Autosoft Vechtdal Rallysprint 2008

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor faitrally » ma jun 23, 2008 21:32

aj seppenwoolde schreef:
faitrally schreef:
aj seppenwoolde schreef:
faitrally schreef:
aj seppenwoolde schreef:mooie rally ,maar ik was op proef 3 naar wat ik op de kaart kom zien een mooi punt, daar mochten we alleen op de straat staan voor de bocht die 50 mtr verder was links van ons een heel groote wei en rechts een mais land ,we waren vroeg dus stonden mooi vooraan tot dat de mensen in de gele hesjes besloten de auto achter het publiek weg te halen en precies voor ons neer te zetten ,gevolg we zagen niks meer en mijn zoon van 5 al helemaal niet meer.van die schijtboer mochten we niet in de wei omdat zijn gras daar niet tegen kan.

2 lullo's van officiels die niks deden dan maar met de boer praten en op versterking moesten wachten om alles in het gereel te houden

kort om alles zat daar tegen :oops: :oops:

gelukkig op proef 1 was alles perfect en mochten ook daar in de wei.

ik ben 1 van de 2 lullo s zoals je vindt
wij hadden geen andere keuze als de auto voor het lint te verplaatsen gezien wij daar alles in hebben liggen en ik slecht te been was en niet veel mag lopen dus heb eens respect voor ons inplaats zo te doen wij staan er voor de veiligheid van iedereen en wij hadden van de boer geen toestemming gekregen en in zijn land mensen te zetten en ik hebben die andere official echt in rust moeten houden. anders kom zelf eens als official staan weet je eens hoe dat is de boer was al best boos zal ik ook als ik dit zag en boer was

op zich heb je best gelijk maar op het moment van... waren we erg boos achet het lint ,want als dit gelijk zo was dat de auto daaar stond was ik weer weg gegaan daar was toen nog wel tijd voor geweest.

en voor die boer ,als hij nu 5 meter van zijn land beschikbaar had gesteld dan was er niemand in het mais gegaan (dit zou ik ook niet willen hebben)

als we de auto net achter het lint konden laten staan was het goed maar als het publiek je er voor gaat staan heb je geen andere keuze he dan dit
en ja wat die boer betreft die wou dat niet hebben ivm eventueel rotzooi in zijn wei wat vorig jaar zo was dus heeft die dit jaar gezegt niks meer er in volgendjaar weer beter mischien

jammer dat het somige mensen verknoeien voor de mensen die voor de sport komen.

nou zand er over en een volgende keer beter

jah die mensen heb je ook he en wij zijn altijd de gene die het hebben gedaan maar is goed zand er over en mischien tot de volgende rally
faitrally

Berichtdoor Cinq-Power » ma jun 23, 2008 21:39

addicted to AUDI schreef:Een stuk afzetlint of een bordje verboden voor publiek had ook een hoop duidelijk gemaakt zonder woorden.
Misschien een tip voor de organisatie/marshals

Je wilt niet weten hoeveel bordjes ze al hadden laten maken, en nog waren het er veels te weinig.

Maar zo leert iedereen elke keer wat meer.
Cinq-Power

Berichtdoor henk » ma jun 23, 2008 22:22

Misschien is het makkelijker om alleen punten aan te geven waar je WEL mag staan ipv niet.....anders mag je nog wel 500 bordjes gaan plaatsen langs de proeven
henk

Berichtdoor Sponsor » di jun 24, 2008 12:47

Even over de Saxo die gecrasht is:

Bijrijder ongedeerd...op wat spierpijn na..

Ronald Zalmé...linkervoet zwaar gekneusd en rechtervoet 4 middenvoetsbeentjes gebroken....moet geopereerd worden

Ronald ligt nu in Nijmegen afwachtend op zijn operatie...hij kan denk ik wel wat sportieve steun gebruiken..

De auto is overigens afgeschreven....al met al een flinke domper voor het team.

Sterkte Jongens :!:

Will Bruins
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

vechtdal rallysprint

Berichtdoor sleepy hunter » di jun 24, 2008 13:33

Tom ik kan je zeggen dat Mike vd Brink de auto heel heeft gelaten op een paar kleine dingen na. Ik ben geen boom rijker geworden.( bericht van 21 Juni tijd 06.17 pm)
Het verbaast mij dan er zo snel een reactie wordt geplaatst dat er een deelnemer van de proef is gegaan en meestal worden de verhalen aardig aan gedikt.

Het enige wat we hebben achtergelaten is een knipperlicht en die hebben we geruild met de 1e plaats in de klasse C2 sprint.
Dus geen boom.

sander
sleepy hunter

Berichtdoor RG-Rallysport » di jun 24, 2008 14:28

Sponsor schreef:Even over de Saxo die gecrasht is:

Ronald Zalmé...linkervoet zwaar gekneusd en rechtervoet 4 middenvoetsbeentjes gebroken....moet geopereerd worden

Ronald ligt nu in Nijmegen afwachtend op zijn operatie...hij kan denk ik wel wat sportieve steun gebruiken..

Will Bruins

Dit seizoen zullen de heren ook niet meer in actie komen ( Ronald zeker niet ) Ruud misschien nog wel .
Gisteren in het ziekenhuis geweest bij Ronald en hij heeft geen pijn meer het is alleen nog steeds afwachten op de operatie .
Linkervoet is inmiddels uit het verband en ziet nog erg bont en blauw.

Voor diegene die willen bellen bel niet tussen 15:00 en 20:00 met het thuisnummer want die tijd is gereserveerd voor de kinderen ( is verzoek van de vrouw van Ronald )

Mocht er nog meer bekend worden zal ik het posten
RG-Rallysport

Berichtdoor ijsbeer » di jun 24, 2008 18:14

Will Bruins

Ik heb inmiddels contact met Frank Zalmé gehad en via hem beteschap toegewenst aan zijn broer.
ijsbeer

Berichtdoor A.H.S » di jun 24, 2008 20:15

ijsbeer schreef:

Will Bruins

Ik heb inmiddels contact met Frank Zalmé gehad en via hem beteschap toegewenst aan zijn broer.

Zelfde geld voor mij :wink:
A.H.S

Berichtdoor zalme000 » za jun 28, 2008 14:23

ik wil op manier iedereen bedanken voor alle steunbetuigingen, mailtjes, telefoontjes en kaarten voor Ruud en mij, echt helemaal Super!!

Ik ben afgelopen donderdag geopereerd aan mijn rechter voet, ze hebben eerst gewacht tot de zwelling weg was, maar hebben toch maar eerder geopereerd ivm evt. vergroeingen. Ik heb idd 4 van mijn middenvoetsbeentjes gebroken en ontzet en 2 verbrijzeld. Tijdens de operatie is besloten om na 10 minuten te stoppen, omdat er niet zoveel meer van te maken was. Afwachten dus wat dit tot gevolg heeft ivm het lopen. Nu even 6 weken met mijn voet omhoog en daarna 6 weken loopgips. Mijn linker voet is zwaar gekneusd en ik kan dus ook helaas nog niet lopen. Ik heb in ieder geval wel weer 4 wielen onder mijn kont...... :lol: helaas noemen ze dit wel een rolstoel :cry:

ik hoop iedereen snel weer de hand te mogen schudden op of langs de rallypaden. Nogmaals dank aan iedereen, met name mijn grote broer Frank en mijn steun en toeverlaat Bob.

Groetjes Ronald Zalmé

ps. de auto is nog niet helemaal afgeschreven:

Afbeelding
zalme000

Berichtdoor A.H.S » za jun 28, 2008 14:40

zalme000 schreef:ik wil op manier iedereen bedanken voor alle steunbetuigingen, mailtjes, telefoontjes en kaarten voor Ruud en mij, echt helemaal Super!!

Ik ben afgelopen donderdag geopereerd aan mijn rechter voet, ze hebben eerst gewacht tot de zwelling weg was, maar hebben toch maar eerder geopereerd ivm evt. vergroeingen. Ik heb idd 4 van mijn middenvoetsbeentjes gebroken en ontzet en 2 verbrijzeld. Tijdens de operatie is besloten om na 10 minuten te stoppen, omdat er niet zoveel meer van te maken was. Afwachten dus wat dit tot gevolg heeft ivm het lopen. Nu even 6 weken met mijn voet omhoog en daarna 6 weken loopgips. Mijn linker voet is zwaar gekneusd en ik kan dus ook helaas nog niet lopen. Ik heb in ieder geval wel weer 4 wielen onder mijn kont...... :lol: helaas noemen ze dit wel een rolstoel :cry:

ik hoop iedereen snel weer de hand te mogen schudden op of langs de rallypaden. Nogmaals dank aan iedereen, met name mijn grote broer Frank en mijn steun en toeverlaat Bob.

Groetjes Ronald Zalmé

ps. de auto is nog niet helemaal afgeschreven:

Afbeelding

Goed om weer wat van jezelf te horen :D
Veel sterkte met je herstel toegewenst.
Ik had geen foto's gezien vd saxo maar,hij zit toch wel heel erg in elkaar.
A.H.S

Berichtdoor ikkuh_18 » za jun 28, 2008 14:42

heel veel sterkte!!!!!
ikkuh_18

Berichtdoor Sjeik1981 » za jun 28, 2008 19:17

Ook van mij nog heeel veel sterkte en dat jullie in 2009 alleen maar sterker terug komen
Sjeik1981

Berichtdoor markie » za jun 28, 2008 19:47

Hoi ronald en ruud,
Heel veel sterkte met het herstel.
En 2x zo sterk terug komen he.
markie

Berichtdoor henk » zo jun 29, 2008 19:00

Hey jongens,

heel veel sterkte met een hopelijk volledig herstel!

Namens mij en de rest van het team.
henk

Re

Berichtdoor ErikvanH » zo jun 29, 2008 20:01

Nou mannen,

Flinke deuk in de Saxo, K#@#%^@!!! :( :( :(

Hoop op een goed herstel van je voet!

Beterschap, Gr Erik.
ErikvanH

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden