Exotic Green Rally 2010 en MSport Cars Sprint 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Bartrallyfan » zo jul 11, 2010 21:44

Dank! (had ik dus wel iets makkelijker kunnen vinden als 40 paginas door lezen :oops: )
rallyfanteam "de bende rond venray"
Bartrallyfan

Berichtdoor MartijnS » zo jul 11, 2010 23:26

cvgn schreef:Melissa had het erg naar haar zin gehad en de wedstrijd was ondanks haar uitvallen voor herhaling vatbaar vertelde nadien op de service.

groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel

Hahaha, wij moesten echt lachen om je commentaar op de radio over het verschil tussen de proeven in Belgie en Nederland. Sloeg echt helemaal nergens op :lol: Het is ongeveer precies het tegenovergestelde zoals jij het stelde...

Nederland heeft dus lange halen en meer onverhard ipv Belgie waar ze volgens jou veel rechte stukken en veel gravel hebben ;)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor cvgn » zo jul 11, 2010 23:33

Op dat moment had ik het helemaal gehad, was moe, en had hoofdpijn door de zon, heb het daarna aan de jongens overgelaten en ben voor hun op stap gegaan voor nieuwtjes en de tussenstanden.

Volgend jaar weer met hopelijk minder warm weer, en de rest van het seizoen zet ik me weer als official in.

groetjes uit Roosendaal
carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor Marthin Klop » zo jul 11, 2010 23:37

Officials hebben het maar zwaar en bij het vinden van nieuwe moet je wel eens dubieuze beloftes doen.
Zo hier de Dinteloordse ondernemer F. den H. die na het behalen van de titel "Sterkste man van Zundert 2010" weer op zoek was naar een nieuwe uitdaging.
Official zijn leek hem wel wat en om dit samen met mij te doen zag hij wel zitten (laatste keer denk ik, zeker na dit)
Heb hem zelfs de belofte gedaan dat ik ervoor kon zorgen dat hij bandenservice kon doen tijdens de rally , ook bij toprijders!!!
Dit was het doorslaggevende argument!!! Toch is er iets niet helemaal volgens verwachting gegaan denk ik, heb een beetje het gevoel dat dit met mij te maken heeft en heb niets meer van hem vernomen.
tot gauw en misschien maakt de foto het een en ander duidelijk
Groet'n Marthin

Afbeelding
Marthin Klop

Re: re

Berichtdoor MartijnB » zo jul 11, 2010 23:57

uw official op stap schreef:
MartijnB schreef:en misschien heeft de extreem hoge toegangs kosten ook wel een rol gespleed bij een groot aantal toeschouwers

En nu verdwijnen er weer een aantal rijders richting het buitenland, waar je als publiek dezelfde prijzen moet betalen.
En waar niemand over die prijzen zeurt.

Eep doet idd erg zijn best rinus zoals je weet
MartijnB

Berichtdoor briljant » ma jul 12, 2010 0:04

En dat is voor een aantal organisaties erg jammer.
Ze stoppen er niet voor niets erg veel tijd in.

En dat alleen omdat er een paar personen rondlopen die zichzelf erg belangrijk vinden en daardoor de deelnemers naar het buitenland jagen!
Bastiaan van Lingen
briljant

re

Berichtdoor MartijnB » ma jul 12, 2010 0:14

uiteindelijk kiezen die deelnemers er ook zelf voor he Bastiaan........
MartijnB

Berichtdoor redwitch100 » ma jul 12, 2010 5:16

nou ja dezelfde prijzen in belgie betaal je niet, en zeker de wedstrijden die meetellen voor de FIRC betaal je maar een 10,- en dan heb je ook ECHT spectakel, vooral dwars specrakel.

dus 32,- euro of 10,- euro is bij ons in brabant toch een heel verschil
[/list]
redwitch100

Berichtdoor mantaboy » ma jul 12, 2010 7:27

Ik zit even bij te komen. Nog steeds....

Diep respect voor alle officials, zeker achter de schermen was het geen makkelijke rally. Er moest flink aan getrokken worden om alles rond te krijgen. Bijna op 4 proeven een te groot tekort aan officials.

Erg blij dat het er weer op zit, na 16 jaar vind ik het wel genoeg geweest. Ik ga me concentreren op andere zaken. Het commentaar wat je hier te lezen krijgt en tijdens de rally naar je hoofd krijgt heeft me doen besluiten er absoluut geen enkel jaar meer aan vast te knopen. Genoeg is genoeg.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor 2rallyman1 » ma jul 12, 2010 8:03

redwitch100 schreef:nou ja dezelfde prijzen in belgie betaal je niet, en zeker de wedstrijden die meetellen voor de FIRC betaal je maar een 10,- en dan heb je ook ECHT spectakel, vooral dwars specrakel.

dus 32,- euro of 10,- euro is bij ons in brabant toch een heel verschil

En je hoeft als toeschouwer niet eerst een halve avondvierdaagse te lopen om bij een bocht te komen......
2rallyman1

Berichtdoor Peer » ma jul 12, 2010 8:11

Er is helemaal niks mis met de FIRC, integendeel zelfs. Maar je bent wel appels met peren aan het vergelijken.
Peer

Re: re

Berichtdoor Edwin Naron » ma jul 12, 2010 8:26

MartijnB schreef:uiteindelijk kiezen die deelnemers er ook zelf voor he Bastiaan........

Of worden richting het buitenland gestuurd door bestuursleden van de cup waarin ze rijden. :oops:
Edwin Naron

Berichtdoor CoentjeRSD » ma jul 12, 2010 10:02

Ben weer een beetje bekomen van het mooie rally weekend.
Zeker hele mooie proeven en punten gezien.
Gert Huzink die ons even een douche gaf met zand :lol:
Flinke brand bij een van de subaru's.

Wel jammer dat de Borchwerf op het laatste moment nog werd afgelast.
We stonden ongeveer anderhalfuur te wachten tot ze gingen starten in de stromende regen en flinke onweer.
Uiteindelijk van de official te horen gekregen dat we naar huis konden.
Rally Videos | www.youtube.nl/CoentjeRSD
www.rallysportvideos.webs.com (wordt hard aan gewerkt) :wink:

Mvg ,
Coen van Aken
Roosendaal
CoentjeRSD

Berichtdoor Nbakker » ma jul 12, 2010 10:15

Zoo, weer een mooi rally weekend achter de rug.

Na een jaar niet gereden was het wel weer even inkomen, met name op de vrijdag avond en op het onverhard veel tijd laten liggen, maar dat mag voor ons de pret niet drukken.

Wat ons opviel was dat er zeer weinig publiek stond, behalve in het centrum van Etten-Leur, daar was het gezellig druk.

Complimenten aan de officials, en complimenten aan de organisatie voor het leveren van flesjes water.

Dan nog even over de afsluiting van de rally, daar is in mijn ogen een hele hoop fout gegaan, er waren wat dingen overmacht, maar een hoop dingen zijn gewoon door fouten misgelopen, en dan heb ik het niet eens over de uitslag van de rally.

Meer iets met neutraliseren, annuleren, alternatieve routes, of kijk maar hoe je bij de hergroepering komt, wel publiek, geen publiek, en veeeeeeeeeel te lang wachten.

Nu opzoek naar foto's

Gr Niels Bakker
RallyTeam Wernhout
Nbakker

Berichtdoor savrallying » ma jul 12, 2010 10:18

CoentjeRSD schreef:Ben weer een beetje bekomen van het mooie rally weekend.
Zeker hele mooie proeven en punten gezien.
Gert Huzink die ons even een douche gaf met zand :lol:
Flinke brand bij een van de subaru's.

Wel jammer dat de Borchwerf op het laatste moment nog werd afgelast.
We stonden ongeveer anderhalfuur te wachten tot ze gingen starten in de stromende regen en flinke onweer.
Uiteindelijk van de official te horen gekregen dat we naar huis konden.

Die brand was jammer genoeg bij ons. Verder goede rally gehad tot KP 8 waar het noodlot toesloeg. Mensen die geholpen hebben met blussen via deze weg bedankt.

Groeten,

Sascha
savrallying

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden