aj seppenwoolde schreef:faitrally schreef:aj seppenwoolde schreef:faitrally schreef:aj seppenwoolde schreef:mooie rally ,maar ik was op proef 3 naar wat ik op de kaart kom zien een mooi punt, daar mochten we alleen op de straat staan voor de bocht die 50 mtr verder was links van ons een heel groote wei en rechts een mais land ,we waren vroeg dus stonden mooi vooraan tot dat de mensen in de gele hesjes besloten de auto achter het publiek weg te halen en precies voor ons neer te zetten ,gevolg we zagen niks meer en mijn zoon van 5 al helemaal niet meer.van die schijtboer mochten we niet in de wei omdat zijn gras daar niet tegen kan.
2 lullo's van officiels die niks deden dan maar met de boer praten en op versterking moesten wachten om alles in het gereel te houden
kort om alles zat daar tegen![]()
![]()
gelukkig op proef 1 was alles perfect en mochten ook daar in de wei.
ik ben 1 van de 2 lullo s zoals je vindt
wij hadden geen andere keuze als de auto voor het lint te verplaatsen gezien wij daar alles in hebben liggen en ik slecht te been was en niet veel mag lopen dus heb eens respect voor ons inplaats zo te doen wij staan er voor de veiligheid van iedereen en wij hadden van de boer geen toestemming gekregen en in zijn land mensen te zetten en ik hebben die andere official echt in rust moeten houden. anders kom zelf eens als official staan weet je eens hoe dat is de boer was al best boos zal ik ook als ik dit zag en boer was
op zich heb je best gelijk maar op het moment van... waren we erg boos achet het lint ,want als dit gelijk zo was dat de auto daaar stond was ik weer weg gegaan daar was toen nog wel tijd voor geweest.
en voor die boer ,als hij nu 5 meter van zijn land beschikbaar had gesteld dan was er niemand in het mais gegaan (dit zou ik ook niet willen hebben)
als we de auto net achter het lint konden laten staan was het goed maar als het publiek je er voor gaat staan heb je geen andere keuze he dan dit
en ja wat die boer betreft die wou dat niet hebben ivm eventueel rotzooi in zijn wei wat vorig jaar zo was dus heeft die dit jaar gezegt niks meer er in volgendjaar weer beter mischien
jammer dat het somige mensen verknoeien voor de mensen die voor de sport komen.
nou zand er over en een volgende keer beter
jah die mensen heb je ook he en wij zijn altijd de gene die het hebben gedaan maar is goed zand er over en mischien tot de volgende rally