Paradigit-ELE Rally 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Wolter » zo jun 06, 2010 14:12

wopper schreef:<Solliciteren naar een ban>

Toon eens een beetje respect man... :roll:
Wolter

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo jun 06, 2010 14:16

Kun je niet beter gaan klagen bij de organisatie ??
dan hier zoo"n uitspraak te doen. En die het vorig jaar niets vonden KP ekkersrijt waarom gaan die dit jaar daar weer kijken.
V.D.G Rally team

Berichtdoor steven16V » zo jun 06, 2010 14:29

:roll: na 2jaar ekkersrijt te vermijden toch weer die kp mee gepakt maar er hangt altijd een rare sfeer of het zo van het een op het andere moment kan escaleren, volgendjaar mijd ik deze kp gewoon weer.
steven16V

Berichtdoor Robert_ » zo jun 06, 2010 14:32

V.D.G Rally team schreef:Kun je niet beter gaan klagen bij de organisatie ??
dan hier zoo"n uitspraak te doen. En die het vorig jaar niets vonden KP ekkersrijt waarom gaan die dit jaar daar weer kijken.

Dat dus. Ik ken de situatie niet van dit jaar, maar het is al langer bekend dat er op industrieproeven met veel publiek, regels veel strakker moeten worden nageleefd dan op buitenproeven, en de sfeer over het algemeen ook niet om over naar huis te schrijven is.

Maar goed, ik heb dus een prachtige rally gezien en Ekkersreijt lekker links laten liggen.
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor Sponsor » zo jun 06, 2010 14:33

Ekkersrijt ligt toch in Eindhoven??.....de stad die voor de 3e opeenvolgende jaar als meest crimineel van NL is beoordeeld....Tja dat is dan vragen om problemen. 8) :wink:
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor jordysport » zo jun 06, 2010 14:40

Davekuh schreef:
jordysport schreef:Het was een mooie rally!
Maar wat een *%$kaart zeg!

Als je met deze kaart de proeven niet kon vinden, dan heb je ook echt niet de moeite gedaan! De straatnaam van de publiekspunten stonden er bij, net als de Gps coordinaten. Zo moeilijk is het niet om van 1 van die punten verder te kijken waar je nog meer kunt staan.

Verder een erg fijne rally gehad. Heb wel het idee dat Ekkersrijt ieder jaar weer een tikje minder word.

Vraag me wel af waarom van Lieshout er niet meer bij staat bij de tijden.

Nou, het grootste probleem was dat als je ook maar iets verkeerd reed je niet meer bij KP Vlierden bijvoorbeeld kon kijken waar je heen reed.
Ze hadden van mij iets meer ruimte op de kaart mogen laten maar ja...
Dat is mijn mening :roll:
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
jordysport

Berichtdoor Biturbo » zo jun 06, 2010 14:59

Eerlijk gezegd vond ik het een prima kaart. Alles overzichtelijk op één A3 vel, en de details van elke proef in het boekje. Iets waar andere evenementen nog een goed voorbeeld aan kunnen nemen.

Oké, mocht je er een stukje naast zitten (op de kaart) Niets om zonder een ouderwetse landkaart, stratenboek of navi mee op te lossen.
Biturbo

Berichtdoor Ned rally » zo jun 06, 2010 15:10

Sponsor schreef:Ekkersrijt ligt toch in Eindhoven??.....de stad die voor de 3e opeenvolgende jaar als meest crimineel van NL is beoordeeld....Tja dat is dan vragen om problemen. 8) :wink:

Ekkersrijt is gemeente Son & Breugel.
Ned rally

Berichtdoor TvD » zo jun 06, 2010 15:39

:roll:
Kijk ook eens op www.rallyfotos.nl
TvD

Berichtdoor rallyworldwide » zo jun 06, 2010 15:58

roadster36 schreef:dat punt was 100 x mooier geweest als die schermen niet voor je neus gestaan hadden
heeft niks te maken met op tijd komen

Die schermen zijn voor het schijnen van licht als er een andere auto aankomt en jij wil die bocht in en dan zie je vrij weinig waarschijnlijk, andere redenen kan ik niet bedenken ;)
rallyworldwide

Berichtdoor Davekuh » zo jun 06, 2010 16:14

Ned rally schreef:
Sponsor schreef:Ekkersrijt ligt toch in Eindhoven??.....de stad die voor de 3e opeenvolgende jaar als meest crimineel van NL is beoordeeld....Tja dat is dan vragen om problemen. 8) :wink:

Ekkersrijt is gemeente Son & Breugel.

En ik heb het eigenlijk niet over de sfeer gehad op het ekkersrijt. Die vond ik prima. Genoeg gezellige mensen tegen gekomen. En ik vind het alleen maar goed dat er een security bedrijf is ingehuurd, voor het bewaken van alle bedrijven tereinen. En de strenge drank controle heb ik ook geen moeite mee.

Het gene dat ik steeds minder vind aan ekkersrijt, zijn de mooie punten. De mensen die al langer daar komen, hebben het ieder jaar achteruit zien gaan. Misschien wel omdat dat ook steeds moeilijk word om daar een route uit te zetten. Maaar toch is het jammer. Het is voor ons een soort van traditie om hoe dan ook altijd naar ekkersrijt te gaan. Hopelijk word het volgend jaar weer wat mooier.
Davekuh

Berichtdoor Cinq-Power » zo jun 06, 2010 16:15

Van Lieshout is uit de uitslag gehaald vanwege rechtdoor rijden en daarmee afsnijden.

Zelfde plek waar van Deine in de sloot gelegen heeft.

Super evenement meegemaakt, publiekspunt op KP Mierlo, de Koning met lekke band linksachter en rechtsachter kapote steekas voor de deur gehad.

Zoals al vermeld werd dat een grappige bandenwissel, commentaar van de Koning was:
Misschien moeten we dit eens oefenen
.
Cinq-Power

Berichtdoor antoine » zo jun 06, 2010 16:28

Afbeelding

:P
Afbeelding
antoine

Berichtdoor CoenRSD » zo jun 06, 2010 16:30

Weet iemand waarom er gisteren nacht op www.rallytiming.nl stond dat Jochem Hanegraaf de snelste was op Ekkersrijt?
Zelf dacht ik aan een rondje te weinig? :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=ZRUHVeuuyZg

Hier een filmpje van de Crash van Marcel Piepers
Voor rally videos ga naar http://www.youtube.nl/CoentjeRSD
CoenRSD

Berichtdoor CoenRSD » zo jun 06, 2010 16:48

Codieo schreef:Weet iemand wat er met De Jong is gebeurd?

Ligt eraan op welke proef? :roll:
Voor rally videos ga naar http://www.youtube.nl/CoentjeRSD
CoenRSD

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden