Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jack the Slipper schreef:Grootste onzin die er is. Heb zelf daar het rondje gelopen om om toestemming te vragen. Was verplichting van de gemeente om ALLE aanwonenden persoonlijk te vragen of ze geen bezwaar hadden. De MAC had daar geen bezwaar tegen ondanks dat het veel uren heeft gekost. De hele buurt heeft tegen ons gezegd dat deze meneer hun om een "tegen de rally handtekening" had gevraagd maar dat niemand die wilde zetten. Ik heb het hier over minstens 40 adressen. Iedreen heeft genoten vorig jaar en vind het fijn dat we dit jaar later starten om hun terwille te zijn met hun bereikbaarheid. Er zitten daar ook een paar bedrijven namelijk.
En nu rept de krant over "dat meneer de woordvoerder is van de hele buurt"? Daar zet ik wel meer dan 5 ????? bij!! Dat wij naar niemand geluisterd hebben?
Normaal reageer ik niet op dit soort berichtgeving maar dit is mij persoonlijk wel erg in het verkeerde keelgat geschoten. Vandaar deze reactie en korte uitleg. Meer zal ik er niet over zeggen want dat kost veel te veel negatieve energie.
Ik gebruik liever mijn energie om leuke dingen te doen. Zoals zaterdag een fantastisch evenement mee te maken. We hebben een prachig startveld, veel vrijwillgers en officials die zeer gemotiveerd zijn en teams die zin hebben om het seizoen af te trappen.
Daar gaan we voor.
ijsbeer schreef:Volgens mij is het al bekend en zijn de acceptatie brieven gisteren gestuurd. Dus vandaag weten we hopelijk meer...
MartijnB schreef:Sponsor schreef:liever 300 weggooien dan 5000 om een boom
is een Groep A Astra zo goeiekoop![]()
![]()
erikjan schreef:inderdaad, Westerhaar-Vriezenveensewijk is nogal een uithoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten