WRC - ADAC Rallye deutschland 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor evoline » zo aug 21, 2011 17:40

Net terug uit Duitsland. Waanzinnig knap wat Weijs geflikt heeft. Hiermee bewijst hij 1 dat hij erg is gegroeid dit seizoen en 2 dat het in Ieper geen toeval was! Heeft z'n team maatje een paar slapeloze nachten bezorgd ben ik bang.Nu voor de volgende stap maar ben bang dat het weer op geld aankomt. Zou zonde zijn. Misschien een fonds alla PG Anderson? :)
evoline

Berichtdoor ZZR Fan » zo aug 21, 2011 17:41

wopper schreef:
MartijnS schreef:Latvala en Block zijn gewoon interessanter dan Kuipers commercieel gezien denk ik ;)

Ohh dat zal best wel wezen ja, denkt dan de wijze raad hahahaha

Maar ik weet wel dat het bij SBS6/RTL7 wat Parijs Dakar uitzend, dat diegene die betaald op T.V. komt. Mocht diegene uitvallen, jamer dan geld weg risico van het vak.
Voor diegene wat niet betalen, komen zelden of nooit in beeld.

Dat zijn van die dingen wat eigenlijk best jamer zijn, mensen met een klein budget kunne zich zo wel niet voor het kijkend publiek in de picture rijden.

Mja dit zal wel altijd zo blijven, ohne moos niks loos .

Er zit gelukkig een heel groot (commercieel) gat tussen nationale uitzendingen en mondiale uitzendingen.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor scoobyfreak04 » zo aug 21, 2011 18:32

cvgn schreef: Al had ik liever Dennis zien rijden dan die Ken Block want daar is 3maal niets aan.
Haha, dat meen je niet?
scoobyfreak04

Trier

Berichtdoor NVH » zo aug 21, 2011 19:53

Net terug van 3 geweldige dagen in Trier, mooi weer geweest (alleen vanmorgen regenachtig op Dhrontal). Hoogtepunt de MINI's, geweldig geluid, Panzerplatte en uiteraard onze Nederlands coureurs. Zeker voor herhaling vatbaar.
NVH

Berichtdoor lange6 » zo aug 21, 2011 20:00

2rallyman1 schreef:
Nbakker schreef:Crash na een Jump, beide mannen ok.

Ps. Mag het misschien niet hardop zeggen, maar uuh tijd voor pensioen?

Er zat een gat in de weg op een (bijna) recht stuk weg.... :shock: Onbegrijpelijk crash..... maarja

heb vorig jaar daar ff paar auto's gestaan en t niet zomaar een gat in de weg,

op volle snelheid is t een rotbump, achterkant springt daar zo weg als je niet goed aankomt
www.facebook.com/stevensrallysport
www.twitter.com/StevensRally
lange6

Berichtdoor Robert_ » zo aug 21, 2011 20:00

Net thuis van een bijzonder spectaculaire rally! Op vrijdag begon het 'spektakel' met een narrow escape van Ogier, gevolgd door Sousa die z'n rechter ophanging finaal eraf reed, in de 2e doortocht ging Hanninen op bijna dezelfde plek de fout in, en reed de complete rechter achterwielophanging eraf. Later raakten ook een aantal academyrijders een muur, maar konden zonder al te veel problemen doorrijden.

Zaterdag begonnen op, wat leek, een matige oerhollandse bocht, maar Raikonen en Wilson verremden zich en raakten daar boom, een aantal anderen wisten 'm net te ontwijken.

Na alle dagen zonneschijn besloot ik de regenkleding maar uit de tas te laten voor de laatste dag, en wat extra drinken mee naar boven te nemen... Dat heb ik geweten. :roll: Helaas moest Meeke z'n Mini op het laatste punt (KP18...) met elektrische problemen (dynamo) definitief aan de kant zetten.
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor uw official op stap » zo aug 21, 2011 20:04

Woensdag vertrokken naar Trier en ik ben ook net terug.
Heb in die tussentijd meer dan genoeg mee gemaakt voor een mooie column.
Daar gaan we dan maar eens mooi mee aan de gang.
Ff een paar highlights:
Veel gele hesjes van mijn collega's voor de camera.
Ken Block kan alleen driften op een parkeerplaats, tussen de wijnranken moet hij steken.
Hans was geweldig.
Dennis pech, zonde.
Ik kan het ook op slippers.
uw official op stap

Berichtdoor antoine » zo aug 21, 2011 20:13

Heel het weekend alles gevolgd via internet. Hele goede prestatie van Dennis en Hans, maar waarom Peter vergeten? Eindelijk eens aan de finish met toch wel een goed resultaat.
Afbeelding
antoine

Berichtdoor solberg the best » ma aug 22, 2011 14:40

Wij hebben een goede duitsland rally gehad, alleen gister heel even regenen gehad en toen het zonnetje doorbrak was het weer veel te warm!
Voor mij was vrijdag erg bijzonder aangezien ik naar de service van petter solberg geweest om mijn pas gezete tatoo van hem te laten zien en toen hij et zag wist hij niet wat ij moes zeggen en mochten we over het hek heen en een kijkje nemen bij de service kregen wat te drinken konden ff een praatje met hem maken er werden een tiental foto's gemaakt en ik kreeg z'n pet en daarna zijn we weer veder gegaan, dit was wel eel gaaf om mee te maken zo iets ga je nooit meer mee maken. Veder op zaterdag iets verslapen door een wijnfeest maar het mag de pret niet drukken, panzerplatte was weer erg gaaf en wat een sweer! Dit was voor mij de 4e keer duitsland en ik denk de mooiste van allemaal.
Voor de mensen die benieuwd zijn naar de tatto ik plaat hier onder een link met handtekening van petter zelf er nog bij.

http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=1795784069340&set=p.1795784069340&type=1&theater
'Keep your eyes on the road and your foot to the floor.'
solberg the best

Berichtdoor romar » ma aug 22, 2011 15:16

lange6 schreef:
2rallyman1 schreef:
Nbakker schreef:Crash na een Jump, beide mannen ok.

Ps. Mag het misschien niet hardop zeggen, maar uuh tijd voor pensioen?

Er zat een gat in de weg op een (bijna) recht stuk weg.... :shock: Onbegrijpelijk crash..... maarja

heb vorig jaar daar ff paar auto's gestaan en t niet zomaar een gat in de weg,

op volle snelheid is t een rotbump, achterkant springt daar zo weg als je niet goed aankomt

Hier is dat. http://www.youtube.com/watch?v=gYiM0oZ1XrE

Zagen Rene staan onderaan de weinranken, de proef erna daar gestaan maar wat gaat dat hard zeg als je er live bij bent....

Voor de rest echt een Top weekend gehad daar!!
Alleen niet op tijd op de Panzerplatte geweest door file...Snel naar birkenfeld gereden en daar echt nog net optijd!!
Persoonlijk vind ik de vrijdagproeven het mooist..
romar

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden