OVD Groep Shortrally Ede

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor gert_vlieger » zo apr 10, 2011 11:29

als het aan mij ligt volgend jaar weer :D .
vond het heel geslaagd en zeer zeker een mooi evenement.
leuk deelnemersveld en nog verschillende foutjes gezien.
knap en strak gereden door dennis kuipers.
gert_vlieger

Berichtdoor metisse » zo apr 10, 2011 12:27

rallystarter schreef:wij hadden gewoon niet snijden behalve anders gemeld. en matty ik weet niet of jij wel eens gereden hebt maar soms stuur je woon iets te strak of je glijdt te ver door waardoor je nog even een puntje mee pakt.

Maar wij hebben een leuke rally gehad uitdagende proeven en erg glad op veel steen soorten. wel wat problemen gehad(onderandere uitval stuurbekrachtiging) maar wel weer veel geleerd. volgend jaar denk ik weer.

Bedoelde het ook niet al te serieus, maar krijg wel eens het idee dat men vind dat iemand pech had vanwege lekke banden. Wat jij ook al aangeeft is het ten alle tijden een stuurfout, dus pech die je geheel aan jezelf te wijten hebt.
Verder hulde voor de organisatie, zeker als je kijkt naar het verleden.
Naar het publiek toe mag er weer iets meer duidelijkheid geschapen worden waar je wel en niet mag staan.
Voorkom je tenminste discussies met overijverige marshalls die de mening zijn toegedaan dat je alleen maar op de aangegeven publiekspunten mag staan.
metisse

Berichtdoor TWENGELTJE » zo apr 10, 2011 12:43

Mooie kleurstelling martijn vooral samen met de auto van arjan
Wel tijd voor een nieuw avatarfototje
TWENGELTJE

Berichtdoor MartijnB » zo apr 10, 2011 12:56

thnx Engelbert.

Helaas alleen nog niet zo enorm dik als die van Arjan.

en mijn kleur is wat donkerder rood. En uiteraard zonder het bekende sigaretten merk. Arjan was daar nogal creabea mee geweest zag ik haha.
Avatar zal ik es veranderen eerdaags alleen eens zien hoe ik een foto verklein na die 6 kb en dat het niet een lucifer kopje word
MartijnB

Berichtdoor dolfjans » zo apr 10, 2011 16:56

Gebaanpost op kp 1-3-5-7. Prachtige autosportdag met een schitterende technische stuurproef. Hans Weijs en Kevin van Deijne vond ik gradioos rijden........
Ruim een uur kp tijd voor de deelnemers op een zaterdagmiddag getuigd van een compacte, efficiente wedstrijd die ook nog eens mooi volgens schema verliep. Hulde. 8)
dolfjans

Berichtdoor staphorstrallying » zo apr 10, 2011 20:35

Hulde aan de organisatie en de officials!! Wat een super mooie wedstrijd! Ik vond het super proeven! Technische proeven.. De hoogte verschillen.. De blinde bochten.. Ik mocht weer een keer navigeren.. Maar dat was nog best wel doorlezen :D Maar we hebben er weer een bekertje bij.. En de auto heeft het probleemloos gedaan! Alleen wat blikschade, een kapotte koplamp en een lekke band..

Wat mij betreft volgend jaar weer op dit terrein! En dan wil ik graag zelf rijden :D
staphorstrallying

Berichtdoor erikjan » zo apr 10, 2011 21:21

TWENGELTJE schreef:Mooie kleurstelling martijn vooral samen met de auto van arjan
Wel tijd voor een nieuw avatarfototje

@ Martijn,

oops..

ik kwam er pas in de loop van de middag achter er nog een Evo met hetzelfde kleurschema rondreed...

ik heb je 1x op video, en wel op KP3 waar je je verremde achter een M3 compact bij de 0.5 meter overhard naast de bigbag

je staat in m'n ruim 8 minuten durende compilatie, YouTube is nu bezig de video te ontvangen ;-)
erikjan

Berichtdoor MartijnB » zo apr 10, 2011 21:40

Lol iig thnx Erik Jan..

Ja die mooie M3 die 1,5 ronde lang maar niet aan de kant ging en beweerde dat ie me niet had gezien.
Terwijl we in een hairpin binnendoor staken en hij ons recht in de ogen aan keek en verder reed.

Misschien moet de rijder eens na de pearle ofzo
MartijnB

Berichtdoor Robert_ » zo apr 10, 2011 22:19

Wat een geweldige shortrally was dit! Ideaal tijdschema, prachtige proeven en overal goed toegankelijk voor publiek zonder dat daarbij de veiligheid in het geding werd gesteld. Het kan dus wel degelijk... :wink:

Hoewel een grote delegatie van de achterwiel aangedreven Nederlandse rallysport aanwezig was in Belgie, is het publiek echt vermaakt met veel spectaculaire doorkomsten. Doorkomsten van Dennis waren opvallend strak. Kevin v. Deijne lijkt het volste vertrouwen te hebben in z'n navigator of geen angst te kennen, was lekker aan het rijden. 8)

Als de rijders net zo hebben genoten als de toeschouwers, dan kunnen we hopelijk nog een aantal jaartjes genieten van dit evenement op deze top locatie.
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor kraats » zo apr 10, 2011 22:25

Zo, het zit er op!
Na maanden van zwoegen mag ik, namens de organisatie, vast wel zeggen dat we ons harde werken beloond hebben zien worden. Ik ben nu voor de 2de keer betrokken bij de organisatie. Vorig jaar als hoofd verkeer en dit jaar als Hoofd Veiligheid. Ik heb er veel voor moeten laten, maar het resultaat is toch overwegend positief geworden, volgens mij.
Ik kan een heel verslag maken van hetgeen er aan deze dag vooraf gegaan is, maar dan wordt echt een hele lap tekst.
Voor mij, als hoofd veiligheid, zijn de officials van deze dag, de helden!
Na de prijsuitreiking zijn ze allemaal nog even apart heel hartelijk bedankt voor de wijze waarop zij de rally hebben gedraaid en de wijze waarop zij de proeven hebben achtergelaten. En dit was geheel terecht!
Vandaag is dat wel gebreken bij het opruimen! Nogmaals bedankt voor jullie inzet!!!

Dan moet mij nog iets persoonlijks van het hart;
Vorig jaar hebben we tijdens ons evenement alle ellende met publiek gehad die je, als organisatie, kunt hebben. Daarbij is lichamelijk en geestelijk letstel toegebracht aan ONZE officials. Uit navraag, bij de MCRI die hierbij betrokken is geweest, is gebleken dat de ALLE officials die er toendertijd bij betrokken zijn geweest, gisteren weer aanwezig waren!!!!!!!
Omdat ik zelf ook getuige ben geweest van vorig jaar hebben deze mensen, door hun opkomst, bij mij veel meer gedaan dan er "gewoon" te zijn. Geweldig om dit te horen!!! Allemaal heel heel hartelijk bedankt!
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor steven16V » zo apr 10, 2011 22:32

:D Sfeer was nu ook gewoon top :D volgens mij hou je een hoop rottigheid buiten met een kleine entree.
steven16V

Berichtdoor frans-jaap moree » zo apr 10, 2011 22:43

steven16V schreef::D Sfeer was nu ook gewoon top :D volgens mij hou je een hoop rottigheid buiten met een kleine entree.

Dat vermoeden had ik ook!
Je blijft altijd mensen houden zie niet achter het lint willen staan, maar dat is denk ik bij iedere rally(sprint).

Echt goed werk geleverd door de organisatie! :)
frans-jaap moree

Berichtdoor erikjan » zo apr 10, 2011 23:04

inderdaad een prachtig evenement !

en nu maar hopen dat er nog tot in lengte van jaren geen woningbouw op het defensieterrein gaat starten ;-)

wel uniek trouwens, al die verlaten legergebouwen, sommige (grotere) exemplaren zijn bijna monumentaal...
erikjan

Berichtdoor JosWRX » ma apr 11, 2011 0:11

Paperclip schreef:maar al die lekke banden komen natuurlijk door de Nederlandse variant van de 'Hinkelsteinen'. :P

Toen ik ze gister zo noemde, werd ik meteen heftig teruggefloten door ons aller Rinus. Het zijn "Edesteine"! ;)
JosWRX

Berichtdoor JosWRX » ma apr 11, 2011 0:14

frans-jaap moree schreef:Je blijft altijd mensen houden zie niet achter het lint willen staan, maar dat is denk ik bij iedere rally(sprint).

Deze keer totaal geen last van gehad. Iedereen gedroeg zich voorbeeldig op onze post, geen omkijken naar. Hulde en dank!
JosWRX

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden