Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Daar zat Kamaz wel achter en dat verhaal van de Rooy klopt ook ja, eerder leek het erop dat Kamaz meer mocht dan de rest!Holkers schreef:Was inderdaad vanwege het niet diskwalificeren van een Kamaz vanwege onterechte assistentie, een ander team voor een motorwissel maar Bekx wel vanwege een plastic bumper ipv een stalen versie. Kamaz kon daar niet veel aan doen.
Eight_Gear schreef:Nou Allard heeft z'n lievelingsshirt ook weer aan hoor.
pedduhwick schreef:Eight_Gear schreef:Nou Allard heeft z'n lievelingsshirt ook weer aan hoor.
hoeveelste dag was dat ook alweer?
rally for ever schreef:En verder vrij zinloze discussie als je mij vraagt.
Zolang we geen geur tv hebben mag hij van mij alle dagen zelfde kleren aanhouden.
Starkoo schreef:...eerder leek het erop dat Kamaz meer mocht dan de rest!
Tja ook Peter Versluis noemen ze verkeerd, Pieter Versluis staat ook zo op de starlijsten, maar het is echt Peter Versluis en niet Pieter, waarom heeft Frans Verhoeven zo goede start positie (14de) voor Knuiman, hij moet toch achteraan starten, van Vliet start wel vrij achterin!rvgrally schreef:nog even een zinloze opmerking, maar ik heb nu toevallig een paar keer op eurosport gekeken naar het verslag en wat me dan mateloos irriteert is dat de verslaggever daar de hele tijd praat over Ronald van Loon, ik dacht toch zeker te weten dat Erik achter het stuur zat...
Hebben ze goed, verhoeven lekker bezig overigens!jos kerremans schreef:Verhoeven en Knuiman hebben samen een verzoek gedaan bij de organisatie om verder vooraan te mogen starten.
Beide hebben een betere starttijd gekregen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten