Misschien wel even een mailtje naar de organisatie m.b.t. technische keuring en alle tijdkaarten daar omheen
Verder was het vooral gezellig en gemoedelijk op het serviceterrein.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
PatrickTwente schreef:Mooie dag gehad in omgeving Hengelo,
De HART 206je eraf zien gaan op Zeldam in een slootje.
Jammer dat er eerst weer van die mensen staan met het motto ''als mijn handen maar niet vies worden'' en met behulp van een Landrover trokken we dat 206je wel even de sloot uit. (wat eerst een onmogelijke opgave leek Volgens 2 mannen in een press hesje)
Berto schreef:Geen restrictor
Geen 4x4
Geen actieve diffs
Geen dogbox
Wel ballen!
MichelvH schreef:Ik had zelf ook niet verwacht dat we de 206 nog uit de sloot zouden krijgen, zonder de Landrover die ons geholpen heeft was het nooit gelukt!
Nog bedankt voor iedereen die ons daar geholpen heeft!!
MartijnB schreef:Dat zeker. Ik bedoelde het ook niet negatief overigens hoor Wim.
Als we het dan toch over top prestaties hebben.
Jan de Winkel die even laat zien hoe je evo s afstraft met een voorwiel aangedreven auto.
mantaboy schreef:MartijnB schreef:Dat zeker. Ik bedoelde het ook niet negatief overigens hoor Wim.
Als we het dan toch over top prestaties hebben.
Jan de Winkel die even laat zien hoe je evo s afstraft met een voorwiel aangedreven auto.
Hey Martijn, wat is dat nou? Kan je met die dikke 4x4 geen oude BMW voor blijven?
mantaboy schreef::mrgreen:![]()
Nijhof word ook al een dagje ouder.![]()
Als je maar lol hebt.
Sjeik1981 schreef:Ik persoonlijk vond het prachtig die lange halen. Als je die auto`s tegen de toerenbegrenzer hoort en dan al laatste ziet remmen.
erikjan schreef:die hindernissen in de binnenbochten zouden ze moeten verbieden !
ok, de bermen worden dan wel aan snot gereden, maar couperen is toch onderdeel van de rallysport ?
zakje graszaad (en/of plaggen erin) en klaar is kees
(nee, ik heb geen idee wat zoiets kost...)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast