ExTaxi schreef:Ferry-w schreef:Wie hebben er foto's genomen van die " jumps"????
Ik denk dat Clemens daar foto's is gaan maken!
Wacht maar even af. Dan zie je Flying Eep op deze site
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ExTaxi schreef:Ferry-w schreef:Wie hebben er foto's genomen van die " jumps"????
Bartje schreef:Voor de mensen die RTV Oost kunnen ontvangen. Morgenavond een verslag (hoe lang en hoe laat weet ik niet ) van de rally met speciale aandacht voor Boers/Kamphuis.
Hein schreef:ExTaxi schreef:Ferry-w schreef:Wie hebben er foto's genomen van die " jumps"????
Wolter schreef:Bartje schreef:Voor de mensen die RTV Oost kunnen ontvangen. Morgenavond een verslag (hoe lang en hoe laat weet ik niet ) van de rally met speciale aandacht voor Boers/Kamphuis.
RTV Oost heeft het een tijdje na de uitzending meestal ook wel online als stream staan. Daarnaast hoorde ik dat Piet Paulusma met z'n cameraploeg ook een kijkje had genomen.
Wolter schreef:Bartje schreef:Voor de mensen die RTV Oost kunnen ontvangen. Morgenavond een verslag (hoe lang en hoe laat weet ik niet ) van de rally met speciale aandacht voor Boers/Kamphuis.
RTV Oost heeft het een tijdje na de uitzending meestal ook wel online als stream staan. Daarnaast hoorde ik dat Piet Paulusma met z'n cameraploeg ook een kijkje had genomen.
JoostS schreef:Hein schreef:ExTaxi schreef:Ferry-w schreef:Wie hebben er foto's genomen van die " jumps"????
De Flying Eep zit ook in mijn compilatie en die is inmiddels online (www.Rallymedia.nl)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten