Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rallyfan 5396 schreef:De Engelse Coffey en Turnbull kunnen nog steeds niet mee komen.
Turnbull ligt zelfs op meer dan één minuut! En dat met een WRC
ThijsV schreef:ferry bakker schreef:Ja start morgen niet meer jammer genoeg 3 wielen er onderuit zijn de laatste berichten.gewoon klote is hun thuis rally
Klopt. Rempunt gemist volgens de heren. Astap L achter afgebroken. Voor de draagarmen en aandrijfassen.
Ik vind het ook wel redelijk vreemd dat het niet verplicht is een reserve 0 te hebben.
uw official op stap schreef:rallyfan 5396 schreef:De Engelse Coffey en Turnbull kunnen nog steeds niet mee komen.
Wij zagen Turnbull met een vrij ernstig rokende auto langs komen, waarschijnlijk als gevolg van schade aan de rechterkant.
Coffey ging wel een stuk beter.
Wie kan vertellen waarom Jasper op kp 1 zoveel tijd verloor?
wimo schreef:uw official op stap schreef:rallyfan 5396 schreef:De Engelse Coffey en Turnbull kunnen nog steeds niet mee komen.
Wij zagen Turnbull met een vrij ernstig rokende auto langs komen, waarschijnlijk als gevolg van schade aan de rechterkant.
Coffey ging wel een stuk beter.
Wie kan vertellen waarom Jasper op kp 1 zoveel tijd verloor?
Turnbull had op Kp 2 last van een overstekend houten reclamebord
Sjeik1981 schreef:Tot nu toe staat Turnbull ook niet op de lijst, weet niet hoelaat de herkeuring is voor mensen welke aan superrally willen deelnemen. Ik zou toch graag die S11 weer eens wille zien. Hopelijk start hij wel....
Harry37 schreef:ThijsV schreef:ferry bakker schreef:Ja start morgen niet meer jammer genoeg 3 wielen er onderuit zijn de laatste berichten.gewoon klote is hun thuis rally
Klopt. Rempunt gemist volgens de heren. Astap L achter afgebroken. Voor de draagarmen en aandrijfassen.
Ik vind het ook wel redelijk vreemd dat het niet verplicht is een reserve 0 te hebben.
hierbij het moment, http://www.youtube.com/watch?v=M0tv5DKCil8
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast