Hellendoornrally 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Coen » do sep 20, 2012 19:36

rallyvidsreport schreef:Hallo medeforum leden

ik ga nu misschien een heel ontoepasselijk misschien wel associaal berichtje posten, het gaat over de hellendoorn rally deze zou ik gaan bezoeken met een maat maat door omstandigheden is daar geen plek meer in de auto aangezien daar maar 2 plaatsen zijn helaas jammer. nu is mijn vraag is er iemand waar ik eventueel mee mag rijden? durf het eigenlijk niet te vragen, dat si nog voor mij de enige optie en deze rally zou ik zo graag eens willen bezoeken en helaas kan mijn vader niet meer rijden en zal dit ook niet meer kunnen doen en moeder heeft andere activiteiten en heeft er weinig interesse in. ik zelf ben woonachtig in roosendaal.

Groeten,

Kevin

ojaa en zelf rijbewijs heb ik nog niet duurt helaas iets langer dat ik verwacht had haha moet nog voor de eerste keer praktijk gaan doen :)

Sorry maat. 2 kuipstoelen in de Starlet, en anders moet je op de reserve band zitten achter, omdat de achterbank eruit is. Vonden we niet zo prettig voor jou! Ik stuur je even een e-mail via BBM, van een mevrouw waar je heel misschien wel geluk bij krijgt!
Coen

Berichtdoor rallyvidsreport » do sep 20, 2012 19:50

Coen schreef:
Sorry maat. 2 kuipstoelen in de Starlet, en anders moet je op de reserve band zitten achter, omdat de achterbank eruit is. Vonden we niet zo prettig voor jou! Ik stuur je even een e-mail via BBM, van een mevrouw waar je heel misschien wel geluk bij krijgt!

maak je niet zo druk jonge! jij en je neef hebben er alles aan gedaan volgende maand haal ik gewoon mijn rijbewijs en alles is opgelost!
rallyvidsreport

Berichtdoor A en P Rally Jan » do sep 20, 2012 21:37

zag net wat foto,s van vandaag van testen van Vanmerksteijn,maar een bekende auto voor eddie,de Tsjoen C4 :wink:
A en P Rally Jan

Berichtdoor erikjan » do sep 20, 2012 22:50

publieksinfo ziet er weer schitterend uit !

wel 2 puntjes van kritiek:

> A35 (nieuw) weer niet ingetekend op detailkaart bij KP Ypelo

> richting van de rundkursjes Luttenberg en Notter niet op de kaart
erikjan

Berichtdoor rally for ever » vr sep 21, 2012 5:33

Vanavond die kant ook maar weer eens op :D
Hopen dat beetje droog blijft.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
rally for ever

Berichtdoor timo » vr sep 21, 2012 5:50

luttenberg is vanaf start linksaf
timo

Berichtdoor richard rs » vr sep 21, 2012 6:11

Hoelaat starten ze zaterdag?
richard rs

Berichtdoor official29111 » vr sep 21, 2012 6:34

IVM het komende drukke weekend dacht ik gisteravond, laat ik maar es enorm op tijd mn nest in duiken. Word ik vervolgens uit mn slaap gehouden door een WRC die ergens in de buurt van Rijssen of Holten aan het testen is? Iemand enig idee wie dit was? Het leek mij een focus of een fiësta
Was trouwens best wel aangenaam wakker liggen!!!!
official29111

Berichtdoor pedduhwick » vr sep 21, 2012 6:42

richard rs schreef:Hoelaat starten ze zaterdag?

Zie tijdschema hellendoornsite..
pedduhwick

Berichtdoor TWENGELTJE » vr sep 21, 2012 8:09

official29111 schreef:IVM het komende drukke weekend dacht ik gisteravond, laat ik maar es enorm op tijd mn nest in duiken. Word ik vervolgens uit mn slaap gehouden door een WRC die ergens in de buurt van Rijssen of Holten aan het testen is? Iemand enig idee wie dit was? Het leek mij een focus of een fiësta

Als dat zo is dat het een WRC is dan was het een grote kl**tzak
TWENGELTJE

Berichtdoor kasper » vr sep 21, 2012 8:26

markelo is niet zo ver van rijssen holten. afgelopen week ook al wel auto's van ipatec voorbij zien komen en gehoord.
kasper

Berichtdoor Holkers » vr sep 21, 2012 8:36

TWENGELTJE schreef:Als dat zo is dat het een WRC is dan was het een grote kl**tzak

Kortzichtige reactie, misschien waren ze alleen aan het kijken of alle systemen werkten, met 30 kilomter per uur.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor rallyvidsreport » vr sep 21, 2012 8:46

official29111 schreef:IVM het komende drukke weekend dacht ik gisteravond, laat ik maar es enorm op tijd mn nest in duiken. Word ik vervolgens uit mn slaap gehouden door een WRC die ergens in de buurt van Rijssen of Holten aan het testen is? Iemand enig idee wie dit was? Het leek mij een focus of een fiësta

was het Swaanen niet aangezien dit bericht vanmorgen op twitter verscheen

''#imexracing #Hellendoornrally avondtest met nieuw opgebouwde en gerebuilde motor van de Focus WRC08 goed verlopen. pic.twitter.com/CYlP9L4G''
rallyvidsreport

Berichtdoor De Fineman » vr sep 21, 2012 9:14

Holkers schreef:
TWENGELTJE schreef:Als dat zo is dat het een WRC is dan was het een grote kl**tzak

Kortzichtige reactie, misschien waren ze alleen aan het kijken of alle systemen werkten, met 30 kilomter per uur.

heb hem ook gehoord maar ging NIET met 30 kilometer per uur over de paden :(
HAD HOOLN EN NAT HOOLN
De Fineman

Berichtdoor official29111 » vr sep 21, 2012 10:31

rallyvidsreport schreef:

was het Swaanen niet aangezien dit bericht vanmorgen op twitter verscheen

''#imexracing #Hellendoornrally avondtest met nieuw opgebouwde en gerebuilde motor van de Focus WRC08 goed verlopen. pic.twitter.com/CYlP9L4G''

Bingo! dat was m. Het was namelijk bijna zeker een ford. Zowel Citröen als subara klinken anders. @Engelbert, ze waren niet echt aan het trappen en volgens reden ze ergens in de buurt van de lichtenbergerdijk (dus niet opeen proef) :wink:
official29111

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden