rallyvidsreport schreef:Hallo medeforum leden
ik ga nu misschien een heel ontoepasselijk misschien wel associaal berichtje posten, het gaat over de hellendoorn rally deze zou ik gaan bezoeken met een maat maat door omstandigheden is daar geen plek meer in de auto aangezien daar maar 2 plaatsen zijn helaas jammer. nu is mijn vraag is er iemand waar ik eventueel mee mag rijden? durf het eigenlijk niet te vragen, dat si nog voor mij de enige optie en deze rally zou ik zo graag eens willen bezoeken en helaas kan mijn vader niet meer rijden en zal dit ook niet meer kunnen doen en moeder heeft andere activiteiten en heeft er weinig interesse in. ik zelf ben woonachtig in roosendaal.
Groeten,
Kevin
ojaa en zelf rijbewijs heb ik nog niet duurt helaas iets langer dat ik verwacht had haha moet nog voor de eerste keer praktijk gaan doen
Sorry maat. 2 kuipstoelen in de Starlet, en anders moet je op de reserve band zitten achter, omdat de achterbank eruit is. Vonden we niet zo prettig voor jou! Ik stuur je even een e-mail via BBM, van een mevrouw waar je heel misschien wel geluk bij krijgt!