Exotic Green Rally 2010 en MSport Cars Sprint 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor hans van altena » zo jul 11, 2010 16:09

Kijkende naar de beelden ( mooie overigens ) viel het me op dat "onze
ollandse" heren weinig zin hadden om het Belse madammeke te helpen!
Het weer nodigt niet uit om te "werken" , maar dat met zo'n groep
jongelui deze auto er niet uit kon komen !!???? :roll: :roll: :roll:
Heb "vroeger" al andere situatie's gezien, maar ja,
VROEGER was alles beter !!! :D :D
hans van altena

Berichtdoor Wout de Klerk » zo jul 11, 2010 16:11

Zo, een weer zeer aparte 8x rally achter de rug.

Mijn complimenten voor de organisatie voor het verstrekken van veel (drink)water, alhoewel ze op Rijsbergen wel ietwat overdreven veel (hemel)water schonken :D .

Mooie rally, eindelijk eens de gedroomde combi van Ostaaien en de Hel gereden, van mij mag hij zo lang blijven.

Nu ga ik even slapen.....
Wout de Klerk

Berichtdoor Trudie » zo jul 11, 2010 16:17

ik heb ook een mooie rally gezien en de schuiver van huzink op zaterdag heb ik met eigen ogen gezien en hij kwam erg dicht bij ons in de buurt toen hij er af ging gelukkig kon hij de weg wel vervolgen.
het was weer heerlijk om erik wevers te zien rijden jammer dat hij uitviel.
en ja toen zaten we met een aantal mensen bij elkaar op een poef waar de rally en de sprint 2 keer langs kwamen. en na proef 2 van de sprint daar kwam er erg slecht weer aan en voor dat we het wisten stonden we onder een luifel bij een autobedrijf en kam het met bakken uit de lucht.
dus erg nat geworden en op de terugweg hebben we er 3 uur overgedaan om thuis te komen harden als 80 ging het gewoon niet op de autobaan.
zo veel regen en slecht zich heb ik nog nooit meegemaakt 220 km lang.
mooie rally maar niet de grootste en beste van het jaar,(zo als gezegt word altijd) dan zijn de ele, tank's, hellendoorn, sezoens rally net zo groot en goed, plus daar is het gewoon goedkoper .
want wat heb je nu extra als rallyfan, ik heb helemaal geen probleem met het bedag maar alleen de exotic is zo duur en ik zie er persoonlijk niets extra van terug, als ik het met de elle, tank's, hellendoorn en sezoens rally vergelijk.
het was mijn eerste exotic weer sins jaren, en persoonlijk was het denk ik weer de laatste.
Ik had persoonlijk het idee dat de organisatie daaro drukker was met het racegebeuren in de stad.
Trudie

Berichtdoor Sjeik1981 » zo jul 11, 2010 17:11

ik denk dat je daar gelijkt hebt, er was tenslotte ook niet veel publiek. Zeker heeft de hoge temperatuur ook een rol gespeeld. vaak en combi van beide.
Sjeik1981

re

Berichtdoor MartijnB » zo jul 11, 2010 17:13

en misschien heeft de extreem hoge toegangs kosten ook wel een rol gespleed bij een groot aantal toeschouwers
MartijnB

Re: re

Berichtdoor niekschippers » zo jul 11, 2010 18:01

ik had totaal geen behoefte om naar een rally te gaan met dit weer, het zwembad was me te aantrekkelijk. en dat is me ook goed bevallen 8)
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
niekschippers

Berichtdoor cvgn » zo jul 11, 2010 18:04

jongelui deze auto er niet uit kon komen !!????
VROEGER was alles beter !!!

Die auto lag muur en muurvast en is er nadien door die kraan die je op de achtergrond ziet eruit gehaald.
Ik vond dat eerder die officials die daar stonden aangesproken moeten worden dan die"ollandse heren"" die je noemt. Het duurde vind ik wel erg lang eer ze in aktie kwamen.

Melissa had het erg naar haar zin gehad en de wedstrijd was ondanks haar uitvallen voor herhaling vatbaar vertelde nadien op de service.

groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor Ned rally » zo jul 11, 2010 18:27

cvgn schreef:
jongelui deze auto er niet uit kon komen !!????
VROEGER was alles beter !!!

Die auto lag muur en muurvast en is er nadien door die kraan die je op de achtergrond ziet eruit gehaald.
Ik vond dat eerder die officials die daar stonden aangesproken moeten worden dan die"ollandse heren"" die je noemt. Het duurde vind ik wel erg lang eer ze in aktie kwamen.

Melissa had het erg naar haar zin gehad en de wedstrijd was ondanks haar uitvallen voor herhaling vatbaar vertelde nadien op de service.

groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel

De officials hebben dit meteen gemeld aan de start. Ondanks dat de auto in de buitenbocht lag, lag hij niet gevaarlijk. Er is besloten om een gele vlag te tonen en door te gaan met starten.
Doordat er een shovel in de remzak stond en er redelijk wat publiek minder veilig stond is er besloten om de KP 10 minuten stil te leggen om de auto te slepen en het publiek weer op een veilige plaats te krijgen. De auto lag vast in de sloot maar zeker nietgevaarlijl!
Veenhuizen Groep Nederland Rally
Officialclub Midden-Nederland
www.nederlandrally.nl
Ned rally

exotic rally

Berichtdoor kuzaj » zo jul 11, 2010 18:50

Ziezo,
Mijn foto's staan ook online op
http://www.mbrallyfoto.tk/
De eerste maal voor mij, en kmoet zeggen dat het de moeite was.
kuzaj

Berichtdoor Cinq-Power » zo jul 11, 2010 18:51

Dus publiek wat de auto probeert weg te duwen en zodra dat niet gaat de rijders uit de auto helpt en daarna weer terug kan naar de plaats waar ze stonden, daar wordt de proef voor stil gelegd en niet voor een auto die in de buitenbocht ligt en volgens de officials gewoon kan blijven liggen?

Beetje vreemd verhaal.
Cinq-Power

Berichtdoor uw official op stap » zo jul 11, 2010 19:03

MartijnB schreef:en misschien heeft de extreem hoge toegangs kosten ook wel een rol gespleed bij een groot aantal toeschouwers

En nu verdwijnen er weer een aantal rijders richting het buitenland, waar je als publiek dezelfde prijzen moet betalen.
En waar niemand over die prijzen zeurt.
uw official op stap

Berichtdoor EVOX » zo jul 11, 2010 19:03

Trudie schreef:ik heb ook een mooie rally gezien en de schuiver van huzink op zaterdag heb ik met eigen ogen gezien en hij kwam erg dicht bij ons in de buurt toen hij er af ging gelukkig kon hij de weg wel vervolgen.
het was weer heerlijk om erik wevers te zien rijden jammer dat hij uitviel.
en ja toen zaten we met een aantal mensen bij elkaar op een poef waar de rally en de sprint 2 keer langs kwamen. en na proef 2 van de sprint daar kwam er erg slecht weer aan en voor dat we het wisten stonden we onder een luifel bij een autobedrijf en kam het met bakken uit de lucht.
dus erg nat geworden en op de terugweg hebben we er 3 uur overgedaan om thuis te komen harden als 80 ging het gewoon niet op de autobaan.
zo veel regen en slecht zich heb ik nog nooit meegemaakt 220 km lang.
mooie rally maar niet de grootste en beste van het jaar,(zo als gezegt word altijd) dan zijn de ele, tank's, hellendoorn, sezoens rally net zo groot en goed, plus daar is het gewoon goedkoper .
want wat heb je nu extra als rallyfan, ik heb helemaal geen probleem met het bedag maar alleen de exotic is zo duur en ik zie er persoonlijk niets extra van terug, als ik het met de elle, tank's, hellendoorn en sezoens rally vergelijk.
het was mijn eerste exotic weer sins jaren, en persoonlijk was het denk ik weer de laatste.
Ik had persoonlijk het idee dat de organisatie daaro drukker was met het racegebeuren in de stad.

Dat race-gedoe had van mij niet gehoeven
EVOX

Berichtdoor Sjeik1981 » zo jul 11, 2010 19:17

MartijnB schreef:en misschien heeft de extreem hoge toegangs kosten ook wel een rol gespleed bij een groot aantal toeschouwers

Dat was de andere helf, maar die discussie mochten we niet meer voeren, hopelijk leert een organisatie ervan.
Sjeik1981

Berichtdoor Bartrallyfan » zo jul 11, 2010 21:30

ben net terug van vakantie en zie dat Swanaen in een wrc gereden heeft.Het zal vast hier in dit topic staan, maar ik heb niet zo veel trek 40 pagina's door te lezen, maar waar komt de subaru S8 van Jeroen Swanen van daan? gekocht, gehuurd?
rallyfanteam "de bende rond venray"
Bartrallyfan

Berichtdoor Cinq-Power » zo jul 11, 2010 21:40

Cinq-Power

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden