Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
h.beek922 schreef:Net terug van de bij een komst ,dit word toch een mooie rally sprint.
V.d heuvel komt.
Weijs met de c 2.
v.d Marel met de porsche
Van loon met de Ford wrc 2008 van Merkensteijn .
totaal nu 58 deelnemers.
Ed555 schreef:uw official op stap schreef:
En Jasper neemt nog een Noor mee ook met een Evo X....
Noor van Gennip of iemand uit Noorwegen?
Zeker is wel dat het team van vd Heuvel in hun kielzog nog een buitenlandse equipe mee brengen naar Veenendaal: de Noren Martin Stenshorn en Ove Johnny Anderson verschijnen met een Evo 10.
arnold buurma schreef:is het al de 22ste![]()
lekker op het fietsje naar de rally![]()
Hoe laat beginnen ze eigenlijk al met parkour uit zetten?
FF voorverkennen naar de mooie plekjes
PatrickTwente schreef:Zeker is wel dat het team van vd Heuvel in hun kielzog nog een buitenlandse equipe mee brengen naar Veenendaal: de Noren Martin Stenshorn en Ove Johnny Anderson verschijnen met een Evo 10.
Bron: www.therallysite.com
antoine schreef:Steven, je bent wel van plan om (ooit) weer te gaan rijden? Succes met de heup!
PS Kobus sr met de s7
Misschien toch dat ik toch ga kijken. Ik ga waarschijnlijk as woensdag kijken naar de avond/nacht kwalificatie van de 24 uur, als dat door gaat ga ik nog eens proberen een kopje koffie te scoren op de service. ( 3 x is scheepsrecht toch?)
Bert van Dijk schreef:Kempjes Autosport schreef:[Denk dat ik maar gewoon ga werken ipv een bezoekje aan deze rally.... Barneveld lijkt me interessanter..... Leuke afsluiting van de Heideweek in Ede maar als rallyfan niet super.
Alle deelnemers > SUCCES ![/list]
Valt me wel een beetje tegen van je Erik, zeker nu we als Rally For Kids daar prominent aanwezig zijn!!! Ik denk dat we je nog wel tegenkomen
Groet, Bert van Dijk
red devil schreef:Bert van Dijk schreef:Kempjes Autosport schreef:[Denk dat ik maar gewoon ga werken ipv een bezoekje aan deze rally.... Barneveld lijkt me interessanter..... Leuke afsluiting van de Heideweek in Ede maar als rallyfan niet super.
Alle deelnemers > SUCCES ![/list]
Valt me wel een beetje tegen van je Erik, zeker nu we als Rally For Kids daar prominent aanwezig zijn!!! Ik denk dat we je nog wel tegenkomen
Groet, Bert van Dijk
Bert waarom rijden jullie niet in de Evo 3 ???
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten