Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rallywatcher schreef:Zijn de proeven vanaaf op de Munt met "gruppenstart"?
WRC fan schreef:Ik vind de auto van Kuipers eigenlijk geen potje. Al die verschillende kleuren, doe mij de livery van vorig jaar maar.
De auto van Bob de Jong is best wel mooi in het wit. En die van Bert is natuurlijk helemaal geweldig, daar kan geen auto aan tippen, wat mij betreft.
EBOSCH schreef:Rallywatcher schreef:Zijn de proeven vanaaf op de Munt met "gruppenstart"?
Nope
mitsufan3 schreef:WRC fan schreef:Ik vind de auto van Kuipers eigenlijk geen potje. Al die verschillende kleuren, doe mij de livery van vorig jaar maar.
De auto van Bob de Jong is best wel mooi in het wit. En die van Bert is natuurlijk helemaal geweldig, daar kan geen auto aan tippen, wat mij betreft.
Ik heb net gekeken, maar de livery van Dennis is nu echt beter dan vorig jaar, met die X en die duplokleuren
Die van Bob is super, mooier dan die van Bert vind ik. Al is dat misschien omdat we die van Bert al kennen. Ik heb overigens Hans Weijs JR ook zien lopen. En verder alle toppers lopen al rond op de service. Top! Kriebels komen weer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten