een paar jaar terug bij de slalom hier in Nijverdal, Gerben Konijnenbelt met zo'n eentje zien rijden, en dat was een genot om naar te kijken. En ik hoop zeer dat a.s. zaterdag "oude tijden" herleven!
Jaccoooo schreef:gschutten schreef:Jaccoooo schreef:nkroeze schreef:Nog niemand die op het fantastische nieuws van Dennis heeft gereageerd hier?
Ik ben iig zeer benieuwd hoe zijn eerste km's in de focus zijn!
en de Monza dan"gedegradeerd" tot X
trouwens er start achter in het veld ook nog een spectaculaire "nieuwe" auto dat is volgens mij ook nog niemand op gevallen
Zeker de Corolla GT? Ik mag aannemen dat dat het AE 86 model is. Ik vind dit persoonlijke een van de mooiste onder de Corolla's. Heb een paar jaar terug bij de slalom hier in Nijverdal, Gerben Konijnenbelt met zo'n eentje zien rijden, en dat was een genot om naar te kijken. En ik hoop zeer dat a.s. zaterdag "oude tijden" herleven!
inderdaad een AE 86 en dat ding wil best van de plek,maak je ff wat mooie actiefoto's(voordat ik ging rallyrijden was ik de fotograaf voor Henri)
Je hebt een PBAC schreef:Niels, stel dat de reis voospoedig verloopt en we morgen begin van de avond al in Hardenberg verschijnen, dan begrijp ik uit je woorden dat we nog niet het service terrein op kunnen/mogen.
Heb je tips en/of aanwijzingen waar we de aanhanger met auto al wel neer kunnen zetten?
PS. Ik verwacht het niet, nooit zo geweest dat alles soepel loopt, maar je weet maar nooit...
DENNIS75 schreef:iemand een indicatie hoe laat de eerste auto aan de finish wordt verwacht?
rally for ever schreef:DENNIS75 schreef:iemand een indicatie hoe laat de eerste auto aan de finish wordt verwacht?
"Vreemde" vraag, wat mij meer zou interesseren ( hoef ik geen antwoord op, weet ik wel ) zijn dingen als
- Wanneer start de eerste auto
- wanneer wordt de finish van de laatste ongeveer verwacht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ExTaxi schreef:rally for ever schreef:DENNIS75 schreef:iemand een indicatie hoe laat de eerste auto aan de finish wordt verwacht?
"Vreemde" vraag, wat mij meer zou interesseren ( hoef ik geen antwoord op, weet ik wel ) zijn dingen als
- Wanneer start de eerste auto
- wanneer wordt de finish van de laatste ongeveer verwacht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn er nu ook al mensen hier die bepalen wat wel en niet gevraagd mag worden?![]()
Gaaf zeg dat er nog een Focus bij is gekomen, lees ik nu pas!
Ik ben benieuwd hoe laat de laatste KP start, hoop dat ik dat mag vragen.
ikkuh_18 schreef:nkroeze schreef:ikkuh_18 schreef:nkroeze schreef:Zolang je niet op t serviceterrein komt, ben je welkom
ik zal zaterdag toch moeten servicen
Wel he? Maar je hebt t over morgen
wees maar niet bang
gschutten schreef:Ik zie ook dat we een derde Porsche in Nederland hebben:Autosoft Vechtdal Rallysprint Deelnemerslijst schreef:34 | Harry Kuipers | Gert Kamphuis | C7 | Porsche 996 GT3
![]()
![]()
Michael Venema schreef:Mijn vraag , waar en wanneer is de technische keuring ? ik neem aan dat dit vanavond al is ? maar is dit ook evenementen hal ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast