Bartrallyfan schreef:vreemd dat van Lieshout recht door de "omleiding"gegeaan is op Oirschot2 Hij ging namelijk het mooist gekontroleerd driftend om de hooibalen heen op Oirschot 1.
Jammer want we hebben meerdere malen erg van zijn spectaculaire, snelle en luidruchtigge doorkomsten genoten. Hij verdiende een goede klassering!
Was in z'n geheel weer een geweldigge rally!!
Ik heb nogal wat vragen gehad omtrent deze diskwalificatie.
Rijder en Navigator zijn niet inigelicht door de organisatie, wat ik al vreemd vind. Volgens de rijder heeft hij zich verremd op deze situatie en is gewoon rechtdoor gegleden. Uiteindelijk zal hij hierbij niet sneller geweest zijn. Als je dan toch iets wilt doen is een tijdstraf meer op zijn plaats.
Ja, het niet volgen van de route volgens het routeboek kan diskwalificatie opleveren..... Van Eldik is op de laatste KP dwars door een chicane gegaan. Dus ook niet de route gevolgd....... Iedereen die een remzone moet gebruiken en veelal achteruit de proef weer op komt heeft ook de route niet gevolgd, zo kunnen we nog wel even, he?
De info komt bij dit soort zaken van officials af. En ja, de 1 is fan van Jantje en de andere is fan van Pietje. Ik heb verder nog niet gekeken maar misschien moest er "iemand geholpen worden"?