Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
briljant schreef:Dank voor het antwoord.TWENGELTJE schreef:Bastiaan begeleid dit jaar een beginnend team om zich wegwijs te maken in de rallysport
Bron: hij zelf![]()
ik ben zelf bijna nooit online
Eight_Gear schreef:Van Loon's Fiesta is een oude van Latvala, heeft er vorig jaar Duitsland, Frankrijk en Spanje mee gereden.
WRC fan schreef:Volgend jaar de service maar in Kampen denk ik? Het is wel een beetje een aanslag op het programma dat de rijders elke keer half uur van de proeven in Kampen naar het serviceterrein en weer terug moeten. Dat wordt veel wachten zaterdagmiddag.

ZZR Fan schreef:WRC fan schreef:Volgend jaar de service maar in Kampen denk ik? Het is wel een beetje een aanslag op het programma dat de rijders elke keer half uur van de proeven in Kampen naar het serviceterrein en weer terug moeten. Dat wordt veel wachten zaterdagmiddag.
Ze gaan juist 3x naar Kampen om deze verplaatsing lonend te maken in verhouding met het aantal kilometers KP.
De service gaat nooit naar Kampen heeft de organisatie laten weten. De Zuiderzee Rally heeft als thuisbasis Emmeloord en dat zal altijd zo blijven.
Leo schreef:ZZR Fan schreef:WRC fan schreef:Volgend jaar de service maar in Kampen denk ik? Het is wel een beetje een aanslag op het programma dat de rijders elke keer half uur van de proeven in Kampen naar het serviceterrein en weer terug moeten. Dat wordt veel wachten zaterdagmiddag.
Ze gaan juist 3x naar Kampen om deze verplaatsing lonend te maken in verhouding met het aantal kilometers KP.
De service gaat nooit naar Kampen heeft de organisatie laten weten. De Zuiderzee Rally heeft als thuisbasis Emmeloord en dat zal altijd zo blijven.
Vroeger was het ook op het tt circuit in Assen, dus waarom zou Kampen niet kunnen?

2rallyman1 schreef:Richie schreef:Richie schreef:is de proef op de Munt gewoon vanaf A6, afslag 14 Emmeloord te bereiken?
Hoe laat begint programma? Ja sorry dat ik het hier moet vragen, maar kan geen infopakket krijgenEn op de site kan ik het ook niet vinden.
iemand een idee??
De munt is afslag 15
1e keer om 20.22 uur en 21.37 uur
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten