Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Roy S. schreef:hoorde van een coordinator van de belgische officials zondag bij het hotel dat er van hun groep ook 1 of 2 rijverbod hadden gekregen van 3 uur das toch best schokkend :S
Dennizzz1985 schreef:Overigens stond ik ook te kijken bij KP Rijsbergen waar die BMW een enorme smak maakte (foto's op de site aanwezig). Heb nog niet vaak meegemaakt dat er een auto ZO HARD afklapt. Het is maar goed dat het met een sisser is afgelopen. Geen gewonden dus!
RallyeRichard schreef:Dennizzz1985 schreef:Overigens stond ik ook te kijken bij KP Rijsbergen waar die BMW een enorme smak maakte (foto's op de site aanwezig). Heb nog niet vaak meegemaakt dat er een auto ZO HARD afklapt. Het is maar goed dat het met een sisser is afgelopen. Geen gewonden dus!
Tja, dat was onze mooie Pactor BMW. Op de onboard beelden konden we goed zien dat de auto nauwelijks vertraagde. Vermoedelijk een probleem met de achterremmen, want na een aantal keren pompen kreeg onze Jur de voorwielen wel aan het blokkeren en wist hij de snelheid in de laatste 50 meters nog terug te brengen van 120 naar 80 op het moment van impact. Schokkend op de beelden vond ik het om te zien dat er een vrouw bijna recht voor de aanstormende auto's op het tallud zat met als enige bescherming een stukje lint voor haar langs. Ze heeft enorm geluk gehad dat de auto er kaarsrecht afgeschoten is, want ze zat zonder overdrijven ongeveer 1,5 meter naast de plek waar de auto crashte. Ze heeft in elk geval een harde les over eigen veiligheid geleerd, alhoewel de jongens best met haar te doen hadden want ze was nadien compleet van de rel en in een soort van shock. Mooi vond ik wel om te zien dat Wim onmiddellijk aan de eerste de beste toesnellende toeschouwer het OK bord gaf om deze aan de volgende deelnemers te tonen. Vanaf mijn kant namens Wim nogmaals excuses aan degene die zijn hand tussen de deur kreeg toen, laatstgenoemde deze weer dichttrok om via het raam de auto te verlaten. Hoop dat het enkel bij rode vingers is gebleven![]()
Toch hebben we alles bij elkaar een mooi weekend beleefd. Mede door het uitvallen van Jur en Wim is één van onze andere equipes, Ben ten Hove en Hetty Reef met de The Chase BMW, op een verdiende tweede plaats geëindigd en heeft Sandor van Es met de kakelverse 350Z het publiek op de banken gekregen.
Ten slotte: Jur en Wim versus Boom; 1-0 (alleen zo jammer dat hun gereedschap het niet heeft overleefd...)
2rallyman1 schreef:JosWRX schreef:CoenRallySportRoosendaal schreef:Kevin Abbring JR had ja daar echt moeten zien ,
Nou, niet alleen daar hoor.. Heb 'm vrijdagavond op Borchwerf talloze malen langs zien driften, en de geur van verbrand rubber gisteravond op Ostaayen heb ik nu nog in de neus hangen..![]()
Heb verder weer een mooi, maar vermoeiend weekend meegemaakt. Jammer inderdaad dat het secondengevecht tussen Mark en Peter vroegtijdig werd afgebroken, maar that's all in the game..
Waar stond jij dan? Heb Abbring Jr namelijk op vrijdag avond nergens zien rijden....
leor888 schreef:RallyeRichard schreef:Dennizzz1985 schreef:Overigens stond ik ook te kijken bij KP Rijsbergen waar die BMW een enorme smak maakte (foto's op de site aanwezig). Heb nog niet vaak meegemaakt dat er een auto ZO HARD afklapt. Het is maar goed dat het met een sisser is afgelopen. Geen gewonden dus!
Tja, dat was onze mooie Pactor BMW. Op de onboard beelden konden we goed zien dat de auto nauwelijks vertraagde. Vermoedelijk een probleem met de achterremmen, want na een aantal keren pompen kreeg onze Jur de voorwielen wel aan het blokkeren en wist hij de snelheid in de laatste 50 meters nog terug te brengen van 120 naar 80 op het moment van impact. Schokkend op de beelden vond ik het om te zien dat er een vrouw bijna recht voor de aanstormende auto's op het tallud zat met als enige bescherming een stukje lint voor haar langs. Ze heeft enorm geluk gehad dat de auto er kaarsrecht afgeschoten is, want ze zat zonder overdrijven ongeveer 1,5 meter naast de plek waar de auto crashte. Ze heeft in elk geval een harde les over eigen veiligheid geleerd, alhoewel de jongens best met haar te doen hadden want ze was nadien compleet van de rel en in een soort van shock. Mooi vond ik wel om te zien dat Wim onmiddellijk aan de eerste de beste toesnellende toeschouwer het OK bord gaf om deze aan de volgende deelnemers te tonen. Vanaf mijn kant namens Wim nogmaals excuses aan degene die zijn hand tussen de deur kreeg toen, laatstgenoemde deze weer dichttrok om via het raam de auto te verlaten. Hoop dat het enkel bij rode vingers is gebleven![]()
Toch hebben we alles bij elkaar een mooi weekend beleefd. Mede door het uitvallen van Jur en Wim is één van onze andere equipes, Ben ten Hove en Hetty Reef met de The Chase BMW, op een verdiende tweede plaats geëindigd en heeft Sandor van Es met de kakelverse 350Z het publiek op de banken gekregen.
Ten slotte: Jur en Wim versus Boom; 1-0 (alleen zo jammer dat hun gereedschap het niet heeft overleefd...)
Zijn jullie beelden nog ergens na te kijken? klinkt best heftig als ik je verhaal lees!
mantaboy schreef:Roy S. schreef:hoorde van een coordinator van de belgische officials zondag bij het hotel dat er van hun groep ook 1 of 2 rijverbod hadden gekregen van 3 uur das toch best schokkend :S
Schokkender vind ik dat je 2de post over een punt gaat dat intern opgelost is door inname van licenties terwijl je zelf ook als official op De Hel gestaan hebt. Of ben je dat gaan doen om alleen maar kritiek op anderen te kunnen leveren?
Holkers schreef:Wat ik wil is je volledige naam in je profiel, zeker met deze uitspraken vind ik het netter om te weten wie er tegenover me staat (niet dat het mij aangaat, maar je snapt wel wat ik bedoel)
Roy S. schreef:mantaboy schreef:Roy S. schreef:hoorde van een coordinator van de belgische officials zondag bij het hotel dat er van hun groep ook 1 of 2 rijverbod hadden gekregen van 3 uur das toch best schokkend :S
Schokkender vind ik dat je 2de post over een punt gaat dat intern opgelost is door inname van licenties terwijl je zelf ook als official op De Hel gestaan hebt. Of ben je dat gaan doen om alleen maar kritiek op anderen te kunnen leveren?
zal maar niet reageren met wat ik wil .....
046 was het toch
Roy S. schreef:Holkers schreef:Wat ik wil is je volledige naam in je profiel, zeker met deze uitspraken vind ik het netter om te weten wie er tegenover me staat (niet dat het mij aangaat, maar je snapt wel wat ik bedoel)
heb in ander forum al uitgelegd waarom mijn achternaam nergens op internet terugkomt....
heb ook nog leven naast het official zijn en in prive daarmee in problemen krijgen bescherm ik mezelf en gezin zoveel mogelijk voor ....
heb eenmaal meegemaakt dat via facebook iemand mijn mail adres en zo viavia verdere gegevens kon achterhalen en das niet prettig zeg maar
maar zal hem je prive sturen als je dat graag wilt
mantaboy schreef:Roy S. schreef:mantaboy schreef:Roy S. schreef:hoorde van een coordinator van de belgische officials zondag bij het hotel dat er van hun groep ook 1 of 2 rijverbod hadden gekregen van 3 uur das toch best schokkend :S
zal maar niet reageren met wat ik wil .....
046 was het toch
Dat klopt, jammer dat die KP volledig op film staat voor je waarbij duidelijk te zien is hoe mijn snelheid tov de 000 ligt. Want daar doel je op. Dus bij deze neem ik aan dat je echt een vent bent en daar ook een klacht tegen indient. Daarnaast denk je ook niet echt aan je collega's met problemen met het publiek welke ik tijdens die rit opgelost heb. Als jij bedreigd word wil je ook zsm iemand ter plaatse die je kan assisteren. Misschien moet je eens denken aan algeheel belang en ook veilig gaan staan. Dat was ook mooi te zien op de beelden, tevens een reden waarom ik tegenwoordig een camera in de auto aan heb als ik een KP rijd. Kan je het werkelijke verhaal laten zien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten