jij moet toch weten dat het eerste stuk notter bijna altijd rondkoers is Erik janerikjan schreef:ik kijk het hele veld uit, dus 2 doorkomsten op de ochtend, 2 op de middag...
o ok dit jaar weer geen rundkursen op de zaterdag ?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
jij moet toch weten dat het eerste stuk notter bijna altijd rondkoers is Erik janerikjan schreef:ik kijk het hele veld uit, dus 2 doorkomsten op de ochtend, 2 op de middag...
heb geruchten gehoord dat in een X auto een oud hellendoorn winnaar rijdBerto schreef:Sanderboy schreef:Chris Rens schreef:Nee, dit jaar geen Jasper.
Denk wel dat de X-auto's wat goed maken!!!!
Service is open voor publiek vanaf 16.00 uur.
auto ´s .... dus het zijn de meerde , evve het verhaal van die x autos weer omhoog halen
Klopt, zijn er twee, waarvan 1 heel bekende en 1 minder bekende, maar wel spectaculair rijdend.
(zeker met mijn notes......)
A en P Rally Jan schreef:jij moet toch weten dat het eerste stuk notter bijna altijd rondkoers is Erik janerikjan schreef:ik kijk het hele veld uit, dus 2 doorkomsten op de ochtend, 2 op de middag...
A en P Rally Jan schreef:heb geruchten gehoord dat in een X auto een oud hellendoorn winnaar rijdBerto schreef:Sanderboy schreef:Chris Rens schreef:Nee, dit jaar geen Jasper.
auto ´s .... dus het zijn de meerde , evve het verhaal van die x autos weer omhoog halen
Klopt, zijn er twee, waarvan 1 heel bekende en 1 minder bekende, maar wel spectaculair rijdend.
B van den Bergh schreef:A en P Rally Jan schreef:heb geruchten gehoord dat in een X auto een oud hellendoorn winnaar rijdBerto schreef:Sanderboy schreef:Chris Rens schreef:Nee, dit jaar geen Jasper.
Erwin Doctor misschien wel...
Sanderboy schreef:B van den Bergh schreef:A en P Rally Jan schreef:heb geruchten gehoord dat in een X auto een oud hellendoorn winnaar rijdBerto schreef:Sanderboy schreef:Chris Rens schreef:Nee, dit jaar geen Jasper.
Erwin Doctor misschien wel...
zou leuk zijn! wordt dat nog bekend gemaakt binnenkort wie het is dan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten