tim.rietveld schreef:check mijn hyves voor de foto's van vanmiddag van de auto
groeten tim rietveld
Kan je niet vinden op hyves, dus wie weet hem???
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RobinV-Rally schreef:metisse schreef:Sjeik1981 schreef:TWENGELTJE schreef:Marlieke schreef:Als ik de reglementen van de Rally en Sprint met elkaar vergelijk, rijdt de sprint (gezien de aangegeven lengte van de proeven) 4 proeven (2x2) die de rally niet rijdt. Klopt dit, of is er iets mis met de afstanden? Ik sta het liefst op een proef buitenaf waar zowel de rally als de sprint rijdt. Zeldam?
De sprint rijdt 5 proeven idd zeldam 2x en hengelo2x en bentelo 1x
Maar de vraag is rijden ze vooraf aan de rally of rijdt de Rally deze proefen op de zaterdag (behalve Hengelo)?
Na even puzzelen rijden de sprinters toch de proeven van de Rally.
GELUKKIG.......
Ook de Classic rijdt zondag op deze proeven.
Wat een drukte dan![]()
Eerst de rally, dan de spint en dan de classic. Dan is daarna meteen het volgende boucletje gestart, top!!
Starkoo schreef:tim.rietveld schreef:check mijn hyves voor de foto's van vanmiddag van de auto
groeten tim rietveld
Ik heb de site voor iedereen zichtbaar gemaakt, kijken gaat nu makkelijker.PatrickTwente schreef:Starkoo schreef:tim.rietveld schreef:check mijn hyves voor de foto's van vanmiddag van de auto
groeten tim rietveld
http://timrietveld.hyves.nl/
Gepikt van pagina 20
stefan schreef:ik denk wanneer er geen bijzondere problemen(lees technische) zijn voor Erik Wevers, dat word het vooralsnog een vrij makkelijke opgave te winnen.(dat is mijn mening, zo denk ik erover)
TWENGELTJE schreef:stefan schreef:ik denk wanneer er geen bijzondere problemen(lees technische) zijn voor Erik Wevers, dat word het vooralsnog een vrij makkelijke opgave te winnen.(dat is mijn mening, zo denk ik erover)
Ik denk dat met name Dennis Kuipers het daar niet helemaal mee eens is
Noem dan meteen Rene Kuipers is altijd snel met de Hengelo Rally.Sanderboy schreef:TWENGELTJE schreef:stefan schreef:ik denk wanneer er geen bijzondere problemen(lees technische) zijn voor Erik Wevers, dat word het vooralsnog een vrij makkelijke opgave te winnen.(dat is mijn mening, zo denk ik erover)
onderschat berarnd ten brinke en denk gert huzink ook niet
De Evo ziet er goed uit alleen zie ik niet veel van de sprint.tim.rietveld schreef:Ik heb de site voor iedereen zichtbaar gemaakt, kijken gaat nu makkelijker.PatrickTwente schreef:Starkoo schreef:tim.rietveld schreef:check mijn hyves voor de foto's van vanmiddag van de auto
groeten tim rietveld
http://timrietveld.hyves.nl/
Gepikt van pagina 20
lunteraan schreef:en jasper van den heuvel als het slecht weer is.
dat zag je al in barneveld
oke hij kent het daar op zijn duimpje maar denk dat hij wel zeer dicht bij kan komen dan
TWENGELTJE schreef:stefan schreef:ik denk wanneer er geen bijzondere problemen(lees technische) zijn voor Erik Wevers, dat word het vooralsnog een vrij makkelijke opgave te winnen.(dat is mijn mening, zo denk ik erover)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten