briljant schreef:Mooie overwinning voor Erik Wevers en René Kuipers
Inderdaad, ook mooi voor René naar zijn rentree
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
briljant schreef:Mooie overwinning voor Erik Wevers en René Kuipers
Turboboost schreef:Wederom weer een leuke sprint. Zowel de tik tegen de boom van Martijn alsmede de koprol van de micra gezien.
@Martijn, nog iets van je bumper terug gevonden? Vreemd dat de marshals die niet 'in beslag' genomen hebben en er (schijnbaar) zomaar lui mee weg kunnen lopen.
:thee was op na de 4e servicekraats schreef:Wim Salabim schreef:briljant schreef:dat kan volgens mij helemaal niet.henkdevries schreef:hmm morgen in Amsterdam 5x service!![]()
en dat voor 6 proeven
Het is maximaal 2X3 of 3X2 kp's
Dus 6X1 mag niet volgens het reglement.
Misschien servicet hij wel meerdere auto's...
Hahaha, Die servicetijden bij de sprints lijken meer op winterstops...![]()
Dit is nu net het probleem waarom ik eigenlijk tegen mijn principes in toch maar wat ga knutselen. Helaas geen 5x hahahaha![]()
crx303 schreef:Dan had je op zijn minst nog even richting hairpin kunnen gaan toch?
whity schreef:Waarom ze de haakslinks en haaksrechts combinatie [wat ik het mooiste van deze rallysprint vind van de ene drift in de andere] eruit hebben gehaald bij KP1 is mij een groot raadsel, want hier waren altijd de mooiste drifts en spectakel te zien en waar het publiek uit zijn dak ging en waar het publiek voor kwam. Ik heb ongeveer 1 uur staan kijken naar de nieuwe situatie ik vond er geen zak aan en ben naar huis gegaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten