WRC ADAC Rally Deutschland 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor romar » zo aug 26, 2012 19:52

Harry37 schreef:
romar schreef:Zo! Prachtige rally gehad! Nu zo ff fijn de kroeg in @ trier! Welke weten we nog niet. Zijn er nog gekke rallycafe's oid??

Ik niet, ben inmiddels weer thuis

Wij zitten nog ff in de irish pub @ trier! Morgen weer terug naar nederland
romar

Berichtdoor Sjeik1981 » ma aug 27, 2012 8:10

Dat had je goed bedacht. Waren na de laatste doorkomst op Dhrontal KP naar huis gegaan.

Mooie doorkomsten ed. Shakedown viel behoorlijk tegen (persoonlijk althans) jammer van het ongeluk aldaar.
Vrijdag met gemak 3 kp`s, hadden er zelfs 4 kunnen worden als de informatie ietwat beter is. Hadden op Veldenz itt anderhalf uur gestaan en toen maar besloten te verkassen naar Piesport. Daar op super mooie snelle strook gestaan. Mensen met ballen die daar durften te snijden zo hoog in de bergen.
Zaterdag ook 3 KP`s Fell, Panzerplatte en a.s. Peterberg. Fell was mooi, Panzerplatte super, komt eerst Petter door met 4 wielen om vervolgens aan de andere kant van de KP op 3 wielen (en en half) hij verloor het wiel vervolgens in de bocht. Petter net door, hoor en zie je een knal...... knalt Neuville er hard af. Jongen heeft opzich super geluk gehad. Langs dunne boompjes geschoven/gegleden en vervolgens had een boompje zich ingeboord richting radiator.
Daarna dus Peterberg KP, was niet super spectaculair wel alles kunnen zien.

Zondag 2x Dhrontal, niet op de Gallerie (uiteindelijk) maar ver in begin. Eerst hairpin, daarna weer snelle strook, met super strakke passages (lees snijden) Blijf dat toch geweldig vinden zo hoog en dan toch gewoon vol door de berm heen knallen.

edit: en nu Hellendoorn, Amsterdam skip ik dit jaar.
Sjeik1981

Berichtdoor topsport » ma aug 27, 2012 8:48

tiemen schreef:
kraats schreef:
cvgn schreef:Hij kan beter circuit gaan rijden, hebben ze grindbakken voor hem.

Bullshit!
Prachtige doorkomsten van hem gezien vandaag en gisteren.

Ieder zijn mening, dus bullshit vind ik niet een juiste opmerking.

Ik kan me een discussie herinneren over bepaalde auto's die te machtig zouden zijn voor bepaalde rijders.
Misschien is de wrc ook voor hem te machtig en gaat hij over de limiet....

Het is niet de eerste keer dat hij eraf vliegt, en zijn doorkomsten kunnen volgens jou dan wel prachtig zijn, Ogier stond er toch nog voor, dus supersnel zijn ze niet.....

Vond de doorkomsten van Peter jr. ook knap. Vergeet niet niet dat hij per seizoen maar een paar rally's rijd, om maar eens een vergelijk te maken met Ogier die bijna het hele jaar in zo'n auto zit.
Wat de van Merksteijntjes met hun privé centen doen, kunnen (mogen) wij niet over beslissen. Ben blij dat er mensen zijn die nog zoveel geld willen investeren in hun hobby en dat wij daarvan mogen genieten.....
topsport

Berichtdoor jordysport » ma aug 27, 2012 13:38

erikjan schreef:zojuist weer een goede RallyReport uitzending op RTL7 gezien; complimenten voor de snelheid !!

Zeker weten!
De aflevering is al wel grotendeels gemaakt zaterdag´s want de "zondagbeelden" waren shots van zaterdag.
Die hairpin bij Fell is op KP 7/10. :wink:

Maar wel goed gedaan leuke aflevering :D
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
jordysport

Berichtdoor briljant » ma aug 27, 2012 14:07

Zondag was Frank in Nederland om alles te monteren en uit te zenden..
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor zeeland » ma aug 27, 2012 14:22

zo zijn ook weer thuis.
het was weer een super weekend veel moois gezien.
gister een makkie om naar de proef te gaan zaten boven in landal.
bij het zwembad het pad in en een mooie plek uitgezocht.
daarna gouw naar beneden naar leiwen en toen weer naar boven naar de 2e proef.
pantz.kosten iets meer moeite. poosje in de file gestaan. maar toen we er eindelijk stonden kwam loeb na 30 sec al voorbij dus lang wachten was niet nodig.
zeeland

Berichtdoor Jorick » ma aug 27, 2012 14:45

Gisteren terug gekomen (in topconditie) van een mooie ADAC Rallye Deutschland.
De Qualifying Stage vond ik persoonlijk minder leuk dan vorig jaar, te veel lange halen.

Vrijdag en zaterdag 3 proeven gezien en zondag de doorkomsten bij Dhrontal.
Op de Panzerplatte ging het helaas mis voor Petter Solberg en Thierry Neuville.

Afbeelding

Sebastien Loeb had donders veel mazzel bij SS7.
Een paar minuten na zijn doorkomst begon het keihard te regenen.
De foto's komen zo spoedig mogelijk online!
KolmanSport.com | Canon EOS 7D
Jorick

Berichtdoor zeeland » ma aug 27, 2012 16:23

jordysport schreef:
erikjan schreef:zojuist weer een goede RallyReport uitzending op RTL7 gezien; complimenten voor de snelheid !!

Zeker weten!
De aflevering is al wel grotendeels gemaakt zaterdag´s want de "zondagbeelden" waren shots van zaterdag.
Die hairpin bij Fell is op KP 7/10. :wink:

Maar wel goed gedaan leuke aflevering :D

is dat nog ergens terug te zien toevallig. zijn vandaag pas thuis gekomen
zeeland

Berichtdoor Harry37 » ma aug 27, 2012 16:42

Sjeik1981 schreef:Zaterdag ook 3 KP`s Fell, Panzerplatte en a.s. Peterberg. Fell was mooi, Panzerplatte super, komt eerst Petter door met 4 wielen om vervolgens aan de andere kant van de KP op 3 wielen (en en half) hij verloor het wiel vervolgens in de bocht. Petter net door, hoor en zie je een knal...... knalt Neuville er hard af. Jongen heeft opzich super geluk gehad. Langs dunne boompjes geschoven/gegleden en vervolgens had een boompje zich ingeboord richting radiator.

Stond jij ook op platte nord dan?????.....ik draaide mij om en zag neuville in de bomen knallen
Harry37

Berichtdoor Harry37 » ma aug 27, 2012 16:44

roadster36 schreef:ik ook
jammer dat ik je niet gezien heb Harry :?

Mail anders effe je nummer???????, kunnen we de volgende keer effe bellen.

Zag je auto zaterdag nog wel op P2 staan pantzerplatte.

Gr, Harry
Harry37

Berichtdoor official No. 27768 » ma aug 27, 2012 16:45

zeeland schreef:

is dat nog ergens terug te zien toevallig. zijn vandaag pas thuis gekomen

Hier op klikken
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor Sjeik1981 » ma aug 27, 2012 19:57

Harry37 schreef:
Sjeik1981 schreef:Zaterdag ook 3 KP`s Fell, Panzerplatte en a.s. Peterberg. Fell was mooi, Panzerplatte super, komt eerst Petter door met 4 wielen om vervolgens aan de andere kant van de KP op 3 wielen (en en half) hij verloor het wiel vervolgens in de bocht. Petter net door, hoor en zie je een knal...... knalt Neuville er hard af. Jongen heeft opzich super geluk gehad. Langs dunne boompjes geschoven/gegleden en vervolgens had een boompje zich ingeboord richting radiator.

Stond jij ook op platte nord dan?????.....ik draaide mij om en zag neuville in de bomen knallen

Jip, stond op Nord,.... zeg maar vanaf waar Neuviller eraf ging, stukkie door, kwam zie op de keerpunten uit, ik stond precies tegenover het "hairpinnetje" voor zover je dat ding mag noemen. In midden van die grote plak met asfalt/beton, bij die ruggen
Sjeik1981

Berichtdoor Harry37 » di aug 28, 2012 10:52

Sjeik1981 schreef:
Harry37 schreef:

Jip, stond op Nord,.... zeg maar vanaf waar Neuviller eraf ging, stukkie door, kwam zie op de keerpunten uit, ik stond precies tegenover het "hairpinnetje" voor zover je dat ding mag noemen. In midden van die grote plak met asfalt/beton, bij die ruggen

Ok, ik dus in het eerste stuk voor ze weer naar boven gingen richting de arena.
Harry37

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden